abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juli 2011 @ 00:49:47 #251
279841 Avey
Blossom!
pi_99007527
Hmm ik ben hier altijd veel te laat, iedereen slaapt alweer ;(
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  maandag 4 juli 2011 @ 05:19:52 #252
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_99010751
OMG :') Ik heb een nieuwe vriend gemaakt, vorige week, en daar was ik vandaag mee op stap, twee verschillende potlucks. En in beide gezelschappen vertelt hij het verhaal dat ie gisteren voor het eerst een FtM heeft gezien en alles :') En de tweede keer ging het over Chaz Bono en dat ie een keer in bar was en de barman leuk vond en dat iemand hem vertelde dat die gozer niet zo geboren was. En niemand, NIEMAND keek ook maar een keer in mijn richting en mijn hart ging tekeer en alles en ik probeerde maar een beetje de educator te spelen en alles zonder mezelf "te verraden".

Echt surreal gewoon.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_99010849
Dus, je hebt daar niks gezegd over jouw transitie? Dat weet daar niemand?
pi_99010858
Das wel bijzonder ja.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_99011107
Onderstreept wel mijn opmerking van weet ik hoe lang geleden dat mensen na een transitie zich niet als een transsexueel (of hoe het heet) moeten voorstellen.... :7
  maandag 4 juli 2011 @ 07:35:07 #256
71919 wonderer
pi_99011133
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 06:27 schreef lezzer het volgende:
Dus, je hebt daar niks gezegd over jouw transitie? Dat weet daar niemand?
Nope, van de hele groep weten maar drie mensen het en die waren er niet. Blijkbaar ben ik echt "overtuigend" (een woord dat een van hen gebruikte en dat ik hem probeerde af te leren :')).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  maandag 4 juli 2011 @ 07:37:10 #257
71919 wonderer
pi_99011141
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 07:30 schreef lezzer het volgende:
Onderstreept wel mijn opmerking van weet ik hoe lang geleden dat mensen na een transitie zich niet als een transsexueel (of hoe het heet) moeten voorstellen.... :7
Nou ja, als mensen dat willen... ik ken ook een aantal jongens die er echt heel open over zijn en soms moet je wel, als je wil dat de "onwetende" medemens je beter gaat begrijpen. Dat zijn dan activisten. En misschien ga ik dat ook wel doen, later. Ik wil nu alleen nog even genieten van het feit dat men me "gewoon" als man ziet, want dat gaat dan onherroepelijk veranderen, zelfs al zeggen ze dat ze je nog gewoon zien zoals eerder. Net zoals er ook altijd iets verandert als je uit de kast komt. Mensen behandelen je toch subtiel anders, zelfs al zitten ze er helemaal niet mee.
pi_99011151
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 07:37 schreef wonderer het volgende:
Mensen behandelen je toch subtiel anders, zelfs al zitten ze er helemaal niet mee.
Daarom. Als je als man door het leven gaat, en er als een man uit ziet, dan hoef je niet uit de kast te komen voor het klootjesvolk ;)
Ik loop ook niet met een bord om m'n nek dat ik een lesbo ben.

Dat bedoel ik er maar mee :)
  maandag 4 juli 2011 @ 07:40:42 #259
71919 wonderer
pi_99011158
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 07:39 schreef lezzer het volgende:

[..]

Daarom. Als je als man door het leven gaat, en er als een man uit ziet, dan hoef je niet uit de kast te komen voor het klootjesvolk ;)
Ik loop ook niet met een bord om m'n nek dat ik een lesbo ben.

Dat bedoel ik er maar mee :)
Precies, maar dat betekent niet dat iedereen dat wil ;) Ik weet op welke situatie je doelt en ik vind het ook een beetje een vreemde actie, maar net zoals er homo's zijn die het meteen melden (of zich zo gedragen dat ze het niet hoeven te melden), zijn er ook transmensen die er heel open over zijn. En dat is ook OK.
  maandag 4 juli 2011 @ 07:41:06 #260
71919 wonderer
pi_99011160
Ik lig nu trouwens naakt in bed. Dat is best raar :D
pi_99011166
Je zou kunnen twitteren...
  maandag 4 juli 2011 @ 07:42:52 #262
71919 wonderer
pi_99011167
Overigens zit ik er wel over te denken om een "spreekbeurt" over transseksualteit te houden voor de heren homo's, gewoon algemeen zonder het op mezelf te betrekken, maar ik ben bang dat er een slimmerik tussenzit die een en een bij elkaar optelt :{
pi_99011170
Ja, wat denk je nou zelf eigenlijk?
pi_99011172
Wil je nou uit de kast of niet? Of zit je te wachten tot iemand je er uit trekt?
  maandag 4 juli 2011 @ 07:44:36 #265
71919 wonderer
pi_99011180
Ja, dat zou ook kunnen, sorry :')

Hee, het update-boxje is nieuw.

Nee, ik wil niet uit de kast, ik wil dat mensen over het algemeen transseksualiteit beter gaan begrijpen. Voorlichten. Maar dat kan niet echt zonder mezelf in een gevaarlijke positie te brengen. Dus voorlopig maar even wachten.
pi_99011185
Misschien moet je die voorlichtingstaak nog even aan anderen laten.
Toen ik uit de kast kwam had ik genoeg aan mezelf, en ik kan me niet voorstellen dat dat bij jou anders is. Ook al doe je net als of er niks aan de hand is.
  maandag 4 juli 2011 @ 07:46:47 #267
71919 wonderer
pi_99011192
Yeah, het is ook nog wel een beetje vroeg.
pi_99011198
Dat hele vraagstuk van "moet ik het vertellen of niet, kom ik uit de kast of niet", verdwijnt overigens op den duur.
  maandag 4 juli 2011 @ 07:50:30 #269
71919 wonderer
pi_99011214
De enige reden om het te vertellen zou echt zijn om voorlichting te geven. In dat opzicht is het wel anders dan geaardheid, denk ik, omdat het toch op een ander niveau je leven beinvloed.
pi_99011219
Je moet het helemaal zelf weten :)
  maandag 4 juli 2011 @ 07:52:17 #271
71919 wonderer
pi_99011221
Yeah. Maar terug in de kast kan niet dus ik ben wel voorzichtig.
pi_99011275
Ja, welke kast hè.... :P
  maandag 4 juli 2011 @ 08:09:45 #273
71919 wonderer
pi_99011358
Ja, dat ook nog :') Ik was dus bij een stel hetero's op bezoek vanmiddag die ik verder niet kende, en dat was wel even aftasten, van welke opmerkingen kan ik maken en welke niet enzo. Natuurlijk had ik gewoon mijn regenboogarmbandje om, maar dat merkt ook niet iedereen bewust op.
pi_99011429
Dat ziet gewoon niemand. Weet je waarom? Omdat het mensen over het algemeen niet bezig houdt.
  maandag 4 juli 2011 @ 08:22:36 #275
71919 wonderer
pi_99011484
Yeah, idioot eigenlijk. Misschien moet ik wat van die t-shirts gaan kopen ;) "I can't even think straight" en "I love caulk" ;)
pi_99011493
Waarom :?
  maandag 4 juli 2011 @ 08:24:08 #277
71919 wonderer
pi_99011501
Duidelijkheid. Ik las laatst een blog van een man die een maand lang elke dag een homo-t-shirt droeg, zeg maar als nette versie van het op je voorhoofd schrijven. Even kijken of ik dat nog kan vinden.
  maandag 4 juli 2011 @ 08:25:08 #278
71919 wonderer
pi_99011512
http://www.leewind.org/20(...)rts-results-and.html

Ja, hier. Best interessant. Maar ik ga nu slapen, tot morgen :W
pi_99011525
Duidelijkheid schep je zelf. Gewoon door wie en hoe je bent. Daar word je op beoordeeld.
pi_99011530
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 07:48 schreef lezzer het volgende:
Dat hele vraagstuk van "moet ik het vertellen of niet, kom ik uit de kast of niet", verdwijnt overigens op den duur.
Oh?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_99011549
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 08:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Oh?
Sta jij daar nou echt elke dag bij stil?
Ik echt niet hoor..
Nooit eigenlijk.

Ik heb me laatst per mail ergens voor aangemeld, bij mensen die ik niet ken:

"ik kom graag naar meeting X, en mijn vrouw komt gezellig mee. Groetjes [insert duidelijke vrouwennaam]"
Nou, en daar zoeken ze het dan maar mee uit.
pi_99011575
Niet elke dag, maar ik overweeg toch bij sollicitaties, ontmoetingen op het kinderdagverblijf ( ;) ) en in sommige andere situaties vaak even of ik 'vrouw/vriendin' of 'lief' gebruik.
pi_99011581
Nou, met die afweging ben ik dus echt gestopt.
En dat ís me toch makkelijk!

Ik snap gewoon niet waarom je daar over gaat doen of je uit de kast moet komen. Je doet toch niks illegaals ofzo?
pi_99011594
Ik ben er sinds Dottir juist weer mee begonnen.
pi_99011602
Waarom?
Onze (als ik even mag :P ) generatie is nou net de makkelijkste qua tolerantie volgens mij.
pi_99011848
Niet in de wereld van kindjes maken heb ik de indruk. Nog nooit zo'n heterobolwerk meegemaakt.
Ik heb gewoon niet altijd zin in het gedoe eromheen.
pi_99011859
Werken!
pi_99011868
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 08:56 schreef Vanyel het volgende:
Niet in de wereld van kindjes maken heb ik de indruk. Nog nooit zo'n heterobolwerk meegemaakt.
Je moet er gewoon geen gedoe van maken. Dan krijg je het ook niet :)
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 4 juli 2011 @ 09:28:59 #289
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_99012331
Ik heb van het weekend nog een comming out gehad. 1 van de meiden die ik ken via de vereniging waar ik in het bestuur zit was in Groningen. Ze komt uit Den Bosch dus ik denk zal ff pesten.. vroeg of ze uit de kast ging komen.. Zegt ze.. nee ik houd het bij mannen. Dus ik zo.. je weet niet wat je mist..
Waarop ik de vraag krijg of ik dan op vrouwen val en hoe lang ik het al weet en alles...

Ik maar denken dat inmiddels iedereen binnen de sport het wel al weet van me. Ben er namelijk nog nooit geheimzinnig over geweest. Maar ja, ik loop niet met de shirts ofzo te koop dus blijkbaar valt toch niet iedereen het op ;)

Vond het wel grappig dat ze tikte.. Normaal zie je het wel als iemand op vrouwen valt.. Bij jou niet. Althans was mij niet opgevallen.
Terwijl mensen die het wel weten vaak zeggen. Ja he maar je gedraagt je er ook werkelijk naar.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_99013087
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 08:56 schreef Vanyel het volgende:
Tot op heden geen last van gehad moet ik zeggen :)
Wel 1 kinderdagverblijf gehad waarbij een begeleidster een kindje vertelde (toen wij nog voor een dichte poort stonden) dat er een papa en mama kwamen kijken. Ze kleurde aardig toen er 2 vrouwen door de poort naar binnen kwamen.
Kindje ging nog kijken achter ons waar de papa dan was en vroeg dat ook. Dus: dit kindje heeft 2 mama's. Antwoord was: oke.. En kind speelt weer verder.

Maar wij zitten nog niet in de kinderen hebben fase, dus geen idee hoe de kraam gaat reageren en alles daarna. Maar tot op heden nog geen vreemde reacties gehad, alleen nog maar leuke en niieuwsgierige :)

@W, maar jou transitie, hoe ver gaat die nog? Boven de gordel is alles in orde nu, en je voelt je al man en wordt ook zo herkent. Is dat genoeg voor jou of wil je ook onder de gordel verder?
pi_99017983
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 08:57 schreef lezzer het volgende:

[..]

Je moet er gewoon geen gedoe van maken. Dan krijg je het ook niet :)
Die vlieger gaat dus niet altijd op.
pi_99019087
Was dat maar waar inderdaad...

Inmiddels alle uittreksels die we voor adoptie nodig hebben opgevraagd. Best duur grapje als je al die tientjes bij elkaar optelt..
Maar moet nu de kliniek nog even achter de vodden zitten omdat stichting donorgegevens pas een verklaring af kan geven als onze kliniek gegevens aanlevert.. En mevrouw van stichting donorgegevens liet doorschemeren dat onze kliniek daar nooit zo'n vaart mee maakt :(
Eens kijken of ik ze vlug krijg als ik het lief vraag :)

@nizno, was het leuk in Grunn?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 4 juli 2011 @ 14:00:39 #293
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_99020112
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:32 schreef Nirak het volgende:
Was dat maar waar inderdaad...

Inmiddels alle uittreksels die we voor adoptie nodig hebben opgevraagd. Best duur grapje als je al die tientjes bij elkaar optelt..
Maar moet nu de kliniek nog even achter de vodden zitten omdat stichting donorgegevens pas een verklaring af kan geven als onze kliniek gegevens aanlevert.. En mevrouw van stichting donorgegevens liet doorschemeren dat onze kliniek daar nooit zo'n vaart mee maakt :(
Eens kijken of ik ze vlug krijg als ik het lief vraag :)
gewoon flink zeuren als ze de eerste keer niet snel reageren ;)
quote:
@nizno, was het leuk in Grunn?
die meid had het erg naar dr zin gehad.. maar zat niet in groningen centrum dus was niet roze... en ik was ook niet in de buurt ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_99020675
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Die vlieger gaat dus niet altijd op.
Vertel?
pi_99022718
Lol, Lezzer wil altijd de onderste steen boven hebben :)

Mijn vrouw belde net vanuit de supermarkt: eh schatje.. Ligt mijn portomonee nog op tafel? :')

Dus in mn huuspak maar ff naar de Jumbo gekart. Doosje...
pi_99024885
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:17 schreef lezzer het volgende:

[..]

Vertel?
Niet zo wereldschokkend hoor. Mensen zijn gewoon vaak (heel oprecht en vriendelijk) geïnteresseerd en ik heb daar echt niet altijd zin in.
pi_99024894
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:11 schreef Nirak het volgende:
Lol, Lezzer wil altijd de onderste steen boven hebben :)
Nou ja, nieuwsgierigheid. Ik kan me echt serieus niet herinneren ooit problemen gehad te hebben omdat ik lesbisch ben.
pi_99024925
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Niet zo wereldschokkend hoor. Mensen zijn gewoon vaak (heel oprecht en vriendelijk) geïnteresseerd en ik heb daar echt niet altijd zin in.
Hoe jullie het doen? Of wie het mannetje is ofzo?
pi_99025071
Heb je het altijd al geweten?
Hoe oud was je toen je het wist?
Heb je het ooit met een man gedaan?
Mis je niets?
Heb je ooit een vriendje gehad?
Wat zeiden je ouders?
Triootje?

Kleine greep uit wat vragen die ik toch wel heel vaak hoor.
ijs_beer fan!
  maandag 4 juli 2011 @ 16:17:43 #300
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_99025353
Eigenlijk exact die vragen behalve de laatste krijg ik ook regelmatig. :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')