Nope, van de hele groep weten maar drie mensen het en die waren er niet. Blijkbaar ben ik echt "overtuigend" (een woord dat een van hen gebruikte en dat ik hem probeerde af te lerenquote:Op maandag 4 juli 2011 06:27 schreef lezzer het volgende:
Dus, je hebt daar niks gezegd over jouw transitie? Dat weet daar niemand?
Nou ja, als mensen dat willen... ik ken ook een aantal jongens die er echt heel open over zijn en soms moet je wel, als je wil dat de "onwetende" medemens je beter gaat begrijpen. Dat zijn dan activisten. En misschien ga ik dat ook wel doen, later. Ik wil nu alleen nog even genieten van het feit dat men me "gewoon" als man ziet, want dat gaat dan onherroepelijk veranderen, zelfs al zeggen ze dat ze je nog gewoon zien zoals eerder. Net zoals er ook altijd iets verandert als je uit de kast komt. Mensen behandelen je toch subtiel anders, zelfs al zitten ze er helemaal niet mee.quote:Op maandag 4 juli 2011 07:30 schreef lezzer het volgende:
Onderstreept wel mijn opmerking van weet ik hoe lang geleden dat mensen na een transitie zich niet als een transsexueel (of hoe het heet) moeten voorstellen....
Daarom. Als je als man door het leven gaat, en er als een man uit ziet, dan hoef je niet uit de kast te komen voor het klootjesvolkquote:Op maandag 4 juli 2011 07:37 schreef wonderer het volgende:
Mensen behandelen je toch subtiel anders, zelfs al zitten ze er helemaal niet mee.
Precies, maar dat betekent niet dat iedereen dat wilquote:Op maandag 4 juli 2011 07:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daarom. Als je als man door het leven gaat, en er als een man uit ziet, dan hoef je niet uit de kast te komen voor het klootjesvolk
Ik loop ook niet met een bord om m'n nek dat ik een lesbo ben.
Dat bedoel ik er maar mee
Oh?quote:Op maandag 4 juli 2011 07:48 schreef lezzer het volgende:
Dat hele vraagstuk van "moet ik het vertellen of niet, kom ik uit de kast of niet", verdwijnt overigens op den duur.
Sta jij daar nou echt elke dag bij stil?quote:
Je moet er gewoon geen gedoe van maken. Dan krijg je het ook nietquote:Op maandag 4 juli 2011 08:56 schreef Vanyel het volgende:
Niet in de wereld van kindjes maken heb ik de indruk. Nog nooit zo'n heterobolwerk meegemaakt.
Ik heb gewoon niet altijd zin in het gedoe eromheen.
Tot op heden geen last van gehad moet ik zeggenquote:Op maandag 4 juli 2011 08:56 schreef Vanyel het volgende:
Niet in de wereld van kindjes maken heb ik de indruk. Nog nooit zo'n heterobolwerk meegemaakt.
Ik heb gewoon niet altijd zin in het gedoe eromheen.
Die vlieger gaat dus niet altijd op.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je moet er gewoon geen gedoe van maken. Dan krijg je het ook niet
gewoon flink zeuren als ze de eerste keer niet snel reagerenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:32 schreef Nirak het volgende:
Was dat maar waar inderdaad...
Inmiddels alle uittreksels die we voor adoptie nodig hebben opgevraagd. Best duur grapje als je al die tientjes bij elkaar optelt..
Maar moet nu de kliniek nog even achter de vodden zitten omdat stichting donorgegevens pas een verklaring af kan geven als onze kliniek gegevens aanlevert.. En mevrouw van stichting donorgegevens liet doorschemeren dat onze kliniek daar nooit zo'n vaart mee maakt
Eens kijken of ik ze vlug krijg als ik het lief vraag
die meid had het erg naar dr zin gehad.. maar zat niet in groningen centrum dus was niet roze... en ik was ook niet in de buurtquote:@nizno, was het leuk in Grunn?
Niet zo wereldschokkend hoor. Mensen zijn gewoon vaak (heel oprecht en vriendelijk) geïnteresseerd en ik heb daar echt niet altijd zin in.quote:
Nou ja, nieuwsgierigheid. Ik kan me echt serieus niet herinneren ooit problemen gehad te hebben omdat ik lesbisch ben.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:11 schreef Nirak het volgende:
Lol, Lezzer wil altijd de onderste steen boven hebben
Hoe jullie het doen? Of wie het mannetje is ofzo?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet zo wereldschokkend hoor. Mensen zijn gewoon vaak (heel oprecht en vriendelijk) geïnteresseerd en ik heb daar echt niet altijd zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |