"Wat irriteer ik me aan users die alleen maar smileys gebruiken. Echtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan je ook woorden gebruiken?
Idd. Dom van PSV.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Eerder ook al Guzan en die zou het vast niet minder gedaan hebben dan Isaak, was goedkoper heeft een EU pas en jonger
En hij was goedkoper en jonger.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Idd. Dom van PSV.
Als je gewoon doet was Waterreus zegt, dan komt het goed.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef Paul-89 het volgende:
Zit Ronald in de scouting van PSV of geeft hij 'zomaar' wat tips/aanbevelingen ?
Dat laatste.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef Paul-89 het volgende:
Zit Ronald in de scouting van PSV of geeft hij 'zomaar' wat tips/aanbevelingen ?
Inderdaad, gewoon maar wat tips en aanbevelingen. Goed opgemerkt DAM.quote:
Daar doe je Ronald toch wat tekort mee. Hij kan ook uitstekend verdedigers scouten is wel geblekenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:56 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV zou hem moeten aantrekken als keepersscout.
Hoe is dat gebleken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar doe je Ronald toch wat tekort mee. Hij kan ook uitstekend verdedigers scouten is wel gebleken
Hoe is dat gebleken?!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar doe je Ronald toch wat tekort mee. Hij kan ook uitstekend verdedigers scouten is wel gebleken
Onze nog wel, ben je homo?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tim Ream! Komt uit de hoge hoed van onze alleskunner.
Ben jij nu een echte PSV'er?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Onze nog wel, ben je homo?
Wat een soap.quote:'Guidetti neemt advocaat in de arm en wil Twente-contract aanvechten'
John Guidetti heeft nog geen minuut voor FC Twente gespeeld, en het begint er steeds meer op te lijken dat de Zweedse aanvaller dat ook nooit zal gaan doen. Een Zweedse krant meldt dat Guidetti inmiddels een advocaat in de arm genomen heeft om het contract met FC Twente aan te vechten.
Volgens TC/Tubantia is voorzitter Joop Munsterman van de Tukkers bereid om naar de UEFA te stappen met de zaak: de club uit Enschede claimt namelijk een voorcontract te hebben met de aanvaller, die tot donderdag onder contract stond bij Manchester City en zich vrijdag 1 juli voor het eerst op de training van Twente zou melden.
Munsterman betwijfelde een dag eerder echter al of de Zweed wel zou komen opdagen, aangezien hij al dagen geen contact met Guidetti had kunnen krijgen. De Enschedeërs beweren een geldige overeenkomst met de spits te hebben, die vorige week werd goedgekeurd door een Zweedse advocaat. “Ik weet ondertussen ook echt niet of hij nog komt”, liet Munsterman donderdag al weten.
Vind ik wel meevallenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 08:10 schreef iehlaak het volgende:
Roda aast op versterking van de aanval. Adil Ramzi en Sanharib Malki trainen mee zonder contract; De naam van Janga zingt rond.
Verder is het opmerkelijk dat Hadouir, Bodor en Addo transfervrij zijn, maar nog geen club hebben gevonden.
Zeker van een speler als Hadouir had is gedacht dat hij naar een NLse (sub)topper zou gaan of naar de zandbak. Bodor en Addo vind ik echt van die spelers voor Belgie, Cyprus of Oost-Europa.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |