Wat is dat dan wat nu geopend is?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
De stationshal moet nog gebouwd worden
En de perrontunnel is veel groter dan ik had gedacht
Perrontunnel alleen.quote:
Ik geloof dat het maar de helft van de fietsenstalling is.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:12 schreef Temlin het volgende:
fietsenstalling. en het hout gaat wel een warme uitstraling geven.
Een deel daarvan slechts.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:12 schreef Adelante het volgende:
Het lijkt er op dat de roltrappen al wel werken
Die naar perron 3/4 deed het gister in ieder geval, dat in tegenstelling tot wat in de Gelderlander werd gemeld.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Er wonen bijna alleen bejaarden en tuig. En het is een dorp.
Toch mooi dat die 22 louche bejaarden in Velp gemiddeld minder last hebben van achterlijke religie dan de Arnhemmers, want ik kan er vanaf 17 augustus lekker op zondag shoppenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:56 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
hahaha klopt, een echt ik-ken-alle-22-inwoners dorp
Die van het tweede perron vanaf de ingang zag ik vandaag stil staan.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Die naar perron 3/4 deed het gister in ieder geval, dat in tegenstelling tot wat in de Gelderlander werd gemeld.
Ze zullen er nog wel mee bezig zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:18 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Die van het tweede perron vanaf de ingang zag ik vandaag stil staan.
Er was er ook nog eentje die naar beneden ging, ipv naar boven.
Dan al?quote:En die van het nieuwe perron staan uiteraard uit, ivm het feit dat dat perron pas op 24 juli open gaat.
Dat is althans wat ze beloven.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze zullen er nog wel mee bezig zijn.
[..]
Dan al?
Yes.quote:
dat zal ook wel moeten, want dat wordt vanaf dan de enige mogelijkheid om de uitgang bij sonsbeek te bereiken.quote:
quote:
Ik denk dat die sporen na de oorlog niet hersteld zijnquote:
Nee joh, dat zou alleen maar verwarrend zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:46 schreef Adelante het volgende:
Ja, knappen ze dat hele ding op: pas dan meteen de nummering aan
Fout. Er ligt nog één of twee sporen vooraan bij spoor 3. En eentje tussen 3/4 en 6/7. Dit is voor goederenwagons.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:46 schreef Adelante het volgende:
Ja, knappen ze dat hele ding op: pas dan meteen de nummering aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |