Zou dat na tienen ook nog zijn? Ik ben altijd bang van minder mensen minder bussen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:21 schreef Temlin het volgende:
De bus was eens stuk sneller dan omgaan via den bosch.
Ik was om 18:30 op ede-wageningen en toen stonden er zeker 10 bussen. Maar het kan natuurlijk goed dat ze er nu minder laten rijden. De bussen reden wel via Veenendaal de klomp.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zou dat na tienen ook nog zijn? Ik ben altijd bang van minder mensen minder bussen...
Volgens ns.nl zijn er geen storingen meer.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:25 schreef tliciouz het volgende:
Rijden morgen alle treinen wel weer volgens schema?
Ik was met de bus ook 2 uur onderweg en ik had een goede aansluiting.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zou dat na tienen ook nog zijn? Ik ben altijd bang van minder mensen minder bussen...
Velpquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:05 schreef droom_econoom8 het volgende:
Velp wordt vanaf 17 augustus 2011 het nieuwe winkelcentrum van Arnhem.
Meen je niet? En waar zit die nu?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:52 schreef remlof het volgende:
Gofferdegoffer, kwam er gister pas achter dat de Action aan de Steenstraat al weg is
Niet onder je 50e in elk geval.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Velp
Daar wil je toch niet dood gevonden worden
Daar bedoel je Rijkerswoerd mee toch?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:26 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Ik hoorde woonboulevard in zuid, in het oude pand van it's
Waar ook de Praxis en zo zitquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar bedoel je Rijkerswoerd mee toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ziet er trouwens nog niet uit in de tunnel. Het hout op het plafond is allemaal weer verwijderd want dat was afgekeurd ofzo. Ben benieuwd of ze daar voor de opening nog wat aan gaan doen.
Gewoon een wijk van Arnhem. Net als Rozendaal. En je kunt er straks shoppen op zondag. In Arnhem-de-jure kan dat alleen op speciale koopzondagen. En in Rozendaal kun je nooit shoppen, want daar hebben ze geen winkels.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Velp
Daar wil je toch niet dood gevonden worden
Velp is ghetto.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:47 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Gewoon een wijk van Arnhem. Net als Rozendaal. En je kunt er straks shoppen op zondag. In Arnhem-de-jure kan dat alleen op speciale koopzondagen. En in Rozendaal kun je nooit shoppen, want daar hebben ze geen winkels.
Nijmegen, daar wordt het pas anders :-)
Dan rij ik liever naar de Action in Velp. Maar naar die aan de Steenstraat kon ik lopen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:26 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Ik hoorde woonboulevard in zuid, in het oude pand van it's
Dat hout had nu juist het enige moeten zijn dat er een beetje af was.... Zo, dan wordt het wel heel kaal.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:46 schreef Dwyn het volgende:
...Het ziet er trouwens nog niet uit in de tunnel. Het hout op het plafond is allemaal weer verwijderd want dat was afgekeurd ofzo. Ben benieuwd of ze daar voor de opening nog wat aan gaan doen.
Velp is gewoon kut. Ik kan het weten, heb er van m'n tweede tot m'n vierentwintigste gewoondquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Velp is ghetto.
Rozendaal is onbetaalbaar.
Wat is er precies kut aan Velp? Ik kom er nooit. Het ligt alleen ergens goed bereikbaar te zijn, en ik kan er straks shoppen op zondag, maar nu nog ff niet....quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Velp is gewoon kut. Ik kan het weten, heb er van m'n tweede tot m'n vierentwintigste gewoond
Er wonen bijna alleen bejaarden en tuig. En het is een dorp.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:02 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Wat is er precies kut aan Velp? Ik kom er nooit. Het ligt alleen ergens goed bereikbaar te zijn, en ik kan er straks shoppen op zondag, maar nu nog ff niet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |