Oh, dat bedoelde ik, bij Deilquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee bij deil waardenburg. is nog voor zaltbommel vanaf amsterdam
Als er echt 240 km/u werd gereden dan zal ook een politiehelikopter moeite hebben om in de buurt te komen. Volgens mij gaan de Eurocopters van het KLPD ook niet sneller dan 260 km/u ofzo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:16 schreef DeRakker. het volgende:
Hoe kan de politie ze nou kwijtraken? daar heb je toch heli's voor?
Als je vanaf Amsterdam achter elkaar aanrijdt wordt het moeilijk ja, maar ze hadden ze dus ook op kunnen wachten op een plek waar geen afslagen zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:51 schreef Justinn het volgende:
[..]
Als er echt 240 km/u werd gereden dan zal ook een politiehelikopter moeite hebben om in de buurt te komen. Volgens mij gaan de Eurocopters van het KLPD ook niet sneller dan 260 km/u ofzo.
In Nederland geen afslagen? Om de km met wat pechquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je vanaf Amsterdam achter elkaar aanrijdt wordt het moeilijk ja, maar ze hadden ze dus ook op kunnen wachten op een plek waar geen afslagen zijn
Die kan in een rechte lijn vliegen he, en makkelijk 260 gemiddeld halen. Die auto gaat nooit 240 gemiddeld rijdenquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:51 schreef Justinn het volgende:
[..]
Als er echt 240 km/u werd gereden dan zal ook een politiehelikopter moeite hebben om in de buurt te komen. Volgens mij gaan de Eurocopters van het KLPD ook niet sneller dan 260 km/u ofzo.
nee joh, die moet ook links en rechts langs de wagensquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die kan in een rechte lijn vliegen he, en makkelijk 260 gemiddeld halen. Die auto gaat nooit 240 gemiddeld rijden
Was het een busje dat ze gejat hebben?quote:
dit dus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:59 schreef Wokkel het volgende:
240km/hr tot aan de plek des ongeval.
Daarna zullen ze midden op de snelweg heus geen Porsche hebben kunnen roven, dus die snelheid lag er toen al uit. Het lijkt me waarschijnlijker dat die agenten de achtervolging hebben gestopt voor hun eigen veiligheid en die van anderen.
Ik denk dat ze om 4 uur snachts weinig keus hebben om een auto uit te zoeken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Was het een busje dat ze gejat hebben?
Dat is toch ook niet slim zou je ddenken, een gewone personenauto gaat sneller.
Hoewel dat het verhaal van 240km/h weer tegenspreekt. Of was dat nog met hun eerste vluchtauto.
het blijft een afgang voor de politie, slechte coördinatiequote:Op woensdag 29 juni 2011 08:59 schreef Wokkel het volgende:
240km/hr tot aan de plek des ongeval.
Daarna zullen ze midden op de snelweg heus geen Porsche hebben kunnen roven, dus die snelheid lag er toen al uit. Het lijkt me waarschijnlijker dat die agenten de achtervolging hebben gestopt voor hun eigen veiligheid en die van anderen.
als jij dat vind, prima. Maar ze moeten ook aan hun eigen veiligheid denken en aan die van de andere mensen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
het blijft een afgang voor de politie, slechte coördinatie
Ja dat vind ik, uiteraard hebben mensenlevens prioriteit maar als je over zo'n afstand en dus tijd iemand niet kan volgen klopt je organisatie niet, dan heb ik het niet eens over aanhoudenquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als jij dat vind, prima. Maar ze moeten ook aan hun eigen veiligheid denken en aan die van de andere mensen.
Mee eens, onvoorstelbaar dat ze konden vluchten...quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat vind ik, uiteraard hebben mensenlevens prioriteit maar als je over zo'n afstand en dus tijd iemand niet kan volgen klopt je organisatie niet, dan heb ik het niet eens over aanhouden
Ze zijn pas bij eindhoven kwijt geraakt, dat is na 6:00 het tijdstip dat de spits al bezig is. dan moet je de achtervolging staken voor de veiligheid. blijft jammer dat ze de heli niet hebben ingezet maar over de weg werdt het te gevaarlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat vind ik, uiteraard hebben mensenlevens prioriteit maar als je over zo'n afstand en dus tijd iemand niet kan volgen klopt je organisatie niet, dan heb ik het niet eens over aanhouden
je bent het dus toch wel met me eens eigenlijk?quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze zijn pas bij eindhoven kwijt geraakt, dat is na 6:00 het tijdstip dat de spits al bezig is. dan moet je de achtervolging staken voor de veiligheid. blijft jammer dat ze de heli niet hebben ingezet maar over de weg werdt het te gevaarlijk.
Hogere Bandieten Opleiding.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)nde+overvallers.aspx
Meneer, waar bent u afgestudeerd:
Ja aan de hoge school voor criminaliteit
alleen puntje helicopter. maar de rest vind ik gewoon dat ze er goed aan hebben gedaan om te stoppen met achtervolgen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
je bent het dus toch wel met me eens eigenlijk?
nu snap ik de HBOquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:18 schreef Raap het volgende:
Ja dat krijg je er van als de poltie niet standaard is uitgerust met RPG's...
Maar dat zou toch wel een cruciaal punt geweest zijn, juist met een heli volgen en dan op een andere plaats in een fuik laten lopen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alleen puntje helicopter. maar de rest vind ik gewoon dat ze er goed aan hebben gedaan om te stoppen met achtervolgen.
mja hoe veilig is een fuik als ze met automatische geweren schieten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar dat zou toch wel een cruciaal punt geweest zijn, juist met een heli volgen en dan op een andere plaats in een fuik laten lopen.
Een helicopter met die storm en onweer?quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze zijn pas bij eindhoven kwijt geraakt, dat is na 6:00 het tijdstip dat de spits al bezig is. dan moet je de achtervolging staken voor de veiligheid. blijft jammer dat ze de heli niet hebben ingezet maar over de weg werdt het te gevaarlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |