weet niet, het valt onder beroving, en volgens mij is bij beroving wel verzekerdquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Poepoe, met 240 over de snelweg zeggen ze net.
Maar blijkbaar kan de politie niet zo hard
Zou je trouwens wat terugkrijgen van je verzekering, als je auto onder je neus vandaan wordt gejat/overvallen?
Als je alleen WA verzekerd bent, denk ik dat je een probleem hebt..
Ik dacht dat die karretjes sneller konden? Nou ja, als er ook nog op je geschoten wordt ben je ook niet blij natuurlijk. Maar klemrijden/kraaienpoten/etc kennen ze hier niet of kijk ik te veel A-Team?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Poepoe, met 240 over de snelweg zeggen ze net.
Maar blijkbaar kan de politie niet zo hard
Zou je trouwens wat terugkrijgen van je verzekering, als je auto onder je neus vandaan wordt gejat/overvallen?
Als je alleen WA verzekerd bent, denk ik dat je een probleem hebt..
mja of met een chopper de lucht inquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dacht dat die karretjes sneller konden? Nou ja, als er ook nog op je geschoten wordt ben je ook niet blij natuurlijk. Maar klemrijden/kraaienpoten/etc kennen ze hier niet of kijk ik te veel A-Team?
En ik vrees dat de verzekering weer aardig zal zijn, dit valt volgens hen natuurlijk onder joyriding
Het staat al redelijk vast: http://www.traphic.nl/quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:09 schreef Q. het volgende:
Dat worden gezellige files. Scheelt dat het woensdag is.
En die sliepen nog?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:14 schreef kikoooooo het volgende:
Een standaard regio politiegolfje gaat nog geen 200. Klpd kan wel harder.
Nee, die staat nog in Libie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:16 schreef DeRakker. het volgende:
Hoe kan de politie ze nou kwijtraken? daar heb je toch heli's voor?
Ze reden richting Belgiëquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom wordt nou weer gedacht dat het buitenlanders zijn???˛
Bron? Hier in het topic gezocht op buitenlander, maar ik zie alleen jouw opmerking!quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom wordt nou weer gedacht dat het buitenlanders zijn???˛
Dat zeg ik niet, ik ga er alleen van uit dat de achtervolging eerst is ingezet door regio amsterdam, met normale autos. Misschien dat ze ze direct al wel kwijt zijn geraakt.quote:
wordt gezegd pas bij eindhoven kwijt zijn geraakt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik ga er alleen van uit dat de achtervolging eerst is ingezet door regio amsterdam, met normale autos. Misschien dat ze ze direct al wel kwijt zijn geraakt.
Dat kan. Al zou ik gokken bij Eindhoven gezien het sporenonderzoek daar is. Kogeltjes zoeken, joepi...quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik ga er alleen van uit dat de achtervolging eerst is ingezet door regio amsterdam, met normale autos. Misschien dat ze ze direct al wel kwijt zijn geraakt.
dat gebeurt in Amsterdam ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan. Al zou ik gokken bij Eindhoven gezien het sporenonderzoek daar is. Kogeltjes zoeken, joepi...
bij eindhoven ook politieonderzoek ?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan. Al zou ik gokken bij Eindhoven gezien het sporenonderzoek daar is. Kogeltjes zoeken, joepi...
nee bij deil waardenburg. is nog voor zaltbommel vanaf amsterdamquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |