En die sliepen nog?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:14 schreef kikoooooo het volgende:
Een standaard regio politiegolfje gaat nog geen 200. Klpd kan wel harder.
Nee, die staat nog in Libie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:16 schreef DeRakker. het volgende:
Hoe kan de politie ze nou kwijtraken? daar heb je toch heli's voor?
Ze reden richting Belgiëquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom wordt nou weer gedacht dat het buitenlanders zijn???˛
Bron? Hier in het topic gezocht op buitenlander, maar ik zie alleen jouw opmerking!quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom wordt nou weer gedacht dat het buitenlanders zijn???˛
Dat zeg ik niet, ik ga er alleen van uit dat de achtervolging eerst is ingezet door regio amsterdam, met normale autos. Misschien dat ze ze direct al wel kwijt zijn geraakt.quote:
wordt gezegd pas bij eindhoven kwijt zijn geraakt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik ga er alleen van uit dat de achtervolging eerst is ingezet door regio amsterdam, met normale autos. Misschien dat ze ze direct al wel kwijt zijn geraakt.
Dat kan. Al zou ik gokken bij Eindhoven gezien het sporenonderzoek daar is. Kogeltjes zoeken, joepi...quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik ga er alleen van uit dat de achtervolging eerst is ingezet door regio amsterdam, met normale autos. Misschien dat ze ze direct al wel kwijt zijn geraakt.
dat gebeurt in Amsterdam ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan. Al zou ik gokken bij Eindhoven gezien het sporenonderzoek daar is. Kogeltjes zoeken, joepi...
bij eindhoven ook politieonderzoek ?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan. Al zou ik gokken bij Eindhoven gezien het sporenonderzoek daar is. Kogeltjes zoeken, joepi...
nee bij deil waardenburg. is nog voor zaltbommel vanaf amsterdamquote:
Oh, dat bedoelde ik, bij Deilquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee bij deil waardenburg. is nog voor zaltbommel vanaf amsterdam
Als er echt 240 km/u werd gereden dan zal ook een politiehelikopter moeite hebben om in de buurt te komen. Volgens mij gaan de Eurocopters van het KLPD ook niet sneller dan 260 km/u ofzo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:16 schreef DeRakker. het volgende:
Hoe kan de politie ze nou kwijtraken? daar heb je toch heli's voor?
Als je vanaf Amsterdam achter elkaar aanrijdt wordt het moeilijk ja, maar ze hadden ze dus ook op kunnen wachten op een plek waar geen afslagen zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:51 schreef Justinn het volgende:
[..]
Als er echt 240 km/u werd gereden dan zal ook een politiehelikopter moeite hebben om in de buurt te komen. Volgens mij gaan de Eurocopters van het KLPD ook niet sneller dan 260 km/u ofzo.
In Nederland geen afslagen? Om de km met wat pechquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je vanaf Amsterdam achter elkaar aanrijdt wordt het moeilijk ja, maar ze hadden ze dus ook op kunnen wachten op een plek waar geen afslagen zijn
Die kan in een rechte lijn vliegen he, en makkelijk 260 gemiddeld halen. Die auto gaat nooit 240 gemiddeld rijdenquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:51 schreef Justinn het volgende:
[..]
Als er echt 240 km/u werd gereden dan zal ook een politiehelikopter moeite hebben om in de buurt te komen. Volgens mij gaan de Eurocopters van het KLPD ook niet sneller dan 260 km/u ofzo.
nee joh, die moet ook links en rechts langs de wagensquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die kan in een rechte lijn vliegen he, en makkelijk 260 gemiddeld halen. Die auto gaat nooit 240 gemiddeld rijden
Was het een busje dat ze gejat hebben?quote:
dit dus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:59 schreef Wokkel het volgende:
240km/hr tot aan de plek des ongeval.
Daarna zullen ze midden op de snelweg heus geen Porsche hebben kunnen roven, dus die snelheid lag er toen al uit. Het lijkt me waarschijnlijker dat die agenten de achtervolging hebben gestopt voor hun eigen veiligheid en die van anderen.
Ik denk dat ze om 4 uur snachts weinig keus hebben om een auto uit te zoeken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Was het een busje dat ze gejat hebben?
Dat is toch ook niet slim zou je ddenken, een gewone personenauto gaat sneller.
Hoewel dat het verhaal van 240km/h weer tegenspreekt. Of was dat nog met hun eerste vluchtauto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |