Goedemorgenquote:
Gefeliciteerd Sintquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die heb ik net gehad, en goedgekeurd![]()
![]()
Ja gewoon aan een leraar gelukkig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
En succes... ga er vanuit dat jij die presentatie gaat geven?
Feli.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die heb ik net gehad, en goedgekeurd![]()
![]()
Morguhh stokkieeequote:Op woensdag 29 juni 2011 11:15 schreef Stokstaart het volgende:
Morning, ik zit bij de ING in Utrecht en die hebben FOK! gewoon geblokkeerd. Gelukkig bestaat er tegenwoordig zoiets als mobiel internet
Nou dan alsnog succesquote:
Morgguh sunshinequote:
Wat doe jij bij de ING in Utrecht dan?quote:
Werrekuhhhquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat doe jij bij de ING in Utrecht dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Werrekuhhh
Beveiliging toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Beveiliging toch?JepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is heerlijk relaxt nu, alleen ochtenddiensten zijn wel irritant omdat je dan meer moet doen. In de nacht is het ideaal, 3x een ronde lopen en beetje FOK!en
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
JepIs heerlijk relaxt nu, alleen ochtenddiensten zijn wel irritant omdat je dan meer moet doen. In de nacht is het ideaal, 3x een ronde lopen en beetje FOK!en
.
Wat zijn je werktijden dan? en zit je in de nacht helemaal alleen dan? lijkt me ook saaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ja oke je hebt ons op fok... maar dan nog)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat zijn je werktijden dan? en zit je in de nacht helemaal alleen dan? lijkt me ook saai(ja oke je hebt ons op fok... maar dan nog)
Mijn oom werkt als douanier op Schiphol. Die zit de hele avond TV kijken met een zakkie chips.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ja ik ken iemand die zit in het AMC en die voert ook de hele nacht geen ruk uit... nodigt ook gewoon mensen uit enzo en dan met zijn allen TV kijken etc...quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn oom werkt als douanier op Schiphol. Die zit de hele avond TV kijken met een zakkie chips.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat zijn je werktijden dan? en zit je in de nacht helemaal alleen dan? lijkt me ook saai(ja oke je hebt ons op fok... maar dan nog)
Wisselt, meestal van 08:00 tot 18:00 of van 22:00/23:00 tot 07:00/08:00.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, relaxte collega's of je zit alleen midden in de nacht, niemand waar je rekening mee moet houden. Veel tijd om te internetten/lezen/studeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wisselt, meestal van 08:00 tot 18:00 of van 22:00/23:00 tot 07:00/08:00.
Ach, relaxte collega's of je zit alleen midden in de nacht, niemand waar je rekening mee moet houden. Veel tijd om te internetten/lezen/studeren.Ja dat is ook zo als je het zo bekijkt kan het heerlijk zijn inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Ja en dit dus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn oom werkt als douanier op Schiphol. Die zit de hele avond TV kijken met een zakkie chips.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja en dit dus.
Al ben ik niet van plan dit te blijven doen, heb jaren als hovenier gewerkt, maar met 2 meter is je rug dan vrij snel naar je mallemoer als je hele dagen loopt te straten.
quote:
Euhmmm neuhquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nouja 1,97 dan
![]()
Je hebt mijn pica toch wel eens gezien? Die met die haai?
Heeft Knetter die nooit laten zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |