Dank uquote:
Dat is goed daar hou ik je aanquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heeft Knetter die nooit laten zien![]()
![]()
Als ik je een x op msn tref zal ik um wel ff doorsturen
Tnx!quote:
Simpelquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:42 schreef Stokstaart het volgende:
Iemand enig idee hoe de fuck je radio kunt luisteren op een smartphone (Android)
En weet je dan ook toevallig welke voor BB?quote:
Ja heb ik ook al gedaan maar ik krijg het niet voor elkaarquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:45 schreef Zokunen het volgende:
Hoihoi, BB weet ik niet eens even googlen
Wat willen ze zeggen dan als je hem terugbrengt? "dat mocht niet" foei foeiquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:46 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb zo'n leentoestel omdat m'n Iphone weer eens weg is voor reparatie (4e x of zo)
Weet niet of je zomaar apps mag installeren op een leentoestel
Dan verwijder je het toch gewoon?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:46 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb zo'n leentoestel omdat m'n Iphone weer eens weg is voor reparatie (4e x of zo)
Weet niet of je zomaar apps mag installeren op een leentoestel
Joah, geen idee. Ik ken niet al die Android-apps of hoe ze mogen hetenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat willen ze zeggen dan als je hem terugbrengt? "dat mocht niet" foei foei
Ja dat zal toch wel meevallen.. doet toch niks illegaals.. is toch gewoon een app?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Joah, geen idee. Ik ken niet al die Android-apps of hoe ze mogen heten.
Straks installeer ik weer iets kuts waardoor die het niet meer doet![]()
Heb jij Blackberry?
Nee nog niet.. ik zal eens kijken of ik die kan vinden...quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:52 schreef Zokunen het volgende:
Carooltje heb je Tunewiki al eens geprobeerd?
Ja geen idee verder. Ik weet wel als je op Iphone die Pandora Radio App verkeerd configureerd je echt allerlei problemen met je connectiviteit en internet krijgtquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat zal toch wel meevallen.. doet toch niks illegaals.. is toch gewoon een app?
Yup die heb ik
Ohw ja dat weet ik dan weer niet.. naja als die kans groot is gwn niet doen en anders neem je ff contact op met de winkel waar het toestel vandaan komtquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja geen idee verder. Ik weet wel als je op Iphone die Pandora Radio App verkeerd configureerd je echt allerlei problemen met je connectiviteit en internet krijgt.
Jep doe ik dat wel ff.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw ja dat weet ik dan weer niet.. naja als die kans groot is gwn niet doen en anders neem je ff contact op met de winkel waar het toestel vandaan komtmeestal willen ze je wel helpen
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:58 schreef Stokstaart het volgende:
Hoop trouwens niet dat ik Fanta heb weggejaagd. Hij was nogal pissed gisteren.
Hoi hoiquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:01 schreef Melting het volgende:
Zow.... ik lees nog even mee.... pauze bijna voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |