Als ik jou was zou ik het niet gelijk willen aanvechten. Natuurlijk is het een optie als je echt hierdoor in de problemen komt of als het bedrijf zo niet meewerktquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat zei mijn nichtje ook al (die is bijna rechter) Zeker omdat die brief/officiele waarschuwing al uit mijn dossier had moeten zijn (in mei)
Maar goed, ik vind het niet erg hoor, eindelijk wegDat wilde ik ook
Maar de manier waarop
Dat vind ik minder, als het gewoon reorganisatie was geweest dan had ik er vrede mee gehad, snappie ?
1 Ding weet ik zeker..... geen saaie kantoorbaan meer
ja daarom, eerst het gesprek afwachten van vanmiddagquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:10 schreef mr-green het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik het niet gelijk willen aanvechten. Natuurlijk is het een optie als je echt hierdoor in de problemen komt of als het bedrijf zo niet meewerkt
@Samzz: sorry
Nou ja, meestal is dat noodzakelijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
13,5 Jaar
[..]
De Rabo is hier een stuk makkelijker in gelukkig
Maar ik hou jullie op de hoogte, nu eerst maar eens douchen en aankleden, gesprek is om 1 uur, en wil er op tijd zijn, want wil nog even al mijn beoordelingen van de laatste 13 jaar uitprinten
quote:
Nou lekker dan.. kom ik ook eens kijkenquote:
Jaaaa BBQ altijd heerlijk tochquote:
Wat wil je doen dan?quote:
Wat houd je tegen?quote:
Je weet dat er een topic is?quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat houd je tegen?
[..]
Je weet dat er een topic is?
[Meeting] BBQ&Bier : Seks is verboden!quote:
Heb me ingeplant voor deze avond, op reserve gezet, net nog gebeld of er nog een plekje vrij was maar neequote:
Ga draaienquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb me ingeplant voor deze avond, op reserve gezet, net nog gebeld of er nog een plekje vrij was maar nee
nu moet ik verplicht luieren
Wat voor werk zoek je?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb me ingeplant voor deze avond, op reserve gezet, net nog gebeld of er nog een plekje vrij was maar nee
nu moet ik verplicht luieren
Ik zoek geen nieuwe baan hoor..quote:
Ohw super ik zal eens kijken tnx! Samzzquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
[Meeting] BBQ&Bier : Seks is verboden!
Hierin staat een lijst met wie er komt, wie wat meeneemt, enz. enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |