Ik weet niet, maar als je niet goed functioneert krijg je ook geen bonus lijkt mequote:Op woensdag 29 juni 2011 09:12 schreef charmed_angel het volgende:
Er zou per 1 juli iemand uitmoeten.... ivm reorganisatie. Als dat zo was gebeurd, dan had ik er vrede mee gehad. Nu ben ik ontslagen op slecht functionerenTerwijl mijn beoordeling gewoon goed was
(en een bonus van 1200 euro netto gehad) Dus er klopt gewoon iets niet
Ja snap je hetquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar als je niet goed functioneert krijg je ook geen bonus lijkt me
Aanvechten dusquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja snap je het
Mijn juridisch adviseur vond het ook megavaagZe zei: jij staat nu zo sterk in je schoenen
Naar de rechter stappen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:12 schreef charmed_angel het volgende:
Er zou per 1 juli iemand uitmoeten.... ivm reorganisatie. Als dat zo was gebeurd, dan had ik er vrede mee gehad. Nu ben ik ontslagen op slecht functionerenTerwijl mijn beoordeling gewoon goed was
quote:
Ja doe ik ook zekerquote:
Nou, wat stomquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben niet zo vrolijk, dus Gaga aangevraagd
Gister te horen gekregen dat ik niet ontslagen word ivm reorganisatie, maar omdat ik niet funcioneer
Dat mag helemaal nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ja, dat ontslag is gewoon niet rechtsgeldig op die manierquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:12 schreef charmed_angel het volgende:
Dat mag wel, maar niet onder het mom van slecht functioneren, in dit tijdsbestek en met een bonusquote:
ja dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag wel, maar niet onder het mom van slecht functioneren, in dit tijdsbestek en met een bonusDat klopt van geen kant.
Niet juist, je kunt iemand niet zomaar ontslaan op basis van slecht functioneren. Dan moet er eerst een officiele waarschuwing aan vooraf zijn gegaan (of twee).quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag wel, maar niet onder het mom van slecht functioneren, in dit tijdsbestek en met een bonusDat klopt van geen kant.
Lees jij wel wat ik zeg?quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:38 schreef mr-green het volgende:
[..]
Niet juist, je kunt iemand niet zomaar ontslaan op basis van slecht functioneren. Dan moet er eerst een officiele waarschuwing aan vooraf zijn gegaan (of twee).
Ik heb vorig jaar 1 officiele brief gehad, die na 1 jaar uit mijn dossier zou verdwijnen (dat is in mei gebeurd) Ik had me niet aan de gedragscode gehoudenquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:38 schreef mr-green het volgende:
[..]
Niet juist, je kunt iemand niet zomaar ontslaan op basis van slecht functioneren. Dan moet er eerst een officiele waarschuwing aan vooraf zijn gegaan (of twee).
In principe kán dat. Maar het gebeurt heel zelden. Misschien hebben ze dat meegenomen in hun keuze jou te ontslaan...quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar 1 officiele brief gehad, die na 1 jaar uit mijn dossier zou verdwijnen (dat is in mei gebeurd) Ik had me niet aan de gedragscode gehoudenJa hallo alles ging fout met mijn hypotheek.
Maar dan hadden ze me vorig jaar moeten ontslaanRest van het jaar heb ik me netjes gedragen. Gedragscode goed doorgelezen. En in mijn functie doe ik het gewoon goed. En dat zie je weer aan mijn bonus
Voor de rest nooit klachten gehad. Ze kunnen me toch niet op basis van 1 fout vorig jaar mei ontslaan?
Ja dat zei mijn nichtje ook al (die is bijna rechterquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
In principe kán dat. Maar het gebeurt heel zelden. Misschien hebben ze dat meegenomen in hun keuze jou te ontslaan...
Maar het lijkt me niet dat het een heel goede kans van slagen heeft voor de rechter.
Ik snap het hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat zei mijn nichtje ook al (die is bijna rechter) Zeker omdat die brief/officiele waarschuwing al uit mijn dossier had moeten zijn (in mei)
Maar goed, ik vind het niet erg hoor, eindelijk wegDat wilde ik ook
Maar de manier waarop
Dat vind ik minder, als het gewoon reorganisatie was geweest dan had ik er vrede mee gehad, snappie ?
1 Ding weet ik zeker..... geen saaie kantoorbaan meer
Dat ligt aan het gesprek vanmiddag. Wat ze mij aanbiedenquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het hoorMaar, ga je het aanvechten?
Waarom ben je niet gewoon zelf opgestapt als je het toch al beu was?quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat zei mijn nichtje ook al (die is bijna rechter) Zeker omdat die brief/officiele waarschuwing al uit mijn dossier had moeten zijn (in mei)
Maar goed, ik vind het niet erg hoor, eindelijk wegDat wilde ik ook
Maar de manier waarop
Dat vind ik minder, als het gewoon reorganisatie was geweest dan had ik er vrede mee gehad, snappie ?
1 Ding weet ik zeker..... geen saaie kantoorbaan meer
Omdat er een reorganisatie aankwam, en ik zeker wist dat ik het zou zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom ben je niet gewoon zelf opgestapt als je het toch al beu was?
Ik zeg: gouden handdruk van een paar maandlonen (afhankelijk van hoe lang je er gewerkt hebt) en tot ziens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat er een reorganisatie aankwam, en ik zeker wist dat ik het zou zijn
(ontslagvergoeding en begeleiding) Tevens heb ik een koophuis en was het niet slim om zelf ontslag te nemen. Nu krijg ik ontslag, en kom dus in aanmerking voor een uitkering.
Maar zover wil ik het niet laten komen hoor
Ja, daarvoor moet ze dus eerst naar de rechter.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:04 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zeg: gouden handdruk van een paar maandlonen (afhankelijk van hoe lang je er gewerkt hebt) en tot ziens.
13,5 Jaarquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:04 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zeg: gouden handdruk van een paar maandlonen (afhankelijk van hoe lang je er gewerkt hebt) en tot ziens.
De Rabo is hier een stuk makkelijker in gelukkigquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarvoor moet ze dus eerst naar de rechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |