Ik moet meteen denken aan die bordjes die overal langs de wegen staan. 2 uur rijden, kwartiertje rust.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zaterdag op zondag geen slaap, gisteren tot half 1 in bed gelegen, dus nergens last van
Oh, verstandig jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Samzz![]()
Uhu, zeker als je met je raam open gaat slapen om naar de slagregens te luisteren
Heel onverantwoord. Zeker als je ook nog andere mensen onder je hoede hebt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik moet meteen denken aan die bordjes die overal langs de wegen staan. 2 uur rijden, kwartiertje rust.
Niet 2 uur slapen, dagje werken
Daarom ga ik zo ook nog even bijslapen voor ik vanmiddag weer moet werkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel onverantwoord. Zeker als je ook nog andere mensen onder je hoede hebt.
Bij jullie ook noodweer geweest?quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, verstandig jaDoe dat dan ook niet
Mja, hier ook een kutnacht, hoor.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel onverantwoord. Zeker als je ook nog andere mensen onder je hoede hebt.
Dat valt mee. Wel onweer en daar ben ik bang voor. En een drukkende hitte. Echt heel naar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bij jullie ook noodweer geweest?
[..]
Die hitte was irritant ja, maar dat trok al snel weg toen de regen eindelijk kwamquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat valt mee. Wel onweer en daar ben ik bang voor. En een drukkende hitte. Echt heel naar.
Vanmiddag houdt het opquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:21 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik ben in Brabant en het begint te regenen
A15 is allang weer openquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:10 schreef Stokstaart het volgende:
Verkeerschaos verwacht op A2 en A15
Gaat weer lekker
Eerst maar eens zien.quote:
Wat klopte er niet dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien.Gisteren klopte er ook geen kut van de voorspelling.
Weeralarm, waarschuwingen afgeven voor de spits terwijl het pas rond 19:00 in Zeeland losging, de rest van het land zelfs later.quote:
Oh dat, dat zei ik al meteen "Dat komt pas in de avond"quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weeralarm, waarschuwingen afgeven voor de spits terwijl het pas rond 19:00 in Zeeland losging, de rest van het land zelfs later.
Jij hebt geen weerbericht geluisterd/gezien?quote:
Ik vraag me alleen af waar die hagelstenen nou bleven.. Kon ik mooi m'n auto opnieuw laten spuiten voor niksquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt geen weerbericht geluisterd/gezien?
Wat Stok zegt dus.
Die vielen in Zeeland dacht ik. En uiteraard niet voor niks, daar betaal je gewoon verzekering voorquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af waar die hagelstenen nou bleven.. Kon ik mooi m'n auto opnieuw laten spuiten voor niks
UIteraard, maar ik ben all risk, als je WA hebt kun je mooi zelf dokken..quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vielen in Zeeland dacht ik. En uiteraard niet voor niks, daar betaal je gewoon verzekering voor
Das ook lekker dan..quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben niet zo vrolijk, dus Gaga aangevraagd
Gister te horen gekregen dat ik niet ontslagen word ivm reorganisatie, maar omdat ik niet funcioneer
Het spijt me voor jequote:Op woensdag 29 juni 2011 09:04 schreef charmed_angel het volgende:
Gister te horen gekregen dat ik niet ontslagen word ivm reorganisatie, maar omdat ik niet funcioneer
Wow balen zeg.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:04 schreef charmed_angel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |