toppiequote:Op woensdag 29 juni 2011 00:32 schreef Zokunen het volgende:
Kate Ryan - Ella Elle L'a draait nu, net was JAckyll & Hide - Freefall
zeg dat dan via dm slimpiequote:Op woensdag 29 juni 2011 00:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik wil alweer antwoord op mijn dm. Ik wacht al een half uur
lau was jouw studiegenootje?!quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
Knippen & Plakken
Topic van een studiegenootje, middelste laptop van mij. Ik mis het. Nog een paar weken.
Wist je dat niet? Wij zaten bij elkaar in de klas, regelmatig projecten samengewerkt. Was tof.quote:
wie herinnert schrijft met een d is niet zo baasquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]wie dit herinnerd is een baas
Wat een held, die SWJquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:37 schreef naatje_1 het volgende:
mijn grootste kuttopic ooit, wel: (marijke)Zwolle
Dan moet je niet CMD doen, dat is gericht op design. Kan je beter Grafimedia doen. Zit in dezelfde opleidingrichting, maar is gericht op het programmeren van wat ik dan design/marketeer.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
Als ik trouwens echt faal, kan ik altijd nog CMD als vluchtopleiding nemen, heerlijk, programmeren
Volgens mij zat grafimedia in hetzelfde folderboekjequote:Op woensdag 29 juni 2011 00:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet je niet CMD doen, dat is gericht op design. Kan je beter Grafimedia doen. Zit in dezelfde opleidingrichting, maar is gericht op het programmeren van wat ik dan design/marketeer.
Het opleiding instituut heet CMI.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij zat grafimedia in hetzelfde folderboekjemaar, ja, dat.
Spamsletquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:41 schreef gewoonfaye het volgende:
Top 20 in de Radio 49-reeks op 28-06-2011
01. 364 gewoonfaye
02. 283 ValHallen
03. 260 ToT
04. 252 naatje_1
05. 191 Stiffler1988
06. 169 129383
07. 122 Jofunu-kun
08. 116 So_Surreal_Baby
09. 114 Melting
10. 109 Viro
11. 106 robdriessen
12. 087 Samzz
13. 085 dockx
14. 083 Stokstaart
15. 080 Carooltje79
16. 079 _Fanta
17. 065 sinterklaaskapoentje
18. 058 heloef
19. 038 Myraela
20. 036 WebHawkjuh
Zo doe je dat
Dan ben ik in de war met CMI, het was een folderboekjeding van CMI, met daarin inderdaad CMD, CDM en Grafimediaquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het opleiding instituut heet CMI.
Mijn opleiding is het design: Communicatie Multimedia Design
Dan heb je nog Communicatie Digitale Media: Dat is vooral marketing
En Grafimedia: dat is het programmeren.
Ik twijfelde zelfs nog toen ik me voor het eerst ging aanmelden voor mijn studie. Zat echt zo van, was het nou CMD of CDM.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan ben ik in de war met CMI, het was een folderboekjeding van CMI, met daarin inderdaad CMD, CDM en Grafimedia
Ik sta 7equote:Op woensdag 29 juni 2011 00:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nu nog eerste worde in de dagcijfers
Volgens mij is mijn record 3 honderd nogwat. Tijdens SRquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mijn record is 596 posts op 1 dag
Oeps.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:41 schreef gewoonfaye het volgende:
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 6774 (gemiddeld 11 per dag)
Op naar de 7000.
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 80006 (gemiddeld 94 per dag)
Over de 80000.
Serieus, ik dacht dat ik erg was
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:46 schreef Myraela het volgende:
Lekker baggeren met ToT: Dit is niet slim, ToT.
zo weinig jij nog zegquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:46 schreef gewoonfaye het volgende:
aantal posts: 7271 (gemiddeld 12 per dag)
[..]
Oeps.
Ik ben over 40.000 sinds kortquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zit ook net pas over de 9000...
Zelfde interesses.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en toch zie ik je overal
Kan nog wel even iig, guppy staat standbye en het is nog steeds pleuris warmquote:
Ja, echt hehquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat een zielig repertoir aan topics naatje
Ik ga nu wat pillen nemen om te slapen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kan nog wel even iig, guppy staat standbye en het is nog steeds pleuris warm
welke pillen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga nu wat pillen nemen om te slapen.Ga ik over een halfuurtje plat en val ik vanzelf weg.
Altijd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:06 schreef Karzai het volgende:
Hallo mijn waarde internet vriendjes en vriendinnetjes, everybody happy?
Hoeveel mg..quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van die natuurlijke shizzle. Melatonine
kan niet slapen, gister had me helemaal naar de tiefus gezopen maja dat kan je ook niet elke dag doenquote:
Ik fluit/zing het hele jaar door kerst en sinterklaas liedjes, worden mensen soms best naar vanquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:10 schreef dockx het volgende:
![]()
![]()
Ik zag die kerel afgelopen week s'avonds laat poker presenteren op tvZo'n crackprogramma
Wat is er met totquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:08 schreef naatje_1 het volgende:
ToT moet opgevrolijkt worden
Het ToT uitzwaaitopic?
Baggermods?!
meer dan 1 werkt niet, het verdubbeld/tripled het effect niet iigquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pilletjes van 0.1MG anders moet je ze op recept, maar ik neem er 2 a 3 per keer.
Nee, maar dan krijg ik tenminste wel effect.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
meer dan 1 werkt niet, het verdubbeld/tripled het effect niet iig
evenveel als dat je er een zou nemenquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar dan krijg ik tenminste wel effect.
Oh. Nou, ik vond ze klein en ik gebruik ze al lang, dus ik was er automatisch meer gaan slikken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
evenveel als dat je er een zou nemen
en je hebt zo'n leuke vriendinquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
we zijn kuttopics en semi-pareltjes aan het opzoeken
Want?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
evenveel als dat je er een zou nemen
oh, en begin vooral niet aan pure melatonine
Ik voel me wel eens een alien hierquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
we zijn kuttopics en semi-pareltjes aan het opzoeken
placeboquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Nou, ik vond ze klein en ik gebruik ze al lang, dus ik was er automatisch meer gaan slikken.
kan wel, maar ze zijn verslavend dus je hebt enige discipline nodig om het alleen in noodgevallen in te zettenquote:
Ik heb een verstoord slaapritme waar ik regelmatig in terug val. Als dat gebeurd, slik ik deze om het langzaam terug te bouwen naar een beter slaapritme, als dat een paar nachten lukt, dan stop ik weer.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
placebo
[..]
kan wel, maar ze zijn verslavend dus je hebt enige discipline nodig om het alleen in noodgevallen in te zetten
Orde rust en regelmaatquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een verstoord slaapritme waar ik regelmatig in terug val. Als dat gebeurd, slik ik deze om het langzaam terug te bouwen naar een beter slaapritme, als dat een paar nachten lukt, dan stop ik weer.
Kijk eens naar je arm (op die foto van vanmiddag)quote:
Ik heb enorm veel stress en daarna ga ik soms een paar dagen uit, slaap ik een paar nachten achter elkaar rond een uur of 7 en dan zit het alweer fout. Fout ritme krijgen is enorm makkelijk, goed maken een stuk moeilijker.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Orde rust en regelmaat
ik heb een oké ritme maar ben alsnog veel moe, weer een ander probleem
krijg ik een biertje van je?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
neemt niet weg dat hij (als hij ten minste niet sarcastisch is) de waarheid spreekt
hebben we wat om over te praten over 2 wekenquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb enorm veel stress en daarna ga ik soms een paar dagen uit, slaap ik een paar nachten achter elkaar rond een uur of 7 en dan zit het alweer fout. Fout ritme krijgen is enorm makkelijk, goed maken een stuk moeilijker.
Ik ben ook altijd moe overigens.
Ik ben zo leukquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
neemt niet weg dat hij (als hij ten minste niet sarcastisch is) de waarheid spreekt
Goed hequote:
waarom denk je dat?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien als je 9 juli komt, maar ik denk het niet.
Ik studeerde, sliep niet voor 4 uur, stond om half 7 alweer voor de bus. Uiteindelijk sliep ik maar helemaal niet meer, alleen als ik in de bus instortte. Dat hield ik een paar weken vol, daarna bleef ik alsnog wakker tot in de ochtend, maar was ik 's ochtends te ziek om naar de bus te lopen dus ging ik maar slapen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:23 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb een onregelmatig weekritme in schooltijd, dat ik regelmatig houdt. Ik ga doordeweeks relatief vroeg naar bed en op vrijdag ga ik lang door.
Hier begon het pas om 21:30 oid te druppelen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:26 schreef Redskillz het volgende:
"Het KNMI heeft dinsdagavond om kwart over tien een waarschuwing voor extreem weer (code oranje) afgegeven voor het hele land. "
Beetje laat niet?
Dat zeg ikquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:26 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hier begon het pas om 21:30 oid te druppelen.
Hier dondert en regent het nog steedsquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:26 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hier begon het pas om 21:30 oid te druppelen.
Het liefst vergeet ik dit nummer helemaal..quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:26 schreef ValHallen het volgende:
Ik was dit nummer echt helemaal vergeten.
Dat ken ik van iemand andersquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik studeerde, sliep niet voor 4 uur, stond om half 7 alweer voor de bus. Uiteindelijk sliep ik maar helemaal niet meer, alleen als ik in de bus instortte. Dat hield ik een paar weken vol, daarna bleef ik alsnog wakker tot in de ochtend, maar was ik 's ochtends te ziek om naar de bus te lopen dus ging ik maar slapen.
Ik heb het zegmaar niet onder controle.
Oh maar ik was niet bezig met mijn studie hoor. Ik probeer alleen aan te geven dat ik in die tijd wel een leven had en niet zoals nu eigenlijk niets uitmaakt of ik uitslaap of niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ken ik van iemand andersik probeer altijd te zorgen dat ik niet in de nachten hoef te leren.
Redelijk herkenbaar, maar mocht ik dat doen zorg ik altijd dat ik of de dag ervoor vrij was en goed geslapen heb..quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik studeerde, sliep niet voor 4 uur, stond om half 7 alweer voor de bus. Uiteindelijk sliep ik maar helemaal niet meer, alleen als ik in de bus instortte. Dat hield ik een paar weken vol, daarna bleef ik alsnog wakker tot in de ochtend, maar was ik 's ochtends te ziek om naar de bus te lopen dus ging ik maar slapen.
Ik heb het zegmaar niet onder controle.
Ik weet niet of ik me aangesproken moet voelen, maar ben wel aan het lerenquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ken ik van iemand andersik probeer altijd te zorgen dat ik niet in de nachten hoef te leren.
je gebruikte de studie als excuus om tot 4 uur door te gaan? (en dat laatste snap ik)quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh maar ik was niet bezig met mijn studie hoor. Ik probeer alleen aan te geven dat ik in die tijd wel een leven had en niet zoals nu eigenlijk niets uitmaakt of ik uitslaap of niet.
Clitje?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Porsche jij hebt dringend een klisma nodig
Nee, ik was mijn nagels aan het lakken. Ik moest elke dag nieuwe nagellak, want ik kon niet 2 dagen dezelfde want dan durfde ik niet onder mensen te komen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je gebruikte de studie als excuus om tot 4 uur door te gaan? (en dat laatste snap ik)
Ja, je mag je aangesproken voelenquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik me aangesproken moet voelen, maar ben wel aan het leren
ik zit nu ook gewoon in een lachstuipquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
2 keer op een dag, dit doet me meer dan 1000 meets met jouw.
Dan heb je best een probleem. Je doucht ook 4x per dag?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik was mijn nagels aan het lakken. Ik moest elke dag nieuwe nagellak, want ik kon niet 2 dagen dezelfde want dan durfde ik niet onder mensen te komen.En daar begon ik altijd laat mee en deed ik zo'n 3 a 4 uur over. En uiteindelijk kan je gewoon niet meer in slaap vallen eerder dan bijv 4 uur en dat word steeds alter.
Nee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:34 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Dan heb je best een probleem. Je doucht ook 4x per dag?
Nog steeds die afwijking van het nagellakken? Dit is wel begrijpelijker trouwensquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik was mijn nagels aan het lakken. Ik moest elke dag nieuwe nagellak, want ik kon niet 2 dagen dezelfde want dan durfde ik niet onder mensen te komen.En daar begon ik altijd laat mee en deed ik zo'n 3 a 4 uur over. En uiteindelijk kan je gewoon niet meer in slaap vallen eerder dan bijv 4 uur en dat word steeds alter.
Het is minder geworden, ik kan nu wel meerdere dagen dezelfde lak op hebben. Maar ik loop nooit rond zonder nagellak, dan stress ik wel enorm.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nog steeds die afwijking van het nagellakken? Dit is wel begrijpelijker trouwensIk heb ook dat als ik gewoon een week om 1 uur naar bed ga, dat ik dan eerder niet in slaap kan komen
Apart welquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is minder geworden, ik kan nu wel meerdere dagen dezelfde lak op hebben. Maar ik loop nooit rond zonder nagellak, dan stress ik wel enorm.
Valt wel mee. Gewoon enorm onzeker, en nagels zijn iets wat ik onder controle kon houden, dus daar had al mijn onzekerheid zich op gevestigd.quote:
Vind je het zelf irritant? Of stoor jij jezelf er totaal niet aan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Valt wel mee. Gewoon enorm onzeker, en nagels zijn iets wat ik onder controle kon houden, dus daar had al mijn onzekerheid zich op gevestigd.
Dit doet me heel erg denken aan een 3Doc die ik recentelijk gezien had. Ook van die creatieve mensen (opvallend genoeg meestal in die hoek) die dan depressief worden en er ook 'rare' gewoontes op na houden. Heeft denk ik te maken met het soort werk/studie. Het is sport, maar dan anders. Zou het daar iets mee te maken kunnen hebben, denk je?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is minder geworden, ik kan nu wel meerdere dagen dezelfde lak op hebben. Maar ik loop nooit rond zonder nagellak, dan stress ik wel enorm.
Je weet het al, opnieuw zeggen zou niet hoeven, alleen de deur open doen als je aanbelt..quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nu ga je zeggen dat je seks wilt?
Mooi beschrevenquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:39 schreef Zokunen het volgende:
Om 2 uur geef ik guppie weer ruimte om te zwemmen
Ik heb er mee leren leven, als mijn nagels er netjes uitzien ben ik blij, dat is overigens maar zelden, want ik ben een perfectionist. Maar zolang ik het op de goede tijden doe en minder obsessief heb ik er geen problemen mee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:38 schreef dockx het volgende:
[..]
Vind je het zelf irritant? Of stoor jij jezelf er totaal niet aan?
Gaat wel veel tijd in zitten denk ik, stiekem..quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb er mee leren leven, als mijn nagels er netjes uitzien ben ik blij, dat is overigens maar zelden, want ik ben een perfectionist. Maar zolang ik het op de goede tijden doe en minder obsessief heb ik er geen problemen mee.
Ik ben al 8 jaar depressief. Ik denk dat het allemaal wel samenhangt ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit doet me heel erg denken aan een 3Doc die ik recentelijk gezien had. Ook van die creatieve mensen (opvallend genoeg meestal in die hoek) die dan depressief worden en er ook 'rare' gewoontes op na houden. Heeft denk ik te maken met het soort werk/studie. Het is sport, maar dan anders. Zou het daar iets mee te maken kunnen hebben, denk je?
8 jaar is best lang op deze leeftijdquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben al 8 jaar depressief. Ik denk dat het allemaal wel samenhangt ja.
Waarschijnlijk al eerder begonnen hoor, maar vanaf toen mijn eerste aanrakingen met hulp.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
8 jaar is best lang op deze leeftijd
Ik al 10 jaar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe weet dat je depressief bent? Hebbie dan helemaal nergens meer zin in?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf ook op dingen bij users plaatsen, zoals hun uiterlijk..quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:48 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij heeft Porsche een hele strenge moeder
Tsja, hoe weet je dat je depressief bent. Geen moeilijke vragen stellen hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hoe weet dat je depressief bent? Hebbie dan helemaal nergens meer zin in?
Waarom?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:48 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij heeft Porsche een hele strenge moeder
Ik vind het gewoon leuk om dieren dood te maken.quote:
EN als een ander dat bij jou wil doen??quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk om dieren dood te maken.
Panda's zijn beschermt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
EN als een ander dat bij jou wil doen??
Dat is toch niet leuk?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
EN als een ander dat bij jou wil doen??
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat is toch niet leuk?
Weet je hoeveel pijn dat wel niet doet.
Hoi M. Poep plas pies whaahahquote:
Precies.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat is toch niet leuk?
Weet je hoeveel pijn dat wel niet doet.
Krijg ik nu een note?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
HHWHWIHIHIHIHIHIHAHAHAHA ! JIJ ZEI DAT ZOMAAR !11!1!!!!!! HAAHAHA
Godverdomme, ik krijg ook nooit notes.quote:
Ja ik begrijp het, ik ben ook niet normaal maar ik doe er mijn voordeel mee..quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsja, hoe weet je dat je depressief bent. Geen moeilijke vragen stellen hoor.![]()
Ik wist het eerst eigenlijk gewoon niet, ik was ook gewoon echt heel jong. Pas achteraf besefte ik dat het allemaal niet normaal was wat ik voelde/dacht. Maar het kwam ten sprake zodra ik in aanraking kwam met jeugdzorg, vanwege winkeldiefstal en ik bij een psycholoog belande.
Je hebt nu juist een mooi aantal.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:58 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Godverdomme, ik krijg ook nooit notes.
He, wat?quote:
Dat had ik nog niet eens gezien.quote:
Ik vind het leuk om dieren dood te maken, sla ik ze met een schep enzo haha.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:00 schreef Redskillz het volgende:
De kat van mijn vriendin probeert al 10 minuten uit te breken terwijl de haak op de achterdeur zit. Nog pogingen van lief op de grond liggen voor mijn voeten. Zodra ik naar hem kijk gaat die kopjes geven aan alles wat die voorhanden heeft.hypocriet kutbeest.
Noob.quote:
Heb ik ook wel eens gedaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:02 schreef Zokunen het volgende:
Je hebt 1 note gekregen van onze moderators.
Nog van SWJ
Beetje spammerig gedaan (>150 posts in 1 topic)
Stoerquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan.
Was in een pokémon battle topic ofzo. Ging ik tegen iemand anders battlen.
Mirne.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Porsj wat ben jij een ongelofelijke kankerdebiel zeg. jij loop echt alleen maar de zeiken tyfstraal dan een end op naar de klb, zak hooi dat je er rondloopt! Eerst kon ik jouw posts altijd wel waarderen maar uiteindelijk ben jij gewoon weer zo'n klein kutjong van 14 jaar met absoluut geen vrienden en lekkere zware vorm van autisme.
kutjong.
Sorry voor m'n taalgebruikt
quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:06 schreef Karzai het volgende:
Porsche heeft nog meer aandacht nodig dan een labrador
geef het neger.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:06 schreef Karzai het volgende:
Porsche heeft nog meer aandacht nodig dan een labrador
Ik zal ze in de gaten houden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:08 schreef porsche1 het volgende:
Mirne, ze baggeren alleen maar hier.
Dat mag toch niet?
Luister je naar de radio?quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:08 schreef porsche1 het volgende:
Mirne, ze baggeren alleen maar hier.
Dat mag toch niet?
Gelukkig, ik kan daar namelijk heel boos van worden.quote:
Nee.quote:
Nee, ik krijg alle aandacht hier want ik ben lief en klein.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:12 schreef Karzai het volgende:
is er nog iemand? ik heb ook wat aandacht nodig
Donker zolderkamertje zonder ramenquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:12 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga nog 1x roken, en dan ga ik denk ik maar een horizontale houding aannemen.
Hopen dat het qua temperatuur weer een beetje te doen is op mn slaapkamer :S
waarom lig jij niet in bed?quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, ik krijg alle aandacht hier want ik ben lief en klein.
Omdat ik achter de computer zit. Ik heb vakantie.quote:
Ja.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja.
Is net begonnen sinds gister.
Vrijdag moet ik voor mijn nieuwe werk gaan, moet inwerken.
Krijg gelijk betaald. Beetje afwassen en keukenhulp.
Waarom?quote:
Niet, ik ben voortgekomen uit het sperma van een muis.quote:
Ik was graag gekomen, Maar moest werken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:19 schreef Karzai het volgende:
Maar ik wil nog even mijn respect uitspreken naar alle mensen die ik heb ontmoet op de meet onlangs.
Het zijn allemaal toffe mensen, maar ik ben nou eenmaal een amsterdamse tiefuslijer.
Je hebt een minder waardigheids complex, probeer mij nou is af te makenquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niet, ik ben voortgekomen uit het sperma van een muis.
Die muizensperma werd in een reageerbuisje gedaan samen met een beetje cola en toen kwam ik eruit.
Ik ben een hypochonder.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je hebt een minder waardigheids complex, probeer mij nou is af te maken
quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou die heb ik effe opgezocht, tis een begin
Ik ben hetquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:30 schreef Karzai het volgende:
Je presenteert je als een baas dat is sowieso al fout
Manager Mitchell wil ik.quote:
quote:
Ohja stom, hoe kan ik die niet kennen..quote:
HARDCORE HOLLAND!quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
je zit hier in het verkeerde topic het gaat hier om sex drugs en rock en roll
En dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
please je woont duidelijk op het platte land
Ik heb een aussie, air maxies, petjes, shirts, truien, vesten en noem maar op.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:37 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb een aussie, air maxies, petjes, shirts, truien, vesten en noem maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |