SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EinschteinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
Toothless- Dostya
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
U jelly?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:44 schreef JaimyLee het volgende:
Wtf waarom een lapo huntdoe het dan bij de laatste 2/3 posts ofzo, niet als je er nog 11 moet
_!
nee, pistons +1quote:
Wat voor dier ben jij?quote:
ik wil 1.0quote:
Notch heeft altijd al gezegd dat Minecraft uiteindelijk een echt spel moet worden in plaats van alleen een sandbox. En zolang er alleen maar dingen bijkomen en er niks verdwijnt is er toch niets aan de hand?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
pistons
adventure update(basis van MC onder MC wegtrappen,
)
pics pics.quote:
Wat is er mis met die update dan prutserquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
pistons
adventure update(basis van MC onder MC wegtrappen,
)
alles?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:43 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wat is er mis met die update dan prutser
dat is de basis van MC (sandboxen) onder MC uit trappen...quote:The update is pretty big, and will change a lot of how Minecraft is played, focusing on making exploration and combat much more rewarding, and bringing in a bigger sense of adventure to the game.
Je weet dat MC in basis een survival horror game is?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:46 schreef mschol het volgende:
[..]
alles?
[..]
dat is de basis van MC (sandboxen) onder MC uit trappen...
ik denk dat er veel mensen afhaken als de basis teveel veranderd (wat dus gaat gebeuren)
je hoeft niet te exploren .quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:46 schreef mschol het volgende:
[..]
alles?
[..]
dat is de basis van MC (sandboxen) onder MC uit trappen...
ik denk dat er veel mensen afhaken als de basis teveel veranderd (wat dus gaat gebeuren)
Ja dit dusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:52 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
je hoeft niet te exploren .
..
Je kan nog steeds nutteloos dingen bouwen, farmen en minen zonder dat je op avontuur bent ...
dat is nog maar de vraag als ik het zo lees..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:52 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
je hoeft niet te exploren .
..
Je kan nog steeds nutteloos dingen bouwen, farmen en minen zonder dat je op avontuur bent ...
Wat laat je daaraan twijfelen dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is nog maar de vraag als ik het zo lees..
Nou ik zit er wel aan te denken als ik het zo zie, fuck wat vetquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:12 schreef RickoKun het volgende:
Hallo menschen! Hoe gaat ie? Gebruiken jullie die mods ook die maisnon hierboven post?
Dat ziet er 10x beter uit dan vanilla
Ik gebruik geen enkele mod. Minecraft heeft genoeg te bieden. Al helemaal als 1.7 uitkomtquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:12 schreef RickoKun het volgende:
Hallo menschen! Hoe gaat ie? Gebruiken jullie die mods ook die maisnon hierboven post?
Dat ziet er 10x beter uit dan vanilla
Dokucraft, of anders faithfull (beiden 32x32)quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:52 schreef Hatsekiedee het volgende:
Cherrypicked is nog steeds niet geüpdate, weet iemand een andere goede texturepack?
Ok, dat dokucraft ziet er wel goed uit dankjewelquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:53 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dokucraft, of anders faithfull (beiden 32x32)
Zijn 3 types in 1 pack hequote:Op woensdag 29 juni 2011 14:05 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Ok, dat dokucraft ziet er wel goed uit dankjewel
Wat is er mis met texturepacks danquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Texturepacks zijn zo![]()
Toppunt van arrogantie, voor jou is iets mooi voor de ander lelijk.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik draai inmiddels al een tijdje Soartex, naar alle tevredenheidquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:52 schreef Hatsekiedee het volgende:
Cherrypicked is nog steeds niet geüpdate, weet iemand een andere goede texturepack?
daarom moet die ander ook texture packs gebruiken..quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hmm die vind ik dus vrij te clean, een beetje levenloos zeg maar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik draai inmiddels al een tijdje Soartex, naar alle tevredenheid
Ik vind dat cleane juist mooi.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:15 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hmm die vind ik dus vrij te clean, een beetje levenloos zeg maar.
dies wat te strakquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik draai inmiddels al een tijdje Soartex, naar alle tevredenheid
Voor mij haalt het wat leven uit het spel, alhoewel ik tronic wel erg tof vond.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik vind dat cleane juist mooi.
Lekker duidelijk in ieder geval.
edit:
Hm, dokucraft ziet er idd ook wel erg mooi uit.
Ook maar eens proberen denk ik.
Wow dat moet Notch toevoegen!quote:
1:09 t/m 1:16quote:
Moet hij poort 25565 forwarden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:46 schreef hecoson het volgende:
kan iemand mij simpel uitleggen hoe ik een server via het inet kan aanmaken in minecraft.
maat van mij heeft een server maar ik kan niet joinen .
huh?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:01 schreef vogelkooi het volgende:
Is het de bedoeling dat hier huizen komen?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:01 schreef vogelkooi het volgende:
Is het de bedoeling dat hier huizen komen?
"Yo Germansquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:22 schreef Berend. het volgende:
Die reactie's op het filmpje, geniaal
(Oud filmpje van mijn server)
Oeps, ik heb je filmpje perongeluk geboost met wat comments + subs. Moest het filmpje van Maurisioo hebben, maar deze stond bij zijn favorieten. Verkeerde dus, mwhaha.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:26 schreef Mender het volgende:
[..]
"Yo Germans
Can u tell me the ip plz"
Thanksquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:13 schreef Eierbal het volgende:
Blijft een tof stukje vanaf 2.29 met de grachtErg vet gemaakt Mender
Vlaaa, op welke server zit jij?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:13 schreef Eierbal het volgende:
Blijft een tof stukje vanaf 2.29 met de grachtErg vet gemaakt Mender
Subscribers + comments verwijderd. Want het waren dus bots.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:27 schreef Berend. het volgende:
[..]
Oeps, ik heb je filmpje perongeluk geboost met wat comments + subs. Moest het filmpje van Maurisioo hebben, maar deze stond bij zijn favorieten. Verkeerde dus, mwhaha.
Ah. xDquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:15 schreef Mender het volgende:
[..]
Subscribers + comments verwijderd. Want het waren dus bots.
Wat is daar het nut van?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:27 schreef Berend. het volgende:
[..]
Oeps, ik heb je filmpje perongeluk geboost met wat comments + subs. Moest het filmpje van Maurisioo hebben, maar deze stond bij zijn favorieten. Verkeerde dus, mwhaha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |