1:09 t/m 1:16quote:
Moet hij poort 25565 forwarden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:46 schreef hecoson het volgende:
kan iemand mij simpel uitleggen hoe ik een server via het inet kan aanmaken in minecraft.
maat van mij heeft een server maar ik kan niet joinen .
huh?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:01 schreef vogelkooi het volgende:
Is het de bedoeling dat hier huizen komen?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:01 schreef vogelkooi het volgende:
Is het de bedoeling dat hier huizen komen?
"Yo Germansquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:22 schreef Berend. het volgende:
Die reactie's op het filmpje, geniaal
(Oud filmpje van mijn server)
Oeps, ik heb je filmpje perongeluk geboost met wat comments + subs. Moest het filmpje van Maurisioo hebben, maar deze stond bij zijn favorieten. Verkeerde dus, mwhaha.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:26 schreef Mender het volgende:
[..]
"Yo Germans
Can u tell me the ip plz"
Thanksquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:13 schreef Eierbal het volgende:
Blijft een tof stukje vanaf 2.29 met de grachtErg vet gemaakt Mender
Vlaaa, op welke server zit jij?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:13 schreef Eierbal het volgende:
Blijft een tof stukje vanaf 2.29 met de grachtErg vet gemaakt Mender
Subscribers + comments verwijderd. Want het waren dus bots.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:27 schreef Berend. het volgende:
[..]
Oeps, ik heb je filmpje perongeluk geboost met wat comments + subs. Moest het filmpje van Maurisioo hebben, maar deze stond bij zijn favorieten. Verkeerde dus, mwhaha.
Ah. xDquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:15 schreef Mender het volgende:
[..]
Subscribers + comments verwijderd. Want het waren dus bots.
Wat is daar het nut van?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:27 schreef Berend. het volgende:
[..]
Oeps, ik heb je filmpje perongeluk geboost met wat comments + subs. Moest het filmpje van Maurisioo hebben, maar deze stond bij zijn favorieten. Verkeerde dus, mwhaha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |