Wat is er mis met die update dan prutserquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
pistons
adventure update(basis van MC onder MC wegtrappen,
)
alles?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:43 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wat is er mis met die update dan prutser
dat is de basis van MC (sandboxen) onder MC uit trappen...quote:The update is pretty big, and will change a lot of how Minecraft is played, focusing on making exploration and combat much more rewarding, and bringing in a bigger sense of adventure to the game.
Je weet dat MC in basis een survival horror game is?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:46 schreef mschol het volgende:
[..]
alles?
[..]
dat is de basis van MC (sandboxen) onder MC uit trappen...
ik denk dat er veel mensen afhaken als de basis teveel veranderd (wat dus gaat gebeuren)
je hoeft niet te exploren .quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:46 schreef mschol het volgende:
[..]
alles?
[..]
dat is de basis van MC (sandboxen) onder MC uit trappen...
ik denk dat er veel mensen afhaken als de basis teveel veranderd (wat dus gaat gebeuren)
Ja dit dusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:52 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
je hoeft niet te exploren .
..
Je kan nog steeds nutteloos dingen bouwen, farmen en minen zonder dat je op avontuur bent ...
dat is nog maar de vraag als ik het zo lees..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:52 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
je hoeft niet te exploren .
..
Je kan nog steeds nutteloos dingen bouwen, farmen en minen zonder dat je op avontuur bent ...
Wat laat je daaraan twijfelen dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is nog maar de vraag als ik het zo lees..
Nou ik zit er wel aan te denken als ik het zo zie, fuck wat vetquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:12 schreef RickoKun het volgende:
Hallo menschen! Hoe gaat ie? Gebruiken jullie die mods ook die maisnon hierboven post?
Dat ziet er 10x beter uit dan vanilla
Ik gebruik geen enkele mod. Minecraft heeft genoeg te bieden. Al helemaal als 1.7 uitkomtquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:12 schreef RickoKun het volgende:
Hallo menschen! Hoe gaat ie? Gebruiken jullie die mods ook die maisnon hierboven post?
Dat ziet er 10x beter uit dan vanilla
Dokucraft, of anders faithfull (beiden 32x32)quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:52 schreef Hatsekiedee het volgende:
Cherrypicked is nog steeds niet geüpdate, weet iemand een andere goede texturepack?
Ok, dat dokucraft ziet er wel goed uit dankjewelquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:53 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dokucraft, of anders faithfull (beiden 32x32)
Zijn 3 types in 1 pack hequote:Op woensdag 29 juni 2011 14:05 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Ok, dat dokucraft ziet er wel goed uit dankjewel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |