Wat is er mis met texturepacks danquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Texturepacks zijn zo![]()
Toppunt van arrogantie, voor jou is iets mooi voor de ander lelijk.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik draai inmiddels al een tijdje Soartex, naar alle tevredenheidquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:52 schreef Hatsekiedee het volgende:
Cherrypicked is nog steeds niet geüpdate, weet iemand een andere goede texturepack?
daarom moet die ander ook texture packs gebruiken..quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hmm die vind ik dus vrij te clean, een beetje levenloos zeg maar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik draai inmiddels al een tijdje Soartex, naar alle tevredenheid
Ik vind dat cleane juist mooi.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:15 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hmm die vind ik dus vrij te clean, een beetje levenloos zeg maar.
dies wat te strakquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik draai inmiddels al een tijdje Soartex, naar alle tevredenheid
Voor mij haalt het wat leven uit het spel, alhoewel ik tronic wel erg tof vond.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik vind dat cleane juist mooi.
Lekker duidelijk in ieder geval.
edit:
Hm, dokucraft ziet er idd ook wel erg mooi uit.
Ook maar eens proberen denk ik.
Wow dat moet Notch toevoegen!quote:
1:09 t/m 1:16quote:
Moet hij poort 25565 forwarden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:46 schreef hecoson het volgende:
kan iemand mij simpel uitleggen hoe ik een server via het inet kan aanmaken in minecraft.
maat van mij heeft een server maar ik kan niet joinen .
huh?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:01 schreef vogelkooi het volgende:
Is het de bedoeling dat hier huizen komen?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:01 schreef vogelkooi het volgende:
Is het de bedoeling dat hier huizen komen?
"Yo Germansquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:22 schreef Berend. het volgende:
Die reactie's op het filmpje, geniaal
(Oud filmpje van mijn server)
Oeps, ik heb je filmpje perongeluk geboost met wat comments + subs. Moest het filmpje van Maurisioo hebben, maar deze stond bij zijn favorieten. Verkeerde dus, mwhaha.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:26 schreef Mender het volgende:
[..]
"Yo Germans
Can u tell me the ip plz"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |