SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Hier is het al uren frisjesquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:57 schreef missbehavin het volgende:
Yes, regen!Ik ben even een dansje in de tuin doen hoor.
We hebben maar twee keer op msn gesproken. Ik herinner me hier niets van. Heb je niet gewoon, heel vrouwelijk en vooral heel jij, iets verkeerd geinterpreteerd, mejuffrouw Tosti?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, denk je dat ik zoiets traumatisch op de kalender zet?Het was via msn, ook nog eens
Hier is het noodweer, maar de warmte blijft hangenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:57 schreef missbehavin het volgende:
Yes, regen!Ik ben even een dansje in de tuin doen hoor.
Echt in the heat of the moment... sjies wat is het benauwd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:58 schreef vencodark het volgende:
Nou jaaaa...het ging over piemels, beetje tetten én sexy praten zag ik nog voorbij komen. En dan gaat de TT over de NS?
Ja, die gasten krijgen echt TE VEEL krediet....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:58 schreef vencodark het volgende:
Nou jaaaa...het ging over piemels, beetje tetten én sexy praten zag ik nog voorbij komen. En dan gaat de TT over de NS?
echt wel.. enorm!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind Belgische dames best schattig....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Bij de NS hebben ze vast ook piemels en tetten en sexy praten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:58 schreef vencodark het volgende:
Die zorgen heul niet voor tieten!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, die gasten krijgen echt TE VEEL krediet....
Leugens!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Bij de NS hebben ze vast ook piemels en tetten en sexy praten.
Nee. 'ik val niet op vrouwen'. Ik zie het nog voor mequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
[..]
We hebben maar twee keer op msn gesproken. Ik herinner me hier niets van. Heb je niet gewoon, heel vrouwelijk en vooral heel jij, iets verkeerd geinterpreteerd, mejuffrouw Tosti?
Ik heb anders nog nooit een sexy conducteur gezien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Het zijn in ieder geval een stel lullen en klootzakkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
[..]
goed werk leveren ze niet, dus dan zullen ze wel andere dingen aan het doen zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
[..]
mbt conductrices hebben ze ook alleen maar manwijvenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb anders nog nooit een sexy conducteur gezien.
Ik zei dus niet "Ik wil jou niet".quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee. 'ik val niet op vrouwen'. Ik zie het nog voor me
Hoe had je dat dan bedoeld? Huh? Nou?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zei dus niet "Ik wil jou niet".
Zucht, vrouwen, vermoeiend. Viel ik maar op mannen. Oh, wacht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |