Nice gedaan !quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die rolwolk die in één keer boven Veldhoven ontstond en richting Eindhoven trok?
Ik had 'm te pakken!!
[ link | afbeelding ]
Klik voor vergroting
Dat is dat gebied dat vanuit België nu de Oostelijke provincies aan gaat doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef horned_reaper het volgende:
Duitsland geeft een code rood langs de grens:
[ afbeelding ]
Elburg is meestal het slachtoffer samen met kampenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja hier is het een keer echt wateroverlast geweest, en dat was toen zeer ernstig. Hele plein bij de AH was vol met water, komt er zo'n mongool met zijn scooter even mij natmaken.
Ontstaan ook weer nieuwe buien inderdaad!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef Melleyn het volgende:
Zie ik daar bij Zeeland nou een buitje ontstaan?
De andere kant, ik kijk op Veldhoven uit https://www.facebook.com/(...)4452825&l=0b7ce3169fquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die rolwolk die in één keer boven Veldhoven ontstond en richting Eindhoven trok?
Ik had 'm te pakken!!
[ link | afbeelding ]
Klik voor vergroting
Uh neequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:52 schreef levanteudtherevival het volgende:
in Arnhem was het net echt hevig, nu word het wat minder voor me gevoel
Ik lach even, meestal als er rotweer is heeft Kampen nooit het ergste, gaat altijd weg. Deze keer niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Elburg is meestal het slachtoffer samen met kampen
hier flitst het ook al behoorlijk, nog geen echte klappenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:52 schreef Don-Leon het volgende:
't Wordt hier in Friesland al donkerder, rommelt ook wat in de verte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |