ik zou keihard ja zeggen, nadat ik me baas had opgebeld en gevraagd als ik weg konquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu ik het programma ken zou ik ook nee zeggen
Ik ben niet zo avontuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik zou keihard ja zeggen, nadat ik me baas had opgebeld en gevraagd als ik weg kon
Cammenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:38 schreef donald_dick het volgende:
Je kan hem wel bellen hoor, ze schijnen ook telefoon te hebben in Canada
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:46 schreef donald_dick het volgende:
Heel gek, normaal krijg ik champi op mijn verjaardag
Welkom in het echte levenquote:
Zij bewaakt de waterflesquote:
I ain't saying she's a golddigger.. but she's not messing with no broke, noquote:
Mijn rose werd helemaal lauw.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:14 schreef donald_dick het volgende:
Me ijs smelt veels te snel in me cola
Als je mijn leerling was had ik je nu gebitchslappedquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:14 schreef donald_dick het volgende:
Me ijs smelt veels te snel in me cola
Ik twijfel erover hoe ik dat moet opvattenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als je mijn leerling was had ik je nu gebitchslapped
Niet positief in ieder gevalquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik twijfel erover hoe ik dat moet opvatten
Zelfs danquote:
Nu op de bank zweet ik meer dan in een saunaquote:
Dat kun je wel zeggen ja! Zweet loopt over mijn rug.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nu op de bank zweet ik meer dan in een sauna
Jammergenoeg mag ik niet bitchslappenquote:
NananannNannaquote:
Uiteraard, at maakt het zo leukquote:
Ned3quote:
Waar is zijn petjequote:
Ghanaquote:
Heeft ze nog nooit de handen van een vakkenvuller gezienquote:
Dat denk ik ook!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:54 schreef donald_dick het volgende:
Die wordt binnen 1 dag verkocht voor eten
Geloven ze nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:57 schreef donald_dick het volgende:
Zullen we haar vertellen dat de Britten ook slaven dreven
Lekker met enorme muggen en reuze vliegen die allemaal ziektes kunnen overbrengen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:59 schreef donald_dick het volgende:
Maargoed, ik ga me zweetslaaphok opzoeken, ik wil bijna met zijn balkon ruilen, tot morgen!
Hier vallen de insecten wel mee in Ghanaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:10 schreef donald_dick het volgende:
Gelukkig heb ik een hoor bij me ramen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:10 schreef donald_dick het volgende:
Gelukkig heb ik een hoer bij me ramen
Op grond waarvan? En anders maximaal een 6 geven omda het te laat was ofmomdat het om een herkansing gingquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:23 schreef Maraca het volgende:
Ok, nu ben ik zwaar pissig. Baas vind dat ik het verzoek moet honoreren.
Geen reden, alleen maar dat ik dit verzoek moet honoreren. Heb een mail teruggestuurd dat ik het nakijk omdat hij dat wil, maar dat ik het er niet mee eens ben, omdat..quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Op grond waarvan? En anders maximaal een 6 geven omda het te laat was ofmomdat het om een herkansing ging
Even wachten lieverd. Ik kook nu even van woedequote:
link naar mailtjequote:Op woensdag 29 juni 2011 12:43 schreef Maraca het volgende:
Ik wil even klagen hoorKrijg vandaag een mailtje van twee leerlingen of ze het werkstuk later mogen inleveren (deadline was gisteren). Ik stuur een mailtje terug met dat dat niet kan. De deadline was gisteren, ik kijk vandaag de verslagen na en dan stuur ik de cijfers op.
Krijg ik me een arrogant mailtje terug
Wat denken die leerlingen wel
![]()
Oh leuk, ze hebben een CC gestuurd naar mijn baas![]()
sla ff een muur kapotquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Even wachten lieverd. Ik kook nu even van woede
Meiden plagen kusjes vragen!quote:
Gaan mijn ouders niet leuk vindenquote:
Nee deadline = deadline. En dan zonder met mij te overleggen die deadline verplaatsen en vinden dat ik dat maar moet accepteren is gewoon onbeschoftquote:
Zals gezegt, gewoon een 6 gevenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee deadline = deadline. En dan zonder met mij te overleggen die deadline verplaatsen en vinden dat ik dat maar moet accepteren is gewoon onbeschoft
als je een te moeilijke deadline hebt gesteld of te onduidelijk was waardoor niemand wist wanneer het af moest, dan ben je streng.quote:
True, maar als die leerlingen altijd braaf zijn in de klas,netjes hun huiswerk maken zou ik zelf zou ik positief reageren van , ja je mag het iets later inleverenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee deadline = deadline. En dan zonder met mij te overleggen die deadline verplaatsen en vinden dat ik dat maar moet accepteren is gewoon onbeschoft
Ze hebben een complete planning van mij gekregen en vorige week nog een e-mail ter herinnering.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
als je een te moeilijke deadline hebt gesteld of te onduidelijk was waardoor niemand wist wanneer het af moest, dan ben je streng.
Het zijn vrouwen van 40+ die dit thuis moeten makenquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:26 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
True, maar als die leerlingen altijd braaf zijn in de klas,netjes hun huiswerk maken zou ik zelf zou ik positief reageren van , ja je mag het iets later inleveren
dan ga je je ook afvragen als je kind niet misschien je broertje isquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Kerel betrapte zijn vriendin met z'n eigen vader toen hij eerder thuis kwam van z'n werk
Dat dit kan!quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:40 schreef donald_dick het volgende:
Dat die jongen nog niet aan de alcohol zit
Ik ben Droopie hoor, maar die loverboy deed gelijk zijn handen in de zij en borst vooruit..quote:
nee, dat was een anderquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
Zij deed het serieus met zijn vader?
En haar dan nog terug willen.
kan ie zijn vetjes omhoog houdenquote:
jij was erbijquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:24 schreef Karina het volgende:
Dit kan ik me nog wel herinneren, dat, dat gebeurde.
jij deed hetquote:
Oh noes, direkt word ik opgepakt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij deed hetKarina straks in beeld!
tussen de ghanezen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:30 schreef heloef het volgende:
Dit is trouwens gebeurd op het metrostation waar ik 11 jaar lang op 300 meter van woonde en elke dag kwam.
Zoveel Ghanezen wonen er eigenlijk niet.quote:
nee, hij gebruikt ze als wapen net als een ninja turtle!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij rende met de krukken in zijn hand volgens mij, dus dat gehandicapt zal wel meevallen.
dat plein daar is toch laatst vernieuwt, ik dacht dat daar alleen ghaneze winkels warenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoveel Ghanezen wonen er eigenlijk niet.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, hij gebruikt ze als wapen net als een ninja turtle!
In Reigersbos?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat plein daar is toch laatst vernieuwt, ik dacht dat daar alleen ghaneze winkels waren
Ja toch, maar ik pak ff de metro kaart erbijquote:
Ik dacht al zitten niet zoveel ondernemers daar vooral ketens. Een stomerij, poelier, visboer, een woonzaak gerund door Nederlanders daarnaast een belhuis door Marrokanen en een vreetschuur door een Egyptenaar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ja toch, maar ik pak ff de metro kaart erbij
edit, nee dat was ganzenhoef
Is dat in de buurt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
Ik heb daar in de buurt gewerkt, bij BT (beetje in de buurt).
ach, sinds ik er niet meer woon, kom ik er nooit meer, alleen soms naar het AMC of Bijlmerquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht al zitten niet zoveel ondernemers daar vooral ketens. Een stomerij, poelier, visboer, een woonzaak gerund door Nederlanders daarnaast een belhuis door Marrokanen en een vreetschuur door een Egyptenaar.
O ja wel een Ghanees met een Bijbelshop ofzo.
Bedrijvenpark in de buurt van de Arena, redelijk in de buurt van de Macdonalds richting AMC.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
Ik heb daar in de buurt gewerkt, bij BT (beetje in de buurt).
Ik kom er ook niet meer sinds ik verhuisd ben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ach, sinds ik er niet meer woon, kom ik er nooit meer, alleen soms naar het AMC of Bijlmer
wat een baasquote:
is kewl tochquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |