Zo jammerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou, dat was het dan voor Den Haag. Beetje wind en gerommel in de verte, dat was het!!!![]()
Ze is bezig met een fotoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ook echt die hagelstenen van 4 cm?
De grote ejaculatie komt straks denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef flugeltje het volgende:
Oh die bui in Tilburg is nog niet de echte, dit was een spontane...
Zo klein is Wijchen niet. Daarnaast zullen velen het wel kennen van de avondvierdaagse.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef LDS het volgende:
Nijmegen(Wijchen eigenlijk, maar dat zal wel niemand kennen) is het nog rustig. Met de nadruk op nog, verwacht ik zo.
Schiphol zit dan ook op ramkoers.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:41 schreef Honingbijtje het volgende:
Best wel harde wind regio schiphol. En het wordt donker hier
Ook uit Noord-Limburg?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:42 schreef Cat22 het volgende:
Het MOET hier nu snel gaan regenen, die bui waar lezzer in reed komt mijn kant uit.
Vond die hagelstenen groot zat... wil m'n auto graag niet gedeukt zien...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef Stephan1237 het volgende:
Is dit het?(Rotterdam)
Het onweert een klein beetje hier met een beetje regen
Midden.quote:
Dat moet dan wel lokaal zijn geweest, hier in Rotterdam-west geen hagelstenen gezienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:45 schreef elkravo het volgende:
[..]
Vond die hagelstenen groot zat... wil m'n auto graag niet gedeukt zien...
Tilburg misschien wel, maar zijn buurman niet xDquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
Tilburg komt weer redelijk tot rust...voorlopig?
Maak je borst maar nat, over 10 min is het daar <3 Het gaat hier regio schiphol los en dit is volgens mij nog maar een klein buitje. Heb al zo'n 10 klappen gehoordquote:
Ah dan zitten we bij elkaar in de buurt. Ik kan ook altijd afgaan op de bevindingen van lezzerquote:
Bedoel je hier in Eindhoven?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:45 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Tilburg misschien wel, maar zijn buurman niet xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |