Benieuwd of hij uit zijn nek lult, want anders moet ik toch het dekbed maar op de auto gaan gooien straksquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:39 schreef Sj0rSz het volgende:
twitter:CeesvdWal twitterde op dinsdag 28-06-2011 om 19:38:48Shit! Hagel van zeker 4cm in Kinderdijk. Water loopt mn huis in! Straks filmpje online! #noodweer reageer retweet
Nope, spreek net mn zusje (woont in Krimpen aan de Lek), en het gaat echt los daarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Benieuwd of hij uit zijn nek lult, want anders moet ik toch het dekbed maar op de auto gaan gooien straks
En nu ook een paar regendruppers, hoor geen knallen nogquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:41 schreef Honingbijtje het volgende:
Best wel harde wind regio schiphol. En het wordt donker hier
Ja maar ook echt die hagelstenen van 4 cm?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:42 schreef kepler het volgende:
[..]
Nope, spreek net mn zusje (woont in Krimpen aan de Lek), en het gaat echt los daar
ik woon in de buurt en hier nog eigenlijk nietsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:42 schreef kepler het volgende:
[..]
Nope, spreek net mn zusje (woont in Krimpen aan de Lek), en het gaat echt los daar
En weer spreek ik te vroeg, ineens een knal lolquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:42 schreef Honingbijtje het volgende:
[..]
En nu ook een paar regendruppers, hoor geen knallen nog
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:40 schreef robdriessen het volgende:
Als je nu vanavond iemand vermoord, kun je je dan beroepen op noodweer?
Zo jammerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou, dat was het dan voor Den Haag. Beetje wind en gerommel in de verte, dat was het!!!![]()
Ze is bezig met een fotoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ook echt die hagelstenen van 4 cm?
De grote ejaculatie komt straks denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef flugeltje het volgende:
Oh die bui in Tilburg is nog niet de echte, dit was een spontane...
Zo klein is Wijchen niet. Daarnaast zullen velen het wel kennen van de avondvierdaagse.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef LDS het volgende:
Nijmegen(Wijchen eigenlijk, maar dat zal wel niemand kennen) is het nog rustig. Met de nadruk op nog, verwacht ik zo.
Schiphol zit dan ook op ramkoers.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:41 schreef Honingbijtje het volgende:
Best wel harde wind regio schiphol. En het wordt donker hier
Ook uit Noord-Limburg?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:42 schreef Cat22 het volgende:
Het MOET hier nu snel gaan regenen, die bui waar lezzer in reed komt mijn kant uit.
Vond die hagelstenen groot zat... wil m'n auto graag niet gedeukt zien...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef Stephan1237 het volgende:
Is dit het?(Rotterdam)
Het onweert een klein beetje hier met een beetje regen
Midden.quote:
Dat moet dan wel lokaal zijn geweest, hier in Rotterdam-west geen hagelstenen gezienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:45 schreef elkravo het volgende:
[..]
Vond die hagelstenen groot zat... wil m'n auto graag niet gedeukt zien...
Tilburg misschien wel, maar zijn buurman niet xDquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
Tilburg komt weer redelijk tot rust...voorlopig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |