Dat zijn de Geuzenquote:
Hier begon het ook veel vroeger, volgens de buienradar pas om half 9, maar het regent hier al flink.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:38 schreef LDS het volgende:
Ik heb het idee dat 1. buienradar er compleet naast zit, als het nu al in tilburg is, kan het nooit om 21.00 al pas op de grens van brabant en gelderland zit. 2. Regio Nijmegen gaat er volgens mij flink van langs krijgen. 3. Een aantal mensen in ons huis gaat dit niet leuk vinden
twitter:CeesvdWal twitterde op dinsdag 28-06-2011 om 19:38:48Shit! Hagel van zeker 4cm in Kinderdijk. Water loopt mn huis in! Straks filmpje online! #noodweer reageer retweet
Regio Gent en dergelijke is het serieus aan het hagelen hoor ik net op het nieuws. Waar ik woon (onder Brussel op 1 km van de Waalse grens) is het gewoon wat grijzigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In belgie had ik het al verwacht, dat het daar eerder zou losbarsten dan in NL. Omdat de wind zuid is.
Nou, dat kan niet lang meer duren danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:38 schreef flugeltje het volgende:
Tering Jantje
Snoei- en snoeiharde regen en die knallen
Hier is ook nog niks gaandequote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou, dat was het dan voor Den Haag. Beetje wind en gerommel in de verte, dat was het!!!![]()
Same herequote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:39 schreef danos het volgende:
Ik denk iedere keer dat HET begint, maar dat is de ventilator die langskomt
Ow nice.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |