Hoezo? Dan heb je in ieder geval het feestje niet gemist.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
aankomen niet direct weten is minder erg dan terugkomen niet direct weten.
Spuit11quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan liggen ze dubbel van het lachen en kun jij gauw vluchten?
Goed ideequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoezo? Dan heb je in ieder geval het feestje niet gemist.
Overigens heb ik een dikke edit gedaan.
Dan is het ook geen leuter meer hé.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De bijnaam van jouw leuter is dus 'slurf' en zit aan je hoofd?
misschien zeiken zeldzame olifanten ook wel met hun slurf, je weet het niet...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan is het ook geen leuter meer hé.
Ik dacht dat hij ze met zijn plasbuis vacuum zoog.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:43 schreef Myraela het volgende:
Even zodat ik het goed voor me zie, als je die pinda's opgeraapt he, dan zwiep je em zo omhoog en recht je mond in?
Misschien zuigt die alleen het schilletje eraf, waarna die vervolgens alleen de nootjes in zijn mond spuit. Hmm.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij ze met zijn plasbuis vacuum zoog.
En dank je welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:43 schreef Myraela het volgende:
Even zodat ik het goed voor me zie, als je die pinda's opgeraapt he, dan zwiep je em zo omhoog en recht je mond in?
Ben niet vies van mezelf, tevens hoeven de pinda's niet gezouten te worden als ik ze langs mijn zak haalquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:43 schreef Myraela het volgende:
Zo kan God ze niet verzinnen inderdaad.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
Of misschien ben je een geëvolueerde mens, die een neus heeft ontwikkeld, die alle functies van een slurf en een leuter heeft!
Anaal slurfen zou nooit meer hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
Of misschien ben je een geëvolueerde mens, die een neus heeft ontwikkeld, die alle functies van een slurf en een leuter heeft!
Dit geeft een geheel nieuwe dimensie aan geuren opsnuivenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
Zie één post boven jequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit geeft een geheel nieuwe dimensie aan geuren opsnuiven
Goed idee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:49 schreef smegmanus het volgende:
Ik ga mezelf in slaap huilen nu. Tot morgen.
Succes daarmee!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:49 schreef smegmanus het volgende:
Ik ga mezelf in slaap huilen nu. Tot morgen.
succesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Goed idee.
Maar eerst nog even mijn presentatie afmaken voor mijn scriptieverdediging morgen (geweldig in uitstellen is).
Oh, maar daarop ga ik me sowieso niet voorbereiden; dan is het het natuurlijkst.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:52 schreef mr-green het volgende:
[..]
succeseen tip: probeer zo veel mogelijk zelf aan het woord te zijn en zo lang mogelijke antwoorden te geven op vragen. Dan is de tijd zo voorbij
WUT? niet voorbereiden op vragen? Gast het is je allerbelangrijkste gesprek van je opleiding...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, maar daarop ga ik me sowieso niet voorbereiden; dan is het het natuurlijkst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |