Katje is volgens mij doodsbang.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:53 schreef koentjedrummer het volgende:
good morning
bedankt voor de reactie op de foto's![]()
net wakker en een beetje kunnen uitslapen want na het bewerken van de rest was het 2 uur en dus laat zat.
coole timelapse,
en hoe gaat het met het katje?
och wat zieligquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:06 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Katje is volgens mij doodsbang.We hebben 'em in een kratje gedaan met een ander krat als deksel ivm de andere katten en eventuele ziektes, maar daar is 'ie ook al uit ontsnapt en heeft achter een speaker geplast. Dierenambulance heeft teruggebeld en komt tussen 11 en 1 uur.
Is deze timelapse gemaakt als video of bestaat deze uit fotos? An sich wel lache, heb nog een plan liggen, kijken of ik dat vanmiddag red.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:20 schreef Timmos het volgende:
Toch nog blij dat ik jullie enigzins gewaarschuwd heb, ondanks dat ikzelf niks gekregen heb en de hagel gelukkig grotendeels ontbrak..
Vet filmpje:
Dat zal wel een opluchting zijn of niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:24 schreef Doodkapje het volgende:
Whoa,... presentatie zit er op... wat een ontlading...
Ja anderhalve week voorbereiding was er aan vooraf gegaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:13 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Dat zal wel een opluchting zijn of niet?
De kitten is net opgehaald door de dierenambulance, wordt nagekeken door de dierenarts en gaat dan door naar het asiel. Rust in de tent, wat kon dat kleine beessie schreeuwen zeg.
Daar lopen al 3 katten en een hond rond. En ik ben te weinig thuis.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja anderhalve week voorbereiding was er aan vooraf gegaan.
Gaan jullie de kat niet adopteren als ie gezond is?
Dat klinkt goed! Veel plezier, ben benieuwd naar de foto's!quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:55 schreef SP22 het volgende:
Goedemiddag!
Live vanaf een bootje in de haven van het pittoreske Prangli..
Vandaag goed doorbakken en mooie foto's gemaakt.. nu zo weer terug richting vaste land..
Dit land is echt WiFi heaven..
Morgen richting oude sovjet grond.. oude onderzeeėrbasis... Hopelijk btje urbexen dus..
Mohh. Ik wil die lens zeker een keer gebruiken op een meet. Lijkt me tof om met 1.2 te werkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:45 schreef Wiebeldak het volgende:
WOEHOE lens is besteld. Nu moet het snel morgen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |