Katje is volgens mij doodsbang.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:53 schreef koentjedrummer het volgende:
good morning
bedankt voor de reactie op de foto's![]()
net wakker en een beetje kunnen uitslapen want na het bewerken van de rest was het 2 uur en dus laat zat.
coole timelapse,
en hoe gaat het met het katje?
och wat zieligquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:06 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Katje is volgens mij doodsbang.We hebben 'em in een kratje gedaan met een ander krat als deksel ivm de andere katten en eventuele ziektes, maar daar is 'ie ook al uit ontsnapt en heeft achter een speaker geplast. Dierenambulance heeft teruggebeld en komt tussen 11 en 1 uur.
Is deze timelapse gemaakt als video of bestaat deze uit fotos? An sich wel lache, heb nog een plan liggen, kijken of ik dat vanmiddag red.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:20 schreef Timmos het volgende:
Toch nog blij dat ik jullie enigzins gewaarschuwd heb, ondanks dat ikzelf niks gekregen heb en de hagel gelukkig grotendeels ontbrak..
Vet filmpje:
Dat zal wel een opluchting zijn of niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:24 schreef Doodkapje het volgende:
Whoa,... presentatie zit er op... wat een ontlading...
Ja anderhalve week voorbereiding was er aan vooraf gegaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:13 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Dat zal wel een opluchting zijn of niet?
De kitten is net opgehaald door de dierenambulance, wordt nagekeken door de dierenarts en gaat dan door naar het asiel. Rust in de tent, wat kon dat kleine beessie schreeuwen zeg.
Daar lopen al 3 katten en een hond rond. En ik ben te weinig thuis.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja anderhalve week voorbereiding was er aan vooraf gegaan.
Gaan jullie de kat niet adopteren als ie gezond is?
Dat klinkt goed! Veel plezier, ben benieuwd naar de foto's!quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:55 schreef SP22 het volgende:
Goedemiddag!
Live vanaf een bootje in de haven van het pittoreske Prangli..
Vandaag goed doorbakken en mooie foto's gemaakt.. nu zo weer terug richting vaste land..
Dit land is echt WiFi heaven..
Morgen richting oude sovjet grond.. oude onderzeeërbasis... Hopelijk btje urbexen dus..
Mohh. Ik wil die lens zeker een keer gebruiken op een meet. Lijkt me tof om met 1.2 te werkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:45 schreef Wiebeldak het volgende:
WOEHOE lens is besteld. Nu moet het snel morgen zijn.
Mooi fijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:45 schreef Wiebeldak het volgende:
WOEHOE lens is besteld. Nu moet het snel morgen zijn.
Haha wel eerst even goed wennen alvorens meteen de eerste foto te uploaden. Daar heb ik wel van geleerd want het duurt toch altijd even bij mij voordat ik een lens goed onder de knie heb. Of er het beste uit haal.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mohh. Ik wil die lens zeker een keer gebruiken op een meet. Lijkt me tof om met 1.2 te werken![]()
*paraplu opsteekt voor de regen van foto's die straks uit R'dam komen*
Ik ben echt heel erg benieuwd.quote:
Heb daar begin 2010 een lens gekocht, niets mis met die zaak. Ik had 'm online besteld en werd gewoon netjes de volgende dag bezorgd. Heb alleen nooit service nodig gehad dus hoe ze wat dat betreft zijn weet ik niet...quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:05 schreef Schanulleke het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Digital Warehouse?
Paldiskiquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:55 schreef SP22 het volgende:
Morgen richting oude sovjet grond.. oude onderzeeërbasis... Hopelijk btje urbexen dus..
2e hands zou ik daar niet kopenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:34 schreef Wiebeldak het volgende:
Iemand trouwens ervaring met cameranu.nl?
Die komt als goedkoopste uit de bus. Liever bestel ik alles bij camera express maar daar is het niet voorraADIG.
no shit, ik wil meequote:Op woensdag 29 juni 2011 14:55 schreef SP22 het volgende:
Goedemiddag!
Live vanaf een bootje in de haven van het pittoreske Prangli..
Vandaag goed doorbakken en mooie foto's gemaakt.. nu zo weer terug richting vaste land..
Dit land is echt WiFi heaven..
vet... ik zag laatst ook een timelapse, maar die was verspreid over meerdere dagen, echt gaaf om te zienquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:51 schreef Omniej het volgende:
Een timelapse-experimentje van gisteravond:
[ afbeelding ]
Alleen kut dat hij zo abrupt eindigt, maar ja, in de lucht zat toch geen beweging meer en het begon keihard naar binnen te regenen dus ik vond het wel mooi geweest.
Ik kom wel eens bij hun winkel in amsterdam osdorp. fijne winkel, waar ze veel op voorraad hebben.Meestal en fractie duurder dan kamera express/broer konijn. Heb er zelf een monopod en een 100-400L gekocht.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:05 schreef Schanulleke het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Digital Warehouse?
In principe wil ik binnenkort de Nikon D7000 kopen + kitlens. Nou zie ik dat online of bijj de winkel een paar km verderop maar ¤ 30 scheelt. Daarvoor wil ik dan nog wel de luxe van eerst even vasthouden en een aanspreekpunt bij problemen, alleen is die zaak daar net nieuw en ken ik ze verder nog niet.
Tot daar was ik het met je eensquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:04 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, laatste werkdag gehad. Nog wat dingetjes overdragen / afronden enzo..
Vind 't wel jammer, was erg leuk werken daar.
De rest nietquote:
Hehe, en ik heb zelfs geregeld (nouja, dat werd aangebodenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:08 schreef SP22 het volgende:
Dat heb je snel geregeld!
Ben je nu Ook afgestudeerd?
Dat is een vette locatie zeg!!! Ik wil binnenkort ook eens gaan urbexen eigenlijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:13 schreef SP22 het volgende:
Ja super.. geweldig weer!
Morgen mn 1e urbex tripje ooit.. en maat meteen naar een oude sovjet duikboot basis.. vrijdag weer terug..
Meer dan toen ik vaak in Estland was. Toen was dat nog legergebied. Heb ooit een video gezien van een raid van de Estse groenen op Paldiski. Terrein zag er toen indrukwekkend uit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:54 schreef SP22 het volgende:
Geen idee in hoeverre je erbij kunt komen, maar ik zie wel..
klinkt voor mij als een fotografisch paradijs, er zal wel een rilling over mijn rug lopen denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:54 schreef SP22 het volgende:
Geen idee in hoeverre je erbij kunt komen, maar ik zie wel..
Oost europese gevangenis trekt me toch niet heel erg.. bovendien heb ik mn pa bij me..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |