Oh zo ging het bij mij ook de hele avond... Heb ik m'n camera mooi opgesteld in m'n rechterraam, op een stuk hemel naar links gericht, zitten de grootste en mooiste flitsen rechts. Verhuis ik de boel naar het linkerraam en richt ik hem naar rechts, zitten de flitsen weer links.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:27 schreef koentjedrummer het volgende:
en natuurlijk net als je alles gaat opruimen komt de grootste flits van de avond, die heb ik dus gemist:(
ik doe het altijd met moviemaker, teminste als je elke 10 seconde bijvoorbeeld een foto maakt, dan bij extra en opties en dan de tijd tussen de foto's zo laag mogelijk zetten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:57 schreef Omniej het volgende:
[..]
Oh zo ging het bij mij ook de hele avond... Heb ik m'n camera mooi opgesteld in m'n rechterraam, op een stuk hemel naar links gericht, zitten de grootste en mooiste flitsen rechts. Verhuis ik de boel naar het linkerraam en richt ik hem naar rechts, zitten de flitsen weer links.
En inderdaad; net als je denkt "Nu is het wel voorbij", komen de allermooiste flitsen.
Zometeen maar eens kijken of ik mijn timelapse in elkaar kan sleutelen. Even uitzoeken waarmee ik dat het beste kan doen ook, nooit gedaan.(dus als iemand nog een tip heeft...)
Mijn sony remote besteld daar, 1e leverdag in huis. Keurig verpakt, prima winkel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:34 schreef Wiebeldak het volgende:
Iemand trouwens ervaring met cameranu.nl?
Die komt als goedkoopste uit de bus. Liever bestel ik alles bij camera express maar daar is het niet voorraADIG.
En terecht.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:52 schreef koentjedrummer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit zijn mijn behaalde resultaten en stiekem ben ik een beetje trots(A)
En dat mag ook best.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:52 schreef koentjedrummer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit zijn mijn behaalde resultaten en stiekem ben ik een beetje trots(A)
Van een nood een deugd maken!quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:19 schreef Timmos het volgende:
Een foto vanuit Vught![]()
http://twitpic.com/5i9ilu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |