NO veluwe ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:23 schreef Jurk het volgende:
Bleh, hier omgeving Amsterdam is de lucht nog steeds strakblauw en de temperatuur om te smelten
Heerenveen ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:23 schreef Jurk het volgende:
Bleh, hier omgeving Amsterdam is de lucht nog steeds strakblauw en de temperatuur om te smelten
Als ie al niet afgelast wordt...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:24 schreef kepler het volgende:
hmm, ik heb motorrijles om half acht, ik denk niet dat ik het droog hou
Dat is de kuipquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hier vlakbij Rotterdam is er steeds meer bewolking te zien.
Ik zal het zo zien, het is in Den Haag. Afgaande op buienradar begint het zo met regenen en gaat het rond 8u helemaal los. Precies als ik op de motor zitquote:
Er is een lijn globaal tussen Rijn en Maas die de Achterhoek net schampt. Deze is nu aan het samenklonteren met de buien uit België. Wie weet activeert het nog, maar voorlopig zie ik nog geen positieve ontwikkelingen voor het oostenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:20 schreef Magnificat het volgende:
Ik wil onweer!
Die bui die er nu aankomt lijkt de achterhoek echt niet te gaan raken.
Misschien dat de 2 rode vlekjes die in N-Frankrijk liggen wel gaat lukken.
Of we moeten het van de plots ontstande buien hebben.
* ben jaloers op jullie, mensen van het zuiden*
Weet je een paar leuke plekken?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:20 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zometeen ff tanken en dan eens een mooie plek opzoeken langs de maas
Als ik het niet dachtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er is een lijn globaal tussen Rijn en Maas die de Achterhoek net schampt. Deze is nu aan het samenklonteren met de buien uit België. Wie weet activeert het nog, maar voorlopig zie ik nog geen positieve ontwikkelingen voor het oosten
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:28 schreef Evenveel het volgende:
Dikke regendruppels gevallen in Houthem (nabij Valkenburg, Lb). Rommelt nog een beetje na, maar qua onweer lijkt het meeste voorbij, alhoewel er al niet echt veel is geweest.
Het rare was wel dat het meer klonk alsof er iemand voor een kwartier lang ergens keihard op stond te rammen (harde, maar hele korte knallen) ipv echt onweer...
Even afwachten. Deze buien zijn al aan het samenklonteren met de buien uit België. Het kan zo veranderen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:28 schreef hans1988 het volgende:
Die wolk hangt wel boven Kerkrade maar er komt niks uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |