Ik heb iets tegen de manier waarop Adele uitgemolken word en dan vooral die zeiknummers, rumour has it is de uitzonderingenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan heb je niets tegen Adele, maar tegen dat ene nummer.
Gewoon: ze werd gevraagd door Beyoncé voor een duet en heeft nee bedankt gezegd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hoe bedoel je laten stikken? Want als ze dat gewoon niet wou doen, vind ik dat weer getuigen van dat ze zich te goed voelt voor beyonce
Dat vind ik gewoon getuigen van een enorm ego, groter dan zijzelfquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon: ze werd gevraagd door Beyoncé voor een duet en heeft nee bedankt gezegd.
Terecht wel.
Smeltend!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:52 schreef robdriessen het volgende:
Zo heet! Gezicht smelt!
[ afbeelding ]
Had jij wel een goeie dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:51 schreef gewoonfaye het volgende:
Dan heb je een bewuste lapo, kom je met zo'n kut TT
die wilde ik jullie niet aandoenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:53 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb nog wel een 20 minuten versie van Autobahn
Nee helemaal niet. Ze is gewoon van mening dat Beyoncé niet interessant genoeg is (vocaal) voor een live-duet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon getuigen van een enorm ego, groter dan zijzelf
Raiders of the lost Ark!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:52 schreef robdriessen het volgende:
Zo heet! Gezicht smelt!
[ afbeelding ]
Lol ik dacht eerst aan House of Wax.quote:
Wat zouden ze gaan zingen dan? Beauty and the beast?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Ze is gewoon van mening dat Beyoncé niet interessant genoeg is (vocaal) voor een live-duet.
Ik zou Adele nog eerder doen dan die Byoncé met d'r geplastificeerde kut.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat zouden ze gaan zingen dan? Beauty and the beast?
oh, ok, of je je verzoekje nog een keer wilde droppen, maar dat kan je dan beter over een half uurtje doenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
ik kan hier niet luisteren![]()
over een halfuurtje luister ik mee
Doe ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, ok, of je je verzoekje nog een keer wilde droppen, maar dat kan je dan beter over een half uurtje doen
Ik heb impossible soul van sufjan stevens staan, 25 minutenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog 2 van die nummers en je hebt 3 platen per uur
Ik niet. Beyonce is lekerrrrrquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zou Adele nog eerder doen dan die Byoncé met d'r geplastificeerde kut.
Ik heb altijd kwaliteitsTT'squote:
Gewoon een keer een extreem lange nummers show. Ik denk dat ik wel 5 nummers kan laten horen in 2 uurquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb impossible soul van sufjan stevens staan, 25 minuten
wat moet ik me voorstellenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zou Adele nog eerder doen dan die Byoncé met d'r geplastificeerde kut.
Die 1equote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb altijd kwaliteitsTT's
[ONZ Radio] #1330 - Saminamiblaaablaa
[ONZ Radio] #1576 - I am the pope of dope WAH WAH WAH
[ONZ RADIO] #1732 waar vrouwen beter zijn dan mannen
[ONZ RADIO] #1779 Met roomservice van naatje!
[ONZ RADIO] #1782 Nu mono, straks viro door je speakerzzzzz
[ONZ RADIO] #1809 met superduper verzoekjes en de superduper naatje
[ONZ RADIO] #1826 met al 2,5 uur rob! dat is top
[ONZ RADIO] #1831 BAM je weekend in
[ONZ RADIO] #1832 met dunne meisjes en leuke muziekjes
[ONZ RADIO] #1887 met muziek en meisjespraatjes
[ONZ RADIO] #1900 JofuTofuuuu door je radiooo
[X-Raydio] #86 Lapohunten is niet ok
[X-Raydio] #139 Waar de muziek weer geweldig is
[Radio 49] #168 Zo back to the ninetiiiies
[Radio 49] #169 TISJEBOYSNUF DOOR JE SPEAKERS (of niet?)
[Radio 49] #190 Met het vakantiegevoel <3
[Radio 49] #211 Met eindbaas Nittaaaaa
[Radio 49] #231 Waar we een alcohol CV hebben
[Radio 49] #233 Waar we een verkiezing willen
[Radio 49] #239 met alcoholistjes in de dop
[Radio 49] #242 Waar de hitte en de hormoontjes beginnen in te werken
Wat een historie
En verder: mijn liedjes
die shoegazer show was toch zo?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon een keer een extreem lange nummers show. Ik denk dat ik wel 5 nummers kan laten horen in 2 uur
Die had ook nog best veel korte nummers. Maar ik heb ook liedjes van 40 minuten op mijn laptop staan. Kan ik jullie niet aandoenquote:
Ze zou het niet eens durven vragen zo goed ben ikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik denk dat jij ook een duet met beyonce zou weigeren.
gewoon als opener van je vrijdagnacht uitzendingquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die had ook nog best veel korte nummers. Maar ik heb ook liedjes van 40 minuten op mijn laptop staan. Kan ik jullie niet aandoen
Zal ik het doenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gewoon als opener van je vrijdagnacht uitzending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |