Staat klaarrrr.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mevrouw zat vanmiddag Adele af te kraken maar vind Toto dan weer wel mooi![]()
![]()
![]()
Naatje? Lighthouse Family - High (Itaal Shur’S Beautiful Urban Edit) uitgekozen, goed?
Dank uuuuuuuquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Crystal Fighters - Plage
Tim Deluxe - It Just Won't Do
Gipsy Kings - Bamboleo
Mando Diao - Sheepdog
Goose - Words
Zo ook in de DM
Jamaar toto is like,quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mevrouw zat vanmiddag Adele af te kraken maar vind Toto dan weer wel mooi![]()
![]()
![]()
Naatje? Lighthouse Family - High (Itaal Shur’S Beautiful Urban Edit) uitgekozen, goed?
toto, aalgladde rockquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jamaar toto is like,Die zingen tenminste niet 'dont forget me, i beg'
Wat maken lyrics nou uitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jamaar toto is like,Die zingen tenminste niet 'dont forget me, i beg'
maar dat nummer someone like you, echt, kill mequote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat maken lyrics nou uitHet gaat om de muziek
En Adele heeft nu eenmaal een gouden strot.
jamaar dat nummer is om op los te gaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
Als het om de lyrics zou gaan, dan was around the world ook een laag kutnummer.
Kernkraft 400 - zombie nationquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
QFTquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat maken lyrics nou uitHet gaat om de muziek
En Adele heeft nu eenmaal een gouden strot.
Dat ís dan ook een laag kutnummer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
Rolling in the Deep echt niet hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jamaar dat nummer is om op los te gaan
Adele is voor meisjes met liefdesverdriet enzo die steun putten uit de tekst
Hoe bedoel je laten stikken? Want als ze dat gewoon niet wou doen, vind ik dat weer getuigen van dat ze zich te goed voelt voor beyoncequote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rolling in the Deep echt niet hoorEn als je Beyoncé laat stikken voor een duet(Glastonbury) ben je best wel baas
Ik denk dat ze per ongeluk op Beyoncé is gaan zitten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hoe bedoel je laten stikken? Want als ze dat gewoon niet wou doen, vind ik dat weer getuigen van dat ze zich te goed voelt voor beyonce
Dan heb je niets tegen Adele, maar tegen dat ene nummer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
die is dan wel weer leuk, maar die is ook niet zo zeikerig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |