abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 29 juni 2011 @ 07:58:55 #151
70532 loveli
N
pi_98806570
Siral, mooie lijstjes! Hoeveel dagen in de week ga je sporten?
crap in = crap out
pi_98806807
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 07:58 schreef loveli het volgende:
Siral, mooie lijstjes! Hoeveel dagen in de week ga je sporten?
Ze liggen nu ongeveer rond de 1500 kcal dus ik ben voorlopig wel tevreden.. tis al 500/600 calorieen meer dan voorheen :@. En vooral andere producten, zoals pindakaas/muesli/noten/bananen/volle yoghurt.

Ik had gezegd om de dag. Maar ik heb nu 'vakantie' dus ik doe eigenlijk bar weinig de hele dag voor mijn gevoel en kan het niet laten om NIET te gaan.. Maar ik probeer wel echt goed te eten zoals je ziet anders mag ik van mezelf niet gaan. De dietiste heeft ook gezegd dat ik gewoon mag blijven sporten, sowieso als ze straks mijn schema klaar heeft. Ze zegt dat het juist motivatie is voor mijn "herstel".

Ik denk dat ik het voorlopig ff op 4x in de week hou. Afgelopen maandag had ik niet veel gedaan (meer staan lullen met de fitness instructeur haha) dus die tel ik niet echt mee. Dus dan tel ik nu dinsdag, woensdag, zaterdag en zondag als "flink" sporten.
pi_98806832
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 07:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Voor mij maakt hwet verschil hoe ik wakker word. No carbs - redelijk fris wakker, carbs - slecht uit bed kunnen komen en gaar.
Ik heb er eigenlijk nooit echt op gelet, maar ik denk niet dat het bij mij zo'n verschil maakt. Als ik 's avonds nog wat eet, bestaat het vaker uit carbs dan uit eiwitten (behalve als ik hardgelopen heb, dan eet ik kwark als ik terug ben). De hoeveelheid licht heeft iig meer invloed.

Siral, tof lijstje ^O^ !
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98806885
Mogge!

Al mijn kleren zitten strakker?! Vooral rond mijn bovenbenen en kont, het lijkt wel of ik meet spieren opbouw dan vet kwijtraak, hmz.

Lijstje

O - 4el volvezel cruesli met hv melk, zacht eitje, halve banaan
T - appel
L - 3 vk bth. 1 met hummus 1 met kaas1 met vlees. Tomaat en komkommer.
T - 150ml volle yoghurt, handje noten
S - 45 min rennen/flink doorwandelen
D - chilli met een beetje rundergehakt, kidneybonen, groenten. Wat geroosterde zoete aardappelfrietjes, witlofsalade
T - koffie, yoghurt
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  Vis een optie? woensdag 29 juni 2011 @ 08:27:32 #155
70532 loveli
N
pi_98806971
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 08:15 schreef Siral het volgende:

[..]

Ze liggen nu ongeveer rond de 1500 kcal dus ik ben voorlopig wel tevreden.. tis al 500/600 calorieen meer dan voorheen :@. En vooral andere producten, zoals pindakaas/muesli/noten/bananen/volle yoghurt.
Nice!!
quote:
Ik had gezegd om de dag. Maar ik heb nu 'vakantie' dus ik doe eigenlijk bar weinig de hele dag voor mijn gevoel en kan het niet laten om NIET te gaan.. Maar ik probeer wel echt goed te eten zoals je ziet anders mag ik van mezelf niet gaan. De dietiste heeft ook gezegd dat ik gewoon mag blijven sporten, sowieso als ze straks mijn schema klaar heeft. Ze zegt dat het juist motivatie is voor mijn "herstel".

Ik denk dat ik het voorlopig ff op 4x in de week hou. Afgelopen maandag had ik niet veel gedaan (meer staan lullen met de fitness instructeur haha) dus die tel ik niet echt mee. Dus dan tel ik nu dinsdag, woensdag, zaterdag en zondag als "flink" sporten.
Hou je jezelf een beetje in de gaten dat je je valkuilen gaat herkennen? Ga je sporten omdat het goed is voor je herstel of om te compenseren dat je meer eet dan hiervoor?

Maandag stonden 80 minuten fitness op je lijstje, heb je 80 minuten met de instructeur gepraat of bleven er toch wel 40 minuten fitness over?

Je zet echt goede stappen, maar je hebt nog heel veel valkuilen te overwinnen. Durf om hulp te vragen als je ze herkent, Het lijkt er voor mij nog veel op dat je keuzes maakt om de verkeerde redenen en die rechtvaardigt met betere argumenten dan welke meespeelden om de keuze te maken :*
crap in = crap out
pi_98806973
Een uur later dan normaal en met koffie van de visboer, ben ik dan eindelijk onderweg naar mm werk! :D

Gistermiddag had ik echt onwijze honger, dus vandaag maar 2 extra boterhammen meegenomen en vanavond niet sporten en dus zowaar tijd om gewoon lekker rustig te koken. Denk dat ik een berg groenten ga grillen en daar een lauw warme salade van maak. *)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_98806974
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 08:17 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik heb er eigenlijk nooit echt op gelet, maar ik denk niet dat het bij mij zo'n verschil maakt. Als ik 's avonds nog wat eet, bestaat het vaker uit carbs dan uit eiwitten (behalve als ik hardgelopen heb, dan eet ik kwark als ik terug ben). De hoeveelheid licht heeft iig meer invloed.

Siral, tof lijstje ^O^ !
Dankuuu.
het lijkt wel of er ff een knop is omgegaan in mijn hoofd :)

hopelijk blijft die voorlopig om! En ik hoop niet dat mijn gesprek bij maatschappelijk wel zo direct weer gaat triggeren...
pi_98807014
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 08:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Nice!!

[..]

Hou je jezelf een beetje in de gaten dat je je valkuilen gaat herkennen? Ga je sporten omdat het goed is voor je herstel of om te compenseren dat je meer eet dan hiervoor?

Maandag stonden 80 minuten fitness op je lijstje, heb je 80 minuten met de instructeur gepraat of bleven er toch wel 40 minuten fitness over?

Je zet echt goede stappen, maar je hebt nog heel veel valkuilen te overwinnen. Durf om hulp te vragen als je ze herkent, Het lijkt er voor mij nog veel op dat je keuzes maakt om de verkeerde redenen en die rechtvaardigt met betere argumenten dan welke meespeelden om de keuze te maken :*
Ik eet idd meer maar sport beduidend minder hard dan ik deed. Voorheen sportte ik op 1000 kcal -of minder- anderhalf uur volle bak 5 a 6 dagen in de week naast een drukke studie. Nu heb ik vakantie dus doe overdag ook relatief weinig, en ik doe ik al geen cardio meer op 10 min in cardioen na!

En tuurlijk praat je zo af en toe met iemand en heb je fftjes rust tussendoor voor je weer verder gaat naar je volgende oefening, maar ik denk dat die 80 minuten toch wel effectief zijn geweest ja, En zo niet dan wel een uur :)

En ik moet toegeven dat ik gister wel mezelf weer wat harder had gepushed. En als ik voor mezelf niet goed genoeg m'n best had gedaan had ik misschien die banaan niet gepakt.. Dus daar heb je wel gelijk in.. Want ik had me eigenlijk ook voorgenomen om gisteren niet te gaan... maar ik kon het idd niet laten ook een beetje om de redenen die jij noemt....

Maar ik ben al zoveel beter bezig, daar ben ik echt al blij om :)
pi_98807060
Mogge!

Cocotrimonium, zo te zien moet jij heel dringend juist wel je lijstjes posten. Niet voor ons plezier, maar voor het jouwe. Van die lamme smoezen als gister kan je elke dag geven, als je wil, maar ik hoop toch dat er dan wat radertjes in je hoofd gaan draaien.
Het grootste nut van lijstjes is toch echt zelf bewust raken van wat je structureel eet. Zodat je iets minder jezelf wijs kan maken dat vandaag wat slecht was maar meestal is het beter.

Ik post trouwens vrij braaf lijstje en krijg er hoogst zelden commentaar op. Ik neem aan dat het gewoon wel aardige lijstjes zijn. In elk geval ben ik er zelf redelijk tevreden over, meestal.

Gister:
• muesli & yoghurt
• fruitsalade & hangop
• 3 boterhammen, 1 krekker. Gebakken ei, pindakaas, jam
• 3 uur schoffelen in de brandende zon
• bakje huzarensalade (kant & klaar)
• 1 verboden vrucht
• avondeten: gesmoorde andijvie, rode bieten, bloemkool, lapje rundvlees, jus
• toe: custardpudding met bessensaus
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_98807091
Is kokosbrood trouwens een goede/verantwoorde calorie opkrikker voor m'n lunch? :) jawel he?
pi_98807094
Phaid heb je ook een bron? ik zit mobiel en enige wat ik van pubmed af kan halen is dat je iig beter/sneller in slaap valt :')

kijk vanaaf als ik thuis ben nog ff
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_98807136
siralz, kokosbrood is imo zoete troep. wat is er mis met pindakaas?

als je trek hebt in zoetigheid, dan roer je wat zoetstof door je pindakaas -> goed roeren voor je gaat smeren = instant happy :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_98807162
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 08:40 schreef _aurum_ het volgende:
siralz, kokosbrood is imo zoete troep. wat is er mis met pindakaas?

als je trek hebt in zoetigheid, dan roer je wat zoetstof door je pindakaas -> goed roeren voor je gaat smeren = instant happy :Y
Ohh nou het gaat me niet om de zoetheid ofzo, maar het is gewoon lekker en ik dacht misschien is het een goede variatie. Aangezien ik mezelf nu voorgenomen heb om minimaal 1 boterham met calorierijk beleg te nemen.. En dan heb ik nu alleen als optie pindakaas en nutella/hagelslag. Enja dan is nutella en hagelslag natuurlijk niet even gezond. Ookal maakt dat voor mij op dit moment niet echt uit :P

En sandwichspread? Of beter ook niet doen?
pi_98807169
Mogguh!

Lijstje / planning:
O: Havermout met melk + banaan
T: Appel + 20gr zalm
T: 2 boterhammen kipfilet
L: 2 boterhammen paprika, kipfilet, paard + 75gr forelfilet + kiwi + glas melk
T: 2 boterhammen peer, kalkoenfilet + glas melk
T: Grapefruit
T: 75gr. forelfilet + 40gr. zalm + 275gr magere kwark
T: Shake (whey + water)
S: 45min kracht / 45min cardio
T: Shake (whey + dextro)
D: 350gr. spinazie + runderlap
T: Blikje makreelfilets met knoflook en kruiden
T: 450gr magere kwark

Zal 'm zo invoeren voor de E/K/V

Sigme, zie eigenlijk nooit iets wat niet echt klopt aan je lijstjes behalve dat je soms wat hoog in de suiker zit maar dat wordt vaak opgeheven door een paar uur noeste arbeid.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_98807192
Ik ben naar de dokter voor mn gesprekkie, tot straks :W
pi_98807197
Succes Siral! ^O^

Ik zeg trouwens pindakaas, sandwichspread, hagelslag, nutella in volgorde van goed maar weet zo sandwichspread inhoud niet uit m'n hoofd.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 29 juni 2011 @ 08:44:00 #167
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_98807200
Ik las deze:
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:17 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, en dat vindi k heel frustrerend! Ik eet al heel lang best netjes. Okay, ik smokkel best wel eens, maar vaak ook niet, en sport 3x in de week, maar er gebeurd weinig/niets.
En moest daarbij denken aan de uitleg van het woord krankzinnigheid van Einstein: 'Altijd dezelfde dingen blijven doen en betere resultaten verwachten'

Als je het al zo lang op deze manier doet, dan werkt het dus blijkbaar niet, het is een goede manier om stabiel te blijven, maar als je écht die kilo's wil verliezen zul je het dus anders aan moeten pakken. Misschien inderdaad anders bewegen, meer krachttraining, of anders eten, meer van het een of minder van het ander, dat zal een kwestie van proberen zijn...

Maar misschien heeft Tink ook wel een goed punt en past dit gewicht goed bij jouw lichaam; wil je dan de rest van je leven bezig zijn een aantal kilo;s minder te wegen, of word je dan gelukkiger door je er bij neer te leggen en jezelf te accepteren zoals je bent en daar een hoop rust mee krijgen? (en je ziet er hartstikke goed uit joh, ook met een buikje, dat is toch helemaal niet erg?)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  woensdag 29 juni 2011 @ 08:44:59 #168
277802 _Calimero_
pi_98807218
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 08:41 schreef Siral het volgende:

[..]

Ohh nou het gaat me niet om de zoetheid ofzo, maar het is gewoon lekker en ik dacht misschien is het een goede variatie. Aangezien ik mezelf nu voorgenomen heb om minimaal 1 boterham met calorierijk beleg te nemen.. En dan heb ik nu alleen als optie pindakaas en nutella/hagelslag. Enja dan is nutella en hagelslag natuurlijk niet even gezond. Ookal maakt dat voor mij op dit moment niet echt uit :P

En sandwichspread? Of beter ook niet doen?
sanwichspread is niet echt Kcal rijk. Dan zou ik gewoon kaas of een vette vlees-soort eten?
Of avocado op je brood, das lekker, gezond en boordevol goede vetten!
pi_98807283
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 08:44 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

sanwichspread is niet echt Kcal rijk. Dan zou ik gewoon kaas of een vette vlees-soort eten?
Of avocado op je brood, das lekker, gezond en boordevol goede vetten!
Iniedergeval calorieRIJKER dan sommige andere dingen :P en dan gewoon wat meer smeren. Oja natuurlijk, kan ook gewoon 45+ kaas nemen, en welke vette vlees-soort is dan goed? Salami e.d zijn lijkt me niet echt uber geweldig? Cornedbeef misschien?

Nu ga ik echt :D tot zo.
  woensdag 29 juni 2011 @ 08:54:10 #170
277802 _Calimero_
pi_98807353
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 08:49 schreef Siral het volgende:

[..]

Iniedergeval calorieRIJKER dan sommige andere dingen :P en dan gewoon wat meer smeren. Oja natuurlijk, kan ook gewoon 45+ kaas nemen, en welke vette vlees-soort is dan goed? Salami e.d zijn lijkt me niet echt uber geweldig? Cornedbeef misschien?

Nu ga ik echt :D tot zo.
Nou ja, sanwichspread zit volgens mij ook weinig gezonds in, en sowieso in hagelslag etc ook niet. Maar dat was op dit moment ook niet jouw voornaamste criteria toch?
ik heb niet zoveel verstand van vlees, als ik vlees op brood eet, dan is het altijd kipfilet :)
Maar euhh iets van ham ofzo? ik weet het niet, haha.

Succes zo!
  woensdag 29 juni 2011 @ 08:54:15 #171
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_98807355
Goeiemorgen!

Sigme, ik vind jouw lijstjes altijd zo lekker en fris klinken :Y ik krijg er altijd een heel 'nuchter' gevoel van.

Mijnes:
O: 500 ml vruchtenyoghurt
T: witte druiven
L: 3 eieren-omelet
T: nootjes
D: chili (veel paprika en ui)
T: ijsje
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 29 juni 2011 @ 08:55:04 #172
148689 Muis006
pi_98807370
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 08:54 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Nou ja, sanwichspread zit volgens mij ook weinig gezonds in, en sowieso in hagelslag etc ook niet. Maar dat was op dit moment ook niet jouw voornaamste criteria toch?
ik heb niet zoveel verstand van vlees, als ik vlees op brood eet, dan is het altijd kipfilet :)
Maar euhh iets van ham ofzo? ik weet het niet, haha.

Succes zo!
Criterium :P

Of waren.
  woensdag 29 juni 2011 @ 08:58:38 #173
277802 _Calimero_
pi_98807444
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 08:55 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Criterium :P

Of waren.
I know i know, ben nog niet zo lang wakker, mousey, niet zo scherp gelijk he :P
  woensdag 29 juni 2011 @ 09:00:42 #174
148689 Muis006
pi_98807486
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 08:58 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

I know i know, ben nog niet zo lang wakker, mousey, niet zo scherp gelijk he :P
Tuurlijk wel *)

Ik stimuleer jullie graag om het beste uit jezelf te halen.
  woensdag 29 juni 2011 @ 09:04:08 #175
277802 _Calimero_
pi_98807546
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 09:00 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel *)

Ik stimuleer jullie graag om het beste uit jezelf te halen.
:7 Dan zijn we collega's! Daar studeer ik namelijk voor. En er komt zometeen weer iemand die mij zelfs betaalt om hem te leren het beste uit zichzelf te halen :+

Maarja dokters zijn de ergste patienten, en een ander iets leren is altijd een heel ander verhaal dan het zelf toepassen...

[ Bericht 2% gewijzigd door _Calimero_ op 29-06-2011 09:10:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')