Ze liggen nu ongeveer rond de 1500 kcal dus ik ben voorlopig wel tevreden.. tis al 500/600 calorieen meer dan voorheenquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:58 schreef loveli het volgende:
Siral, mooie lijstjes! Hoeveel dagen in de week ga je sporten?
Ik heb er eigenlijk nooit echt op gelet, maar ik denk niet dat het bij mij zo'n verschil maakt. Als ik 's avonds nog wat eet, bestaat het vaker uit carbs dan uit eiwitten (behalve als ik hardgelopen heb, dan eet ik kwark als ik terug ben). De hoeveelheid licht heeft iig meer invloed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor mij maakt hwet verschil hoe ik wakker word. No carbs - redelijk fris wakker, carbs - slecht uit bed kunnen komen en gaar.
Nice!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:15 schreef Siral het volgende:
[..]
Ze liggen nu ongeveer rond de 1500 kcal dus ik ben voorlopig wel tevreden.. tis al 500/600 calorieen meer dan voorheen. En vooral andere producten, zoals pindakaas/muesli/noten/bananen/volle yoghurt.
Hou je jezelf een beetje in de gaten dat je je valkuilen gaat herkennen? Ga je sporten omdat het goed is voor je herstel of om te compenseren dat je meer eet dan hiervoor?quote:Ik had gezegd om de dag. Maar ik heb nu 'vakantie' dus ik doe eigenlijk bar weinig de hele dag voor mijn gevoel en kan het niet laten om NIET te gaan.. Maar ik probeer wel echt goed te eten zoals je ziet anders mag ik van mezelf niet gaan. De dietiste heeft ook gezegd dat ik gewoon mag blijven sporten, sowieso als ze straks mijn schema klaar heeft. Ze zegt dat het juist motivatie is voor mijn "herstel".
Ik denk dat ik het voorlopig ff op 4x in de week hou. Afgelopen maandag had ik niet veel gedaan (meer staan lullen met de fitness instructeur haha) dus die tel ik niet echt mee. Dus dan tel ik nu dinsdag, woensdag, zaterdag en zondag als "flink" sporten.
Dankuuu.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nooit echt op gelet, maar ik denk niet dat het bij mij zo'n verschil maakt. Als ik 's avonds nog wat eet, bestaat het vaker uit carbs dan uit eiwitten (behalve als ik hardgelopen heb, dan eet ik kwark als ik terug ben). De hoeveelheid licht heeft iig meer invloed.
Siral, tof lijstje!
Ik eet idd meer maar sport beduidend minder hard dan ik deed. Voorheen sportte ik op 1000 kcal -of minder- anderhalf uur volle bak 5 a 6 dagen in de week naast een drukke studie. Nu heb ik vakantie dus doe overdag ook relatief weinig, en ik doe ik al geen cardio meer op 10 min in cardioen na!quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Nice!!
[..]
Hou je jezelf een beetje in de gaten dat je je valkuilen gaat herkennen? Ga je sporten omdat het goed is voor je herstel of om te compenseren dat je meer eet dan hiervoor?
Maandag stonden 80 minuten fitness op je lijstje, heb je 80 minuten met de instructeur gepraat of bleven er toch wel 40 minuten fitness over?
Je zet echt goede stappen, maar je hebt nog heel veel valkuilen te overwinnen. Durf om hulp te vragen als je ze herkent, Het lijkt er voor mij nog veel op dat je keuzes maakt om de verkeerde redenen en die rechtvaardigt met betere argumenten dan welke meespeelden om de keuze te maken
Ohh nou het gaat me niet om de zoetheid ofzo, maar het is gewoon lekker en ik dacht misschien is het een goede variatie. Aangezien ik mezelf nu voorgenomen heb om minimaal 1 boterham met calorierijk beleg te nemen.. En dan heb ik nu alleen als optie pindakaas en nutella/hagelslag. Enja dan is nutella en hagelslag natuurlijk niet even gezond. Ookal maakt dat voor mij op dit moment niet echt uitquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:40 schreef _aurum_ het volgende:
siralz, kokosbrood is imo zoete troep. wat is er mis met pindakaas?
als je trek hebt in zoetigheid, dan roer je wat zoetstof door je pindakaas -> goed roeren voor je gaat smeren = instant happy
En moest daarbij denken aan de uitleg van het woord krankzinnigheid van Einstein: 'Altijd dezelfde dingen blijven doen en betere resultaten verwachten'quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, en dat vindi k heel frustrerend! Ik eet al heel lang best netjes. Okay, ik smokkel best wel eens, maar vaak ook niet, en sport 3x in de week, maar er gebeurd weinig/niets.
sanwichspread is niet echt Kcal rijk. Dan zou ik gewoon kaas of een vette vlees-soort eten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:41 schreef Siral het volgende:
[..]
Ohh nou het gaat me niet om de zoetheid ofzo, maar het is gewoon lekker en ik dacht misschien is het een goede variatie. Aangezien ik mezelf nu voorgenomen heb om minimaal 1 boterham met calorierijk beleg te nemen.. En dan heb ik nu alleen als optie pindakaas en nutella/hagelslag. Enja dan is nutella en hagelslag natuurlijk niet even gezond. Ookal maakt dat voor mij op dit moment niet echt uit
En sandwichspread? Of beter ook niet doen?
Iniedergeval calorieRIJKER dan sommige andere dingenquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:44 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
sanwichspread is niet echt Kcal rijk. Dan zou ik gewoon kaas of een vette vlees-soort eten?
Of avocado op je brood, das lekker, gezond en boordevol goede vetten!
Nou ja, sanwichspread zit volgens mij ook weinig gezonds in, en sowieso in hagelslag etc ook niet. Maar dat was op dit moment ook niet jouw voornaamste criteria toch?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:49 schreef Siral het volgende:
[..]
Iniedergeval calorieRIJKER dan sommige andere dingenen dan gewoon wat meer smeren. Oja natuurlijk, kan ook gewoon 45+ kaas nemen, en welke vette vlees-soort is dan goed? Salami e.d zijn lijkt me niet echt uber geweldig? Cornedbeef misschien?
Nu ga ik echttot zo.
Criteriumquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Nou ja, sanwichspread zit volgens mij ook weinig gezonds in, en sowieso in hagelslag etc ook niet. Maar dat was op dit moment ook niet jouw voornaamste criteria toch?
ik heb niet zoveel verstand van vlees, als ik vlees op brood eet, dan is het altijd kipfilet![]()
Maar euhh iets van ham ofzo? ik weet het niet, haha.
Succes zo!
I know i know, ben nog niet zo lang wakker, mousey, niet zo scherp gelijk hequote:
Tuurlijk welquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:58 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
I know i know, ben nog niet zo lang wakker, mousey, niet zo scherp gelijk he
quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Ik stimuleer jullie graag om het beste uit jezelf te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |