Dat begint er al aardig uit te zien!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:25 schreef hondenfokker het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste radar beeld plopperde plop plop
Bij Cambria Daar zit een behoorlijke cell Met een zwarte pit erinquote:
Vanmiddag rond lunchtijd was het nog een graadje of 23 geloof ik in Amstelveen? (volgens m'n telefoon dan)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:22 schreef zoem het volgende:
Bijna overal 30+ graden in Nederland![]()
[ afbeelding ]
Alles naar NL aub en niet de zee opquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:26 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Er ontstaat al het één en ander.
Is het al woensdag dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:26 schreef remlof het volgende:
En het is weer loos alarm, de enige druppels die ik gevoeld heb zijn zweetdruppels.
Het is nog niet eens begonnen manquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:26 schreef remlof het volgende:
En het is weer loos alarm, de enige druppels die ik gevoeld heb zijn zweetdruppels.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:26 schreef remlof het volgende:
1 chaser zit bij de buien die nu belgië intrekkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:26 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Er ontstaat al het één en ander.
Dit. Trollende modjesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:27 schreef horned_reaper het volgende:
[..]*Bijt op vuist* .... "niet reageren, niet reageren...."
Vanmorgen was het paniek op de radio, voor de middag zou er al zwaar onweer komenquote:
Media die nergens vanaf weet moeten niets zeggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanmorgen was het paniek op de radio, voor de middag zou er al zwaar onweer komen
Yeah right, ben blij dat ik niet geluisterd heb en gewoon m'n zomerse kloffie heb aangetrokken naar m'n werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |