Komt d'r ook helemaal niet joh. Moet vaak lachen om dit topic: Fokkertjes hele dag in de stress te refreshen hier, allerlei sites in de gaten te houden, en dan van die computernoobs die nooit op dat ding werken, die gaan gewoon ongestoord BBQ-en en dan gebeurt er natuurlijk niksquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mijn buren hier in de Hoeksche Waard gaan straks BBQ'en want ze zijn ervan overtuigd dat er geen noodweer komt
Leuk hè, kennis maken met de grillen van het weerquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:22 schreef zoem het volgende:
Bijna overal 30+ graden in Nederland![]()
[ afbeelding ]
Hier zit ik natuurlijk weer bijna in het warmste gedeelte.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:22 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
Jamaar, dit is ons leven!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:19 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Komt d'r ook helemaal niet joh. Moet vaak lachen om dit topic: Fokkertjes hele dag in de stress te refreshen hier, allerlei sites in de gaten te houden, en dan van die computernoobs die nooit op dat ding werken, die gaan gewoon ongestoord BBQ-en en dan gebeurt er natuurlijk niks
Mind the PIquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:19 schreef Infection het volgende:
Wel grappig om te zien dat veel mensen elkaar tegenspreken. De ene zegt dat er niks gaat vallen en de ander juist weer wel.
Dat begint er al aardig uit te zien!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:25 schreef hondenfokker het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste radar beeld plopperde plop plop
Bij Cambria Daar zit een behoorlijke cell Met een zwarte pit erinquote:
Vanmiddag rond lunchtijd was het nog een graadje of 23 geloof ik in Amstelveen? (volgens m'n telefoon dan)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:22 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
Alles naar NL aub en niet de zee opquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:26 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Er ontstaat al het één en ander.
Is het al woensdag dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:26 schreef remlof het volgende:
En het is weer loos alarm, de enige druppels die ik gevoeld heb zijn zweetdruppels.
Het is nog niet eens begonnen manquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:26 schreef remlof het volgende:
En het is weer loos alarm, de enige druppels die ik gevoeld heb zijn zweetdruppels.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:26 schreef remlof het volgende:
1 chaser zit bij de buien die nu belgië intrekkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:26 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Er ontstaat al het één en ander.
Dit. Trollende modjesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:27 schreef horned_reaper het volgende:
[..]*Bijt op vuist* .... "niet reageren, niet reageren...."
Vanmorgen was het paniek op de radio, voor de middag zou er al zwaar onweer komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |