Het spitsalarm ja.. Het KNMI heeft daarbij weer de waarschuwing voor slecht weer verlengt..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:45 schreef Resistor het volgende:
Ben ik hiervoor nou eerder begonnen om eerder op te kunnen houden?![]()
Zelfs de ANWB heeft het spitsalarmwaarschuwingsdinges ingetrokken.
Is dat alles? "Lezen!" en een emo.gif? Leg dan gewoon helder uit waar je het over hebt, man, als ik het blijkbaar niet begrijp.quote:
Topic gelezen. Die Oom_agent was wel een sympathieke user.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi![]()
De Atmosfeer Staat Op Ontploffen #001
Moet ik de was al gaan binnenhalen of kan het nog even?
Een betere beschrijving van CAPE vind ik dat het een maat is voor de maximale hoeveelheid energie voor een luchtpakketje die kan worden omgezet in verticale snelheid. Potentiele energie van de atmosfeer klopt niet omdat CAPE altijd over een air parcel gaat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:52 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
De hoogte van de CAPE geeft de potentiële energie in de atmosfeer aan uitgedrukt in J/kg.
Ook geeft het de verticale windschering aan, de lifted index.
Vergeet niet dat het de "potentiële" aanwezige energie is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:53 schreef seasushi het volgende:
[..]
dit wilde ik weten...... toch nog een kansje op onweer in de achterhoek
De atmosfeer staat op ontploffen #035quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Topic gelezen. Die Oom_agent was wel een sympathieke user.
Als je toevallig dat topic uit 2004 voor handen hebt? Dat zou ik wel willen lezen.
Daarom, bij normaal weer zie je ons niet, maar het is wél een verdomd goed teken dat zo gauw er iets met het weer is men massaal naar HET topic komt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Maar sommigen kunnen er gewoon simpelweg niet tegen als er meer dan alleen de 'vaste bezoekers' in een bepaald topic zijn.
Buien ontwikkelen zich zomaar spontaan! Ook boven land! Asjemenou!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Is dat alles? "Lezen!" en een emo.gif? Leg dan gewoon helder uit waar je het over hebt, man, als ik het blijkbaar niet begrijp.
Tof! Dank je wel.quote:
Boven Maassluis is de eerste hoge bewolking te zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:55 schreef zoem het volgende:
In Zeeuws-Vlaanderen neemt de (lichte) bewolking toe.
Een paar topics terug stond er een mooi plaatje van de "ontploffing" in België gisteren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Is dat alles? "Lezen!" en een emo.gif? Leg dan gewoon helder uit waar je het over hebt, man, als ik het blijkbaar niet begrijp.
1. correctquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:52 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
De hoogte van de CAPE geeft de potentiële energie in de atmosfeer aan uitgedrukt in J/kg.
Ook geeft het de verticale windschering aan, de lifted index.
Ik denk dat je tot 8 nog prima weer hebt ja. Daarna zal het onzeker zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:54 schreef Monopoly het volgende:
Volgens mij valt het allemaal wel mee toch ?
Ik heb zometeen een BBQ hier in Lelystad.
Als ik buienradar zo bekijk blijft het tot een uurtje of 10 zeker wel droog.
Dit moeten wel trolls zijn...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:54 schreef Monopoly het volgende:
Volgens mij valt het allemaal wel mee toch ?
Ik heb zometeen een BBQ hier in Lelystad.
Als ik buienradar zo bekijk blijft het tot een uurtje of 10 zeker wel droog.
quote:
Ok, ik blijf het in de gaten houden ondertussenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik denk dat je tot 8 nog prima weer hebt ja. Daarna zal het onzeker zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |