Ik ben altijd lief, dat weet je toch, yvonnequote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, de reeks is van oom_agent
En die missen we!
Jullie moeten gewoon lief doen!
Nee, dat zeg ik ook niet, maar hier wordt meteen gereageerd alsof de wereld vergaat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:40 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Opmerkelijkheden aanwijzen op de site van het KNMI ook niet.
Hier ben ik het 100% mee eens! Ik vind gewoon dat er ingegrepen moet worden dus gaan we nu weer ontopic!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:40 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Misschien moet je eens je verantwoordelijkheid als MOD gaan nemen en dit een leuk subforum houden voor iedereen.
FOK! heeft niet voor niets een ONZ subforum, daar kun je al je onzin naar hartelust kwijt. Dit subforum heeft een andere functie.
Je bent admin om dergelijke regels na te leven en anderen aan te zetten om deze regels na te leven. Als je zelf niet de discipline op kunt brengen om deze verantwoordelijkheid na te streven dan faalt de leiding van dit forum op een enorm harde manier.
Erg jammer dit.....
Het ís een leuk subforum voor iedereen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:40 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Misschien moet je eens je verantwoordelijkheid als MOD gaan nemen en dit een leuk subforum houden voor iedereen.
FOK! heeft niet voor niets een ONZ subforum, daar kun je al je onzin naar hartelust kwijt. Dit subforum heeft een andere functie.
Je bent admin om dergelijke regels na te leven en anderen aan te zetten om deze regels na te leven. Als je zelf niet de discipline op kunt brengen om deze verantwoordelijkheid na te streven dan faalt de leiding van dit forum op een enorm harde manier.
Erg jammer dit.....
Misschien dat er wel een verrassing inzit vanmorgen was ook een complete verrassing.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:41 schreef pietkanarie het volgende:
Die onweer van woensdagnacht in het oosten zal wel weer beperkt blijven tot een beetje gerommel in de verte en een enkele flits.
Saai
Hoiquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:41 schreef Againzender het volgende:
Pff, het was vanochtend op de fiets al niet fijn hier in Amsterdam, maar net lopend was helemaal gaar.
Lekker binnen nu bij 24 graden
Ik heb weinig ervaring met verassend weer in het oosten. Maar ik blijf gewoon koppig door hopen (en niks verwachten).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:42 schreef hondenfokker het volgende:
[..]
Misschien dat er wel een verrassing inzit vanmorgen was ook een complete verrassing.
heb je nou nog steeds geen wasdroger gekocht?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi![]()
De Atmosfeer Staat Op Ontploffen #001
Moet ik de was al gaan binnenhalen of kan het nog even?
Jammer dat het zo laat komt, krijgen we nóg zo'n plakkerige avond.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Blijft wat lastig, maar ik vermoed dat je dus vannacht wel wat gaat krijgen
Welk aankomende noodweer?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:44 schreef -CRASH- het volgende:
Je moet gewoon door de Trollers heenkijen. Je weet zelf wie de serieuze zijn en wie hier spontaan komt kijken vanwege het aankomnde noodweer
Kon ik dat maar ): Zoiezo veel kiekjes neme en hier posten <3quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:44 schreef maniack28 het volgende:
Iemand zin om een rondje te chasen? Ik heb helaas nog geen rijbewijs, wel laptop en internet op mijn mobiel plus ervaring (ik ben potverdrie niet voor niks meteoroloog! )
Wie biedt? Ophalen in Zeist graag en ik deel natuurlijk mee in de benzinekosten.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Op dit moment is het geen slowchat meer
Dit is eigenlijk ook de SC reeks van dit subforum, tis alleen forumgerelateerd in tegenstelling tot veel andere SC's
Hehe, dat zit niet mee danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jammer dat het zo laat komt, krijgen we nóg zo'n plakkerige avond.
Oh joy, wat ben ik blij dat ik vanavond de hele avond een verjaardag heb. In een flat. Met het balkon op het westen
Ik zal even voor je kijken of mijn buren al was buiten hebben hangen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi![]()
De Atmosfeer Staat Op Ontploffen #001
Moet ik de was al gaan binnenhalen of kan het nog even?
Vergeef mij, ik ben slechts een gewone burger en geen meteorologie-godheidquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:38 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Mensen die op buienradar afgaan als voorspelling. Good luck!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |