Mag ik nu ook flikker toch op wijf zeggen, of levert dat een note/ban op vanwege crewbashing?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach flikker toch op kneus.
Zo, dat lucht op.
Zo wil ik dat vanavond ook op gaan lossen. Met een soeppan op mijn hoofd. Dat laatste heb ik geleerd van de demonstranten in Egypte.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:24 schreef Greys het volgende:
Die paar keer dat er moord en brand gegild wordt qua komend noodweer moeten jullie even door de hysterische wievenposts heen worstelen. Knus, toch?![]()
Dikke kans dat ik hier vannacht kom gillen dat het dekbed - dat mijn auto moest beschermen tegen de beloofde golfbalhagelstenen - is weggetornadood
Nee, was snachts, half FOK was wakker gedreund.quote:
Als je dat oplucht moet je dat doen, van mij krijg je geen note noch een ban.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mag ik nu ook flikker toch op wijf zeggen, of levert dat een note/ban op vanwege crewbashing?
Staat er al weer ^^ sorryquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:29 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
DAMMIT! Was ik net lekker aan het lezen, haal je het weg!
quote:Onweer Onweer met kans op hagel en zware windstoten van rond 80 km/u. Geldig: woensdag 29 juni 2011 vanaf ca 23 uur gedurende ca 10 uur
Het komt van Lille (FR) belgie binnenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:28 schreef Drassss het volgende:
Als ik het goed heb begint er nu midden België iets te ontwikkelen.
Had ik ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:29 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
DAMMIT! Was ik net lekker aan het lezen, haal je het weg!
Want? Volgens mij was het de hele week al bekend dat het onweer later op de dag zou komen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:30 schreef Pino112 het volgende:
KNMI
Woendag vanaf 23u pas waarschuwing in OV![]()
[..]
Op woensdag ja?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Want? Volgens mij was het de hele week al bekend dat het onweer later op de dag zou komen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:30 schreef Pino112 het volgende:
KNMI
[..]
Heeft ook gvd 195 jaar geduurd!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:28 schreef Drassss het volgende:
Als ik het goed heb begint er nu midden België iets te ontwikkelen.
Dat is de vervolg waarschuwing voor de woensdag. Klopt allemaal.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:30 schreef Pino112 het volgende:
KNMI
[..]
Heb je ongetwijfeld veel kracht bij nodigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:31 schreef flugeltje het volgende:
En als we dan toch een wedstrijdje verpissen gaan doen...
Dinsdag is nog niet voorbij toch? En de overige weerbureaus (Metoconsult/Weeronline) meldden hetzelfde, dus ik snap het gebash op het KNMI niet.quote:
HA!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:31 schreef flugeltje het volgende:
En als we dan toch een wedstrijdje verpissen gaan doen...
Zonder mij was er niet eens een DE subforum geweest
Enfin; de boel ontploft dus al aardig
In het topic, that is...
Waar is de waarschuwing van vanavond dan? Die is er dus niet, dus geen noodweer in iig Overijssel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dinsdag is nog niet voorbij toch? En de overige weerbureaus (Metoconsult/Weeronline) meldden hetzelfde, dus ik snap het gebash op het KNMI niet.
Ja, het is opeens enorm benauwd zeg. Niet te zuinigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:33 schreef Fredo55 het volgende:
Het is niet meer uit te houden hier in Zeeland.
Klopt voor Overijssel is er geen onweer voor vandaag. Daarin tegen wel voor morgen en overmorgenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar is de waarschuwing van vanavond dan? Die is er dus niet, dus geen noodweer in iig Overijssel.
quote:
ucces, en anders vermeld ik het wel hierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:33 schreef flugeltje het volgende:
Zo ik ga mezelf door de hitte heenwerken om m'n zoon bij oma uit het zwembadje te trekken, zie jullie allemaal weer na het dagelijkse eten/wassen/slapen spitsuur in de hoop dat we dan daadwerkelijk iets hebben om over te lullen...
http://www.knmi.nl/quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar is de waarschuwing van vanavond dan? Die is er dus niet, dus geen noodweer in iig Overijssel.
Nu hebben we toch ook iets te lullen; voorpret.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:33 schreef flugeltje het volgende:
Zo ik ga mezelf door de hitte heenwerken om m'n zoon bij oma uit het zwembadje te trekken, zie jullie allemaal weer na het dagelijkse eten/wassen/slapen spitsuur in de hoop dat we dan daadwerkelijk iets hebben om over te lullen...
Het kriebelt helemaal van binnen van de spanningquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:34 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nu hebben we toch ook iets te lullen; voorpret.
Dat is het begin van het einde.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
zo, lekker windje hier in tilburg, nog wel zon
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
http://www.knmi.nl/
Volgens mij is dat toch echt geel in het grootste deel van het land.
Zag het ook al. Trekt hier allemaal langst heen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:35 schreef Mister.Brown het volgende:
Hoezo noodweer opkomst?
http://www.buienradar.nl/buienradar-3-uur-vooruit.aspx
Die buien kunnen ze niet voorspellen die functie moet je gewoon afschrijvenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:35 schreef Mister.Brown het volgende:
Hoezo noodweer opkomst?
Dat is toch noodweer? Voor de mensen op de Noordzeequote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:35 schreef Mister.Brown het volgende:
Hoezo noodweer opkomst?
Jij was ooit mod hier, je hebt helaas je rechten verspeeld damequote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niet in ONZIk wil gewoon 35 keer uitgelegd krijgen wat mamatus is en cirrus en een shelfcloud en cape en en en en en
Bovendien waren wij hier al veul eerderder dan de meesten hier, alleen omdat we al sinds 2002 in dit topic checken of we onze was wel buiten kunnen hangen
Het gaat allemaal de zee overquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:35 schreef Mister.Brown het volgende:
Hoezo noodweer opkomst?
de 3 uur voorruit laat alleen zien hoe de buien op dat moment door trekken, geen nieuwe buienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:35 schreef Mister.Brown het volgende:
Hoezo noodweer opkomst?
Wij komen er dus echt bekaaid vanaf hierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt voor Overijssel is er geen onweer voor vandaag. Daarin tegen wel voor morgen en overmorgen
Ah joh, als de bijzonderheid weg is, is het hier gewoon weer normaal...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:36 schreef horned_reaper het volgende:
Deze reeks is voor vandaag definitief om zeep geholpen door een stel kinderachtige mods en andere users die ergens een kans zagen om lekker te gaan trollen.
BEDANKT!![]()
En iedereen wordt aangeraden om op die Buienradar te kijken..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de 3 uur voorruit laat alleen zien hoe de buien op dat moment door trekken, geen nieuwe buien
Ik wou al zeggen...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:30 schreef Pino112 het volgende:
KNMI
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |