Het komt van Lille (FR) belgie binnenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:28 schreef Drassss het volgende:
Als ik het goed heb begint er nu midden België iets te ontwikkelen.
Had ik ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:29 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
DAMMIT! Was ik net lekker aan het lezen, haal je het weg!
Want? Volgens mij was het de hele week al bekend dat het onweer later op de dag zou komen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:30 schreef Pino112 het volgende:
KNMI
Woendag vanaf 23u pas waarschuwing in OV![]()
[..]
Op woensdag ja?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Want? Volgens mij was het de hele week al bekend dat het onweer later op de dag zou komen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:30 schreef Pino112 het volgende:
KNMI
[..]
Heeft ook gvd 195 jaar geduurd!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:28 schreef Drassss het volgende:
Als ik het goed heb begint er nu midden België iets te ontwikkelen.
Dat is de vervolg waarschuwing voor de woensdag. Klopt allemaal.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:30 schreef Pino112 het volgende:
KNMI
[..]
Heb je ongetwijfeld veel kracht bij nodigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:31 schreef flugeltje het volgende:
En als we dan toch een wedstrijdje verpissen gaan doen...
Dinsdag is nog niet voorbij toch? En de overige weerbureaus (Metoconsult/Weeronline) meldden hetzelfde, dus ik snap het gebash op het KNMI niet.quote:
HA!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:31 schreef flugeltje het volgende:
En als we dan toch een wedstrijdje verpissen gaan doen...
Zonder mij was er niet eens een DE subforum geweest
Enfin; de boel ontploft dus al aardig
In het topic, that is...
Waar is de waarschuwing van vanavond dan? Die is er dus niet, dus geen noodweer in iig Overijssel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dinsdag is nog niet voorbij toch? En de overige weerbureaus (Metoconsult/Weeronline) meldden hetzelfde, dus ik snap het gebash op het KNMI niet.
Ja, het is opeens enorm benauwd zeg. Niet te zuinigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:33 schreef Fredo55 het volgende:
Het is niet meer uit te houden hier in Zeeland.
Klopt voor Overijssel is er geen onweer voor vandaag. Daarin tegen wel voor morgen en overmorgenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar is de waarschuwing van vanavond dan? Die is er dus niet, dus geen noodweer in iig Overijssel.
quote:
ucces, en anders vermeld ik het wel hierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:33 schreef flugeltje het volgende:
Zo ik ga mezelf door de hitte heenwerken om m'n zoon bij oma uit het zwembadje te trekken, zie jullie allemaal weer na het dagelijkse eten/wassen/slapen spitsuur in de hoop dat we dan daadwerkelijk iets hebben om over te lullen...
http://www.knmi.nl/quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar is de waarschuwing van vanavond dan? Die is er dus niet, dus geen noodweer in iig Overijssel.
Nu hebben we toch ook iets te lullen; voorpret.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:33 schreef flugeltje het volgende:
Zo ik ga mezelf door de hitte heenwerken om m'n zoon bij oma uit het zwembadje te trekken, zie jullie allemaal weer na het dagelijkse eten/wassen/slapen spitsuur in de hoop dat we dan daadwerkelijk iets hebben om over te lullen...
Het kriebelt helemaal van binnen van de spanningquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:34 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nu hebben we toch ook iets te lullen; voorpret.
Dat is het begin van het einde.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
zo, lekker windje hier in tilburg, nog wel zon
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
http://www.knmi.nl/
Volgens mij is dat toch echt geel in het grootste deel van het land.
Zag het ook al. Trekt hier allemaal langst heen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:35 schreef Mister.Brown het volgende:
Hoezo noodweer opkomst?
http://www.buienradar.nl/buienradar-3-uur-vooruit.aspx
Die buien kunnen ze niet voorspellen die functie moet je gewoon afschrijvenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:35 schreef Mister.Brown het volgende:
Hoezo noodweer opkomst?
http://www.buienradar.nl/buienradar-3-uur-vooruit.aspx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |