Nou, eerlijk gezegd heb ik het idee dat je het serieus meent. Jullie-en dan bedoel ik de jongens die al lang in het topic zitten- hebben blijkbaar een hekel aan MJJC omdat jullie daar geband zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dat je na die twee jaar er nog steeds niet achter bent om niet al te serieus in te gaan op sommige posts
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd heb ik het idee dat je het serieus meent. Jullie-en dan bedoel ik de jongens die al lang in het topic zitten- hebben blijkbaar een hekel aan MJJC omdat jullie daar geband zijn.
Daar komen jullie althans vrij regelmatig op terug.
Ik wil gewoon ook MJ kunnen posten zonder dat er gelijk over MJJC begonnen wordt., weet je, zo heel veel verschillen wij daar ook niet van. Wij zitten ook nog steeds bijna elke dag over MJ te praten.
Dat laatste: dat klopt. Je zegt het niet rechtstreeks. Maar op een indirecte manier. En ik reageer daar nu even op.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt.
Van mij mag je posten wat je wil, ik zeg ook nergens dat je MJ's kont niet mag posten.
Ja ik had al even gegoogled, maar is dat echt een die-hard community of zo? Want op het eerste oog leek het mij een site waar er nog een paar honderd van zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:37 schreef Robijn48 het volgende:
MJJC is de fanclub Michael Joseph Jackson Community. Geeft heel veel info.
Wij zijn net zo goed een die hard communityquote:Op maandag 11 juli 2011 12:41 schreef MetBas het volgende:
[..]
Ja ik had al even gegoogled, maar is dat echt een die-hard community of zo? Want op het eerste oog leek het mij een site waar er nog een paar honderd van zijn.
Zijn daar screenshots of links van? Of simpelweg de tekst van de posts die hij daar maakte? Ik ben erg benieuwd.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:13 schreef Janena het volgende:
Maar weet je, de regels waren destijds zo streng omdat ze wisten dat Michael er zelf wel eens meelas (en schreef). Dat doet hij nu niet meer natuurlijk dus zijn ze er nu niet meer zo gestressed over.
Het is na zijn dood door Gaz (de eigenaar) bevestigd en ik geloof ook door Trish (de voormalig eigenaar van MJJC wat toen nog MJJForum heete.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:44 schreef MetBas het volgende:
Maar hoe bevestigen ze zoiets dan? Ik vond het al moeilijk te geloven.
Ik wil mij eigenlijk onthouden om een discussie met jou aan te gaan, maar toch nog even dit.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat laatste: dat klopt. Je zegt het niet rechtstreeks. Maar op een indirecte manier. En ik reageer daar nu even op.
Ik vind sowieso het neerkijken op andere fans not done. En daar bedoel ik mee: het zegt meer van jou dan van andere fans.
Maar hoe wisten die dat dan? Want het is natuurlijk fantastische reclame voor je forum om zoiets te zeggen. Al acht ik het inderdaad niet erg onwaarschijnlijk dat hij daar wel eens was.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:53 schreef Janena het volgende:
[..]
Het is na zijn dood door Gaz (de eigenaar) bevestigd en ik geloof ook door Trish (de voormalig eigenaar van MJJC wat toen nog MJJForum heete.
Eerlijk gezegd ben ik er niet zo verbaasd over.
Als ik wereldberoemd was zou ik ook rondkijken op mijn eigen grote forums, gewoon uit nieuwsgierigheid.
Ik geloof alleen dat hij er niet zoveel was, ik bedoel....af en toe moet hij flink zat zijn geweest van zijn fans..
Daar heb je gelijk in...quote:Op maandag 11 juli 2011 15:18 schreef MetBas het volgende:
[..]
Maar hoe wisten die dat dan? Want het is natuurlijk fantastische reclame voor je forum om zoiets te zeggen. Al acht ik het inderdaad niet erg onwaarschijnlijk dat hij daar wel eens was.
Je opmerking/grapje schoot mij even in het verkeerde keelgat. Ik zal uitleggen waarom.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik wil mij eigenlijk onthouden om een discussie met jou aan te gaan, maar toch nog even dit.
Ik heb nou niet bepaald het idee dat ik noch andere posters/fans in dit topic neerkijken op andere fans. Als dit n.a.v. mijn - overigens niet serieus bedoelde - post gaat over die foto's, dan volg ik jouw gedachtengang niet helemaal. Dat is overigens niet neerbuigend bedoeld.
Maar goed, ik laat het hier maar bij
Veel plezier, waar ga je heen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:37 schreef Zapato het volgende:
It's all for the L.O.V.E. MJ-vrienden!
Ik ga lekker op vakantie dus moonwalkse de komende twee weken!
Dat klinkt als een mooie historische culturele reis. En ja, graagquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:54 schreef Zapato het volgende:
Met de trein naar Berlijn (![]()
) , Praag, Wenen en dan via Slovenië terug ofzo. Dat ongeveer. Ik zal uiteraard de MJ-referenties in het buitenland bijhouden boor jullie.
Peace!
Maak maar een foto van het baby-dangling hotel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:54 schreef Zapato het volgende:
) , Praag, Wenen en dan via Slovenië terug ofzo. Dat ongeveer. Ik zal uiteraard de MJ-referenties in het buitenland bijhouden boor jullie.
Peace!
Leuk man! Veel plezier!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:54 schreef Zapato het volgende:
Peace!
Oh, die heb ik laatst ook gezien! Snapte er alleen niet zoveel vanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:19 schreef matthijst het volgende:
Adlon inderdaad....
Gisteren "unknown" gekeken, daar komt dat hotel ook een paar keer langs...
Is een middelmatige actiefilm.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:52 schreef Robijn48 het volgende:
Is dat een docu, dat unknown? Kan het niet vinden op You Tube.
In die Bashir tapes nam hij ze zelf toch ook gewoon tegen beter weten in mee naar de Berlijner dierentuin?quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:52 schreef gifkwal het volgende:
Paparazzi in de handboeien voor het achtervolgen van Paris
Lekker voor ze! Wat een eikels. Heb echt met die kinderen te doen, vooral omdat Michael zo zijn best deed toen hij nog leefde om ze voor deze praktijken te beschermen, wat hem verbazingwekkend goed lukte. Alles voor niks geweest, lijkt nu.
Dat is waar, maar ze konden tenminste wel rustig naar de bioscoop of speeltuin etc zonder dat ze constant door paparazzi gevolgd werden. Nu staan ze zowat wekelijks in de bladen, destijds wist bijna niemand zelfs maar hoe ze er uit zagen. Dat had hij toch wel goed gedaan, vind ik.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In die Bashir tapes nam hij ze zelf toch ook gewoon tegen beter weten in mee naar de Berlijner dierentuin?
Wat cool! Ik vind vooral die rechter pop erg mooi.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:35 schreef matthijst het volgende:
We hebben zo'n Ikea Expedit in de woonkamer, waar ik een hoek van heb geclaimed
MJ tijdschriften, boeken, posters en zooi liggen boven.
[ afbeelding ]
Idd: lekker voor ze. En toch. Met die kut paparazzi zijn dit soort dingen te voorspellen. Dat heb je als je een kind van MJ bent... Ik vind eigenlijk dat de hoeveelheid berichten hierover nog wel meevalt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:52 schreef gifkwal het volgende:
Paparazzi in de handboeien voor het achtervolgen van Paris
Lekker voor ze! Wat een eikels. Heb echt met die kinderen te doen, vooral omdat Michael zo zijn best deed toen hij nog leefde om ze voor deze praktijken te beschermen, wat hem verbazingwekkend goed lukte. Alles voor niks geweest, lijkt nu.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:18 schreef piepie het volgende:
7-jarige jongen:
http://www.chezmaya.com/pps/seulement7ans.html
ha ha.. geweldigquote:
Het is of was echt fantastisch mooi. En Michael verafschuwde Neverland niet, hij vond dat de plek "disturbed" was door de politie-inval die daar heeft plaatsgevonden.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:38 schreef MetBas het volgende:
Maar hebben jullie dan nooit iets van 'dat is het Neverland dat Michael uiteindelijk verafschuwde'? Al zou ik er stiekem ook wel heen willen hoor.. En MJ's geest schijnt daar rond te dwalen!
Hij noemde het zijn 'giving tree' . Heeft daar wel een aantal liedjes in geschreven beweert hij zelf:quote:Op maandag 18 juli 2011 16:44 schreef DrDentz het volgende:
Is dat nou echt waar wat die Mouthaan allemaal zegt? Ik geloof er niks van omdat hij onder andere claimt dat Man in the Mirror door Michael in zijn 'Dangerous'-boom is geschreven. 'Michael, klim niet in die boom, dat is dangerous!' Michael deed het toch en noemde zijn album Dangerous. Maarja iedereen hier weet dat hij Man in the Mirror niet schreef en dat het ook niet op Dangerous staat.
Nee nou ja, dat van het zelf schrijven van Man in the Mirror klopt dus niet. En ook niet dat hij het album door het beklimmen van de boom Dangerous genoemd zou hebben. Maar jah, verder vind ik het wel een leuke reportage. Omdat ze wat meer laten zien dan alleen the main house en dergelijke. Vond het leuk wat meer van de rest van het terrein te zien. En dat ie zelf ijs rondbracht voor de kinderen op die ijscokar geloof ik gelijkquote:Op maandag 18 juli 2011 16:44 schreef DrDentz het volgende:
Is dat nou echt waar wat die Mouthaan allemaal zegt? Ik geloof er niks van omdat hij onder andere claimt dat Man in the Mirror door Michael in zijn 'Dangerous'-boom is geschreven. 'Michael, klim niet in die boom, dat is dangerous!' Michael deed het toch en noemde zijn album Dangerous. Maarja iedereen hier weet dat hij Man in the Mirror niet schreef en dat het ook niet op Dangerous staat.
Nee joh, dat gaat er juist over dat ie nog zou leven.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:02 schreef Stokstaart het volgende:
Michael Jackson #3 The plot still thickens...
O, dat gaat alleen over zijn dood zie ik
Haha.. Nee hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:02 schreef Stokstaart het volgende:
Michael Jackson #3 The plot still thickens...
O, dat gaat alleen over zijn dood zie ik
Misschien is Dave Dave wel die mummy in Liberian Girl.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:30 schreef Janena het volgende:
Of als groen mannetje in We are the world the remake.
Grapje hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |