Hmm....ben jaloers op je hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:00 schreef jenny2805 het volgende:
[..]
ja, heel indrukwekkend.
Heb alles alleen bekeken ( mijn moeder heb ik in,t begin ergens achter gelaten, hahaha), omdat het best wel intens was wat je daar allemaal zag.
Van handgeschreven songteksten, kleding, tupperware bakjes die paris aan mj meegaf tijdens de repetities tot aan decor masteriaal van o.a. leave me alone en scream.
Ook stonden er decorstukken van this is it ...o.a. de spin die tijdens thriller gebruikt zou worden....
Wat mij het meest raakte was toch wel de poort van neverland die er stond.
Als Michael die poort zag, dan wist hij dat hij thuis was.
Het was te veel om op te noemen.
Er was ook een afdruk van zijn hoofd, heel bizar!
En allemaal spullen van neverland o.a. de piano en de welbekende schilderijen van hemzelf.
Doe mij deze maar:quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:43 schreef Robijn48 het volgende:
Zo'n verschil, tussen live of niet live.
Ja ik snap het, de Victory, Destiny, Thriumph tours vind ik minder interessant qua singles, daarin zijn vooral de Jackson5 nummers goed gezongen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:21 schreef Robijn48 het volgende:
Ja nee ja nee maar daar ging het me in de eerste plaats ook niet om![]()
Wilde aangeven dat het verschil tussen live en niet live (zoals latere tours) zo duidelijk te horen is.
Heb deze gepost omdat Yokohama al meer gepost is, en de Victory Tour nog niet zoveel, omdat daar meestal het beeld superslecht van is.
En toch vind ik Dangerous tour ook heel erg sterk, de She's out of my Life's in die tour vind ik veel krachtiger gezongen dan in de Bad Tour, waarin het meer de subtielere kant op gaat in dat nummer.quote:
Ook 1 van mijn favoriete ballads. Zo niet de meest favorietequote:Op woensdag 6 juli 2011 22:38 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
En toch vind ik Dangerous tour ook heel erg sterk, de She's out of my Life's in die tour vind ik veel krachtiger gezongen dan in de Bad Tour, waarin het meer de subtielere kant op gaat in dat nummer.
Aan de hand van dat filmpje kwam ik bij dit filmpje:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:33 schreef Robijn48 het volgende:
Natuuuuurlijk, wat verwachten we dan![]()
Het maakt me wel ontzettend benieuwd wat er nog meer aan materiaal te zien is. Heb hier bijv. materiaal gevonden van Dangerous, Michael is maar even te zien, maar oh boy wat een goeie dansers waren het.
Pffff, hopelijk wordt de rechtzaak niet weer uitgesteld. Er zit al elke keer geen weken tussen, nee, maanden. Deze laatste keer over de zomervakantie heen getild, denk ik.
Ach, dat is weer zo'n conspiracy filmpje, die lui geloven dat er doubles in This is It zaten. En dan zeggen ze dat ze 100 procent proof hebbenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:33 schreef MetBas het volgende:
[..]
Aan de hand van dat filmpje kwam ik bij dit filmpje:
Wat moet ik daar nou van denken.En hij had toch niet echt zulke lelijke enge nagels.
Toch is het altijd erg moeilijk uit te leggen aan een niet-fan wat ik nou mooi aan hem vind, naast de kracht van zijn uitstraling an sich. Het pure, hetgeen wat ik echt mooi vind, daar kan ik niet zo goed de vinger op leggen. Misschien is het wel de kwetsbaarheid. Maar dat is altijd moeilijk uit te leggen. Mijn vriend ook, die ziet hem qua uiterlijk echt als een of ander gemuteerd monster of zo.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:05 schreef Robijn48 het volgende:
Owww, don't start![]()
Ik vind dat zijn mooie innerlijk absoluut naar buiten straalde. Die lach...zo bijzonder. En het was gewoon een hele knappe man.
Alleen heel erg jammer dat hij dat zelf niet wist.
Dan moet het wel waar zijn, het staat op het internet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:54 schreef DrDentz het volgende:
Beetje ontkennen hè...
100% PROOF OF BODY DOUBLES MICHAEL JACKSON FAKED HIS DEATH DEATH HOAX jongen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
It's complicated.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:51 schreef DrDentz het volgende:
Is het dan niet gewoon de creatie van de plastisch chirurg die je mooi vindt? Volgens mij was er nog weinig 'echt' aan hem de latere jaren.
Pas op met je uitlatingen hoor, het begint namelijk een beetje te lijken op MJJC-achtige taferelen in dit topicquote:Op maandag 11 juli 2011 11:04 schreef Zapato het volgende:
^^[ afbeelding ]
Ik vond dat het tot laten we zeggen 1999 nog aanvaardbaar was, daarna werd het echt een drama met z'n gezicht. Misschien vond ik 'm wel het vetst bij Dangerous.
Daar ben ik verbannen nadat ik een topic getiteld "Why is he getting hotter every year?" mijn twijfels uitte.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Pas op met je uitlatingen hoor, het begint namelijk een beetje te lijken op MJJC-achtige taferelen in dit topic
Ja sorry dit vind ik zulke grote onzin.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Pas op met je uitlatingen hoor, het begint namelijk een beetje te lijken op MJJC-achtige taferelen in dit topic
quote:Op maandag 11 juli 2011 12:17 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja sorry dit vind ik zulke grote onzin.
Alsof we het elke dag hebben over zijn uiterlijk. Dat is dus bepaald niet zo, en de dames hier en heer geloof ikdie hem buiten alles om ook nog eens aantrekkelijk vonden moeten toch de mogelijkheid hebben dat af en toe eens effe neer te zetten, zonder dat dat gelijk vergeleken moet worden met MJJC.
Heb er nog geen tijd voor, maar die mooie foto's die komen nog
Nou, eerlijk gezegd heb ik het idee dat je het serieus meent. Jullie-en dan bedoel ik de jongens die al lang in het topic zitten- hebben blijkbaar een hekel aan MJJC omdat jullie daar geband zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dat je na die twee jaar er nog steeds niet achter bent om niet al te serieus in te gaan op sommige posts
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd heb ik het idee dat je het serieus meent. Jullie-en dan bedoel ik de jongens die al lang in het topic zitten- hebben blijkbaar een hekel aan MJJC omdat jullie daar geband zijn.
Daar komen jullie althans vrij regelmatig op terug.
Ik wil gewoon ook MJ kunnen posten zonder dat er gelijk over MJJC begonnen wordt., weet je, zo heel veel verschillen wij daar ook niet van. Wij zitten ook nog steeds bijna elke dag over MJ te praten.
Dat laatste: dat klopt. Je zegt het niet rechtstreeks. Maar op een indirecte manier. En ik reageer daar nu even op.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt.
Van mij mag je posten wat je wil, ik zeg ook nergens dat je MJ's kont niet mag posten.
Ja ik had al even gegoogled, maar is dat echt een die-hard community of zo? Want op het eerste oog leek het mij een site waar er nog een paar honderd van zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:37 schreef Robijn48 het volgende:
MJJC is de fanclub Michael Joseph Jackson Community. Geeft heel veel info.
Wij zijn net zo goed een die hard communityquote:Op maandag 11 juli 2011 12:41 schreef MetBas het volgende:
[..]
Ja ik had al even gegoogled, maar is dat echt een die-hard community of zo? Want op het eerste oog leek het mij een site waar er nog een paar honderd van zijn.
Zijn daar screenshots of links van? Of simpelweg de tekst van de posts die hij daar maakte? Ik ben erg benieuwd.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:13 schreef Janena het volgende:
Maar weet je, de regels waren destijds zo streng omdat ze wisten dat Michael er zelf wel eens meelas (en schreef). Dat doet hij nu niet meer natuurlijk dus zijn ze er nu niet meer zo gestressed over.
Het is na zijn dood door Gaz (de eigenaar) bevestigd en ik geloof ook door Trish (de voormalig eigenaar van MJJC wat toen nog MJJForum heete.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:44 schreef MetBas het volgende:
Maar hoe bevestigen ze zoiets dan? Ik vond het al moeilijk te geloven.
Ik wil mij eigenlijk onthouden om een discussie met jou aan te gaan, maar toch nog even dit.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat laatste: dat klopt. Je zegt het niet rechtstreeks. Maar op een indirecte manier. En ik reageer daar nu even op.
Ik vind sowieso het neerkijken op andere fans not done. En daar bedoel ik mee: het zegt meer van jou dan van andere fans.
Maar hoe wisten die dat dan? Want het is natuurlijk fantastische reclame voor je forum om zoiets te zeggen. Al acht ik het inderdaad niet erg onwaarschijnlijk dat hij daar wel eens was.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:53 schreef Janena het volgende:
[..]
Het is na zijn dood door Gaz (de eigenaar) bevestigd en ik geloof ook door Trish (de voormalig eigenaar van MJJC wat toen nog MJJForum heete.
Eerlijk gezegd ben ik er niet zo verbaasd over.
Als ik wereldberoemd was zou ik ook rondkijken op mijn eigen grote forums, gewoon uit nieuwsgierigheid.
Ik geloof alleen dat hij er niet zoveel was, ik bedoel....af en toe moet hij flink zat zijn geweest van zijn fans..
Daar heb je gelijk in...quote:Op maandag 11 juli 2011 15:18 schreef MetBas het volgende:
[..]
Maar hoe wisten die dat dan? Want het is natuurlijk fantastische reclame voor je forum om zoiets te zeggen. Al acht ik het inderdaad niet erg onwaarschijnlijk dat hij daar wel eens was.
Je opmerking/grapje schoot mij even in het verkeerde keelgat. Ik zal uitleggen waarom.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik wil mij eigenlijk onthouden om een discussie met jou aan te gaan, maar toch nog even dit.
Ik heb nou niet bepaald het idee dat ik noch andere posters/fans in dit topic neerkijken op andere fans. Als dit n.a.v. mijn - overigens niet serieus bedoelde - post gaat over die foto's, dan volg ik jouw gedachtengang niet helemaal. Dat is overigens niet neerbuigend bedoeld.
Maar goed, ik laat het hier maar bij
Veel plezier, waar ga je heen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:37 schreef Zapato het volgende:
It's all for the L.O.V.E. MJ-vrienden!
Ik ga lekker op vakantie dus moonwalkse de komende twee weken!
Dat klinkt als een mooie historische culturele reis. En ja, graagquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:54 schreef Zapato het volgende:
Met de trein naar Berlijn (![]()
) , Praag, Wenen en dan via Slovenië terug ofzo. Dat ongeveer. Ik zal uiteraard de MJ-referenties in het buitenland bijhouden boor jullie.
Peace!
Maak maar een foto van het baby-dangling hotel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:54 schreef Zapato het volgende:
) , Praag, Wenen en dan via Slovenië terug ofzo. Dat ongeveer. Ik zal uiteraard de MJ-referenties in het buitenland bijhouden boor jullie.
Peace!
Leuk man! Veel plezier!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:54 schreef Zapato het volgende:
Peace!
Oh, die heb ik laatst ook gezien! Snapte er alleen niet zoveel vanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:19 schreef matthijst het volgende:
Adlon inderdaad....
Gisteren "unknown" gekeken, daar komt dat hotel ook een paar keer langs...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |