lekker filmpje toch? Ben je na het kijken wat minder onschuldig ;-)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kut... vertel ff dat het niet safe for work is...
ik klik er onschuldig op....
Ik ook (Rotterdam)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik woon helemaal in het zuidwesten
Volgens de berichten moet het rond 17:00 uur losgaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ook (Rotterdam)
Gewoon bloedje heet hier en niks van onweersdreiging.
Ja vanmorgen heel ff
Ik woon nog meer in het zuidwesten en alles is blauw en zonnig. Kan me niet voorstellen dat het over anderhalf uur gedaan is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens de berichten moet het rond 17:00 uur losgaan
Het weer kan heel snel veranderen, ging vanochtend ook vrij snel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik woon nog meer in het zuidwesten en alles is blauw en zonnig. Kan me niet voorstellen dat het over anderhalf uur gedaan is.
N-Limburgquote:
Op dit moment is het geen slowchat meerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:34 schreef MikelenniuM het volgende:
Pff... kunnen we geen [SC] tag in de topicnaam gebruiken?
Er is nog weinig te zien op de radarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens de berichten moet het rond 17:00 uur losgaan
[FC] danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Op dit moment is het geen slowchat meer
Dit is eigenlijk ook de SC reeks van dit subforum, tis alleen forumgerelateerd in tegenstelling tot veel andere SC's
Een DASOO chat kanaal zou dan handiger zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Op dit moment is het geen slowchat meer
Dit is eigenlijk ook de SC reeks van dit subforum, tis alleen forumgerelateerd in tegenstelling tot veel andere SC's
NEEEEEEEEEEEEquote:
Nog altijd alleen voor het midden van het land:?quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:39 schreef Jumparound het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEE
SNEL, BEL GOKU EN VEGETA!!!!
Jep, ook voor het zuiden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:39 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nog altijd alleen voor het midden van het land:?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |