Waarschijnlijk nog hoger. Ik heb geen idee wat het maximum is, maar ik heb wel kaartjes gezien waarbij de schaalverdeling tot 9000 liep.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nooit bekeken hoeveel ik in Oklahoma had, maar dat ging er soms ook behoorlijk op
Daar was het ook warm, maar toch net iets minder benauwd, al was de luchtvochtigheid ook niet heel erg laag. Onweerbuien zijn daar al snel gelijk aan de eens-in-het-jaar-buien hier.quote:
Barbecueënde mensen krijgen straks de schrik van hun levenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:40 schreef TommyGun het volgende:
Leuk dat mensen niets meer verwachten omdat buienradar.nl leeg is
Dat had mijn moeder vorige week. Toenz e thuis kwam met haar scootmobiel was ze erg nat!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:40 schreef TommyGun het volgende:
tjah is afwachten op de avondquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:40 schreef TommyGun het volgende:
Laat die dreigende wolken maar zien. En waar is hier? Het zou beginnen in het zuidwesten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:40 schreef dan13lv het volgende:
hier blauwe lucht met licht dreigende wolkjes ... zal ik foto plaatsen?
Ja, meer plaatjesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:40 schreef dan13lv het volgende:
hier blauwe lucht met licht dreigende wolkjes ... zal ik foto plaatsen?
Als het niet tot noodweer komt zal het bij 18 blijven ja, als het wel echt losgaat weet straks iedereen deze topics weer te vindenquote:
Niceee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |