Als ik op een bbq pizza ga eten dan is er toch ergens iets mis gegaan.quote:
Ik was van plan om te gaan voor: YO BARTENDER!! MORE BEER PLEASE!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever dat je me chubby noemt
Natuurlijk kan je komen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan ben je bij mij ook aan het verkeerde adres.![]()
Maar als het nog kan kom ik ook graag van de partij.![]()
Dan moet ik alleen waar er nog behoefte aan is, dan neem ik dat wel mee.
Ik zeg toch ook niet dat jij moet moet eten?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als ik op een bbq pizza ga eten dan is er toch ergens iets mis gegaan.
Wanneer word ik verwacht?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt. Het bier en vlees moet nog bezorgd worden. Ze zijn er met een uurtje ofzo
Hossel partnerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat jij moet moet eten?
Ik heb geen dienst dan, ik vind het een veel beter idee als jij mij de hele tijd van bier voorziet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was van plan om te gaan voor: YO BARTENDER!! MORE BEER PLEASE!!
Dat is altijd goedquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:57 schreef Myraela het volgende:
Ik vind pizza wel lekker als we wat later in de nacht weer honger krijgen.![]()
Of ik haal wat frituur dingen. Frikandel speciaal om 4 uur 's nachts.
Ik ga mono en Ez al van drank voorzienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geen dienst dan, ik vind het een veel beter idee als jij mij de hele tijd van bier voorziet.
Tuurlijk wel, je kunt best 4 flesjes dragenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga mono en Ez al van drank voorzien![]()
3 kan ik echt niet aan
Word er niet meer bezorgd dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:57 schreef Myraela het volgende:
Ik vind pizza wel lekker als we wat later in de nacht weer honger krijgen.![]()
Of ik haal wat frituur dingen. Frikandel speciaal om 4 uur 's nachts.
2 voor Ez, 2 voor mono, 2 voor mijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je kunt best 4 flesjes dragen
Ik kan dat soort dingen echt nooit inschatten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoeveel stokbroden zal ik meenemen?
Zijn er wel genoeg sausjes?
Dan ben je voor jezelf na 3 keer lopen klaarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 voor Ez, 2 voor mono, 2 voor mij
Dan zit ik vol hoor
Doe ik ook wel sausjes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan dat soort dingen echt nooit inschatten.
Nee, lekkere sausjes moeten ook echt nog, ik wilde ze eerst gaan halen, maar en onbijt, plastic rotzooi, cola, drank en de lekkere sausjes word me een beetje te veel.
Jawel, maar of ik nou 10 euro voor een pizza betaal of iets uit de diepvries pak, scheelt wel.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ben je voor jezelf na 3 keer lopen klaar
Dat scheelt een boel inderdaad.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, maar of ik nou 10 euro voor een pizza betaal of iets uit de diepvries pak, scheelt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |