Ik slaap vrijdag dus bij jouquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben er rond 10 uur. Ik verwacht wel koffie met kleffe cake bij aankomst.
Jij durft met die voorspellingen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:47 schreef Monopoly het volgende:
Daar ben ik wieder. Ik zit lekker in de tuin
Even foto maken
Dat kan niet want daar ligt het stokbrood.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die gaat uiteraard gewoon in de oven
Ik zit wel droog onder de pergola. Alleen als er teveel water op ligt is er de mogelijkheid dat het ding in elkaar stort omdat het een gammel kut ding isquote:
Daarna, zeiksnorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat kan niet want daar ligt het stokbrood.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zit wel droog onder de pergola. Alleen als er teveel water op ligt is er de mogelijkheid dat het ding in elkaar stort omdat het een gammel kut ding is
Nopequote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb jou volgens mij ook nog niet met chantal aangesproken
Ik moet nog "werken" zometeenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mono wat doet die golden power daar?
Waar is het bier?
Roykequote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ook liever niet.
Voel ik me zo klein
Hups is ook gewoon een leuk mensquote:
Ja en daar heb ik dus een hekel aanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Royke![]()
Want zo noemen ze je in de kroeg ook
Vanaf 5 uur komen er vrouwen, maar zn vader houdt zich daar wel mee bezigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet vlees omdraaien voor oude lijken.
Daar kan je best een biertje bij nuttigen
Klopt. Het bier en vlees moet nog bezorgd worden. Ze zijn er met een uurtje ofzoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet vlees omdraaien voor oude lijken.
Daar kan je best een biertje bij nuttigen
/carequote:
Mijn pa is een echte hosselaarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanaf 5 uur komen er vrouwen, maar zn vader houdt zich daar wel mee bezig
Hij zei dat zo grappig gisterenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |