Maar dat weet niemand. De valse Charlie is ingehuurd door Pete Jenssens en deze komt wraak nemen op Laura en Jef.quote:
Daar weten we uiteindelijk dan ook wel raad mee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar dat weet niemand. De valse Charlie is ingehuurd door Pete Jenssens en deze komt wraak nemen op Laura en Jef.
Dat ze dat samen maar met Danny mag doen en die meeneemtquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:09 schreef Scorpie het volgende:
Ik hoop gewoon dat de schrijvers haar alsnog de dood insturen.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Godgloeiende @##R$%$#!@!#$@#@#$!$#W#%$$#$#$%$^*&&^%@!!!!#!#@!E#$##$
Zitten we nog ruim een half seizoen met dat achterlijke mormel opgescheept
En Edwin.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat ze dat samen maar met Danny mag doen en die meeneemt
Bing, Charlie, Danny heb ik regelmatig voorbij zien komen, maar wat Edwin betreft ben je toch wel de enige geloof ik. Niet dat dat erg is, ik ben eigenlijk wel benieuwd of er meer vinden dat juist hij eruit moet? Ik stoor me niet aan hem eigenlijk.quote:
Ik heb gelezen dat PeterKelder het ook een waardeloos personage vindt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bing, Charlie, Danny heb ik regelmatig voorbij zien komen, maar wat Edwin betreft ben je toch wel de enige geloof ik. Niet dat dat erg is, ik ben eigenlijk wel benieuwd of er meer vinden dat juist hij eruit moet? Ik stoor me niet aan hem eigenlijk.
Die Edwin acteert idd niet zo geweldig, maar ik heb verder geen moeite met hem. Heb in het verleden bij gtst wel erger meegemaakt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat PeterKelder het ook een waardeloos personage vindt.
En aan het slechtste-verhaallijnentournament te zien, vinden veel mensen hem kutter dan Fos, die al behoorlijk kut was.
Ik heb hem er nooit zo uitgesproken over gehoord, maar wieweet komt dat nog.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat PeterKelder het ook een waardeloos personage vindt.
En aan het slechtste-verhaallijnentournament te zien, vinden veel mensen hem kutter dan Fos, die al behoorlijk kut was.
Dan moet je maar eens een paar topics teruglezen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb hem er nooit zo uitgesproken over gehoord, maar wieweet komt dat nog.
Fos een kutpersonage??? Kan uiteraard dat jij dat vond, maar Fos werd hier nooit een kutpersonage gevonden, nogal wiedes dat Edwin het tegen hem aflegt
Dat tournament is pas echt betrouwbaar als iedereen die hier post daar ook heeft gereageerd (ik moet overigens ook nog, hè Roos?)
Wat betreft de mening van de users over Fos? Ik was erbij. Zo erg als iedereen nu wenst dat Charlie, Bing en Danny eruit gaan is nooit zo geweest bij Fos of Edwin.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens een paar topics teruglezen.
Nee, wat betreft de mening van PeterKelder over Edwin.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat betreft de mening van de users over Fos? Ik was erbij. Zo erg als iedereen nu wenst dat Charlie, Bing en Danny eruit gaan is nooit zo geweest bij Fos of Edwin.
Ah okee, nou ja als ie dit leest zal ie het wel bevestigen of ontkennen, alle topics -die zo snel gingen de laatste tijd- eventjes snel doorlezen is voor mij nu onbegonnen werkquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, wat betreft de mening van PeterKelder over Edwin.
Heb ik ook niet gedaan overigens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb hem er nooit zo uitgesproken over gehoord, maar wieweet komt dat nog.
Fos een kutpersonage??? Kan uiteraard dat jij dat vond, maar Fos werd hier nooit een kutpersonage gevonden, nogal wiedes dat Edwin het tegen hem aflegt
Dat tournament is pas echt betrouwbaar als iedereen die hier post daar ook heeft gereageerd (ik moet overigens ook nog, hè Roos?)
Dan nog, die prijzen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geloof ook dat ze het heel stom hebben aangepakt met die recht. Staat me iets van mij iig.
Ik bevestig hetquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah okee, nou ja als ie dit leest zal ie het wel bevestigen of ontkennen, alle topics -die zo snel gingen de laatste tijd- eventjes snel doorlezen is voor mij nu onbegonnen werk
Duidelijk duidelijk, maar heb je aan Edwin en Lucas net zo een hekel aan Charlie en consorten, daar ging het me even omquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik bevestig het
Het personage Edwin ligt mij niet zo. Niet zozeer omdat-ie homo is, maar omdat hij dat gebruikt voor ieder wissewasje (zoals laatst, omdat hij homo was en zijn pa dat niet kon accepteren heeft hij gefaalt voor zijn examens. Bullshit natuurlijk, maar goed).
Wel ben ik weer tevreden met het feit dat het niet zo'n overdreven stereotype homo is, zeg maar net als Lucas. Vind ik nog steeds een grote fout bij de rentree van Lucas: dat ze hem zo stereotiep hadden gemaakt.
Tegen de acteur heb ik overigens niets: hij doet gewoon wat er van hem gevraagd wordt en dat vind ik oké. Alleen mogen de dramacoaches hem nog wat bijspijkeren: het is niet slecht, maar het kan beter
Ik vind ze totaal niet boeiend, dat is het gewoon. Niet persé een hekel, maar gewoon niet boeiend. Geef mij maar de Albertsenquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Duidelijk duidelijk, maar heb je aan Edwin en Lucas net zo een hekel aan Charlie en consorten, daar ging het me even om
Dat wel, ja. Als ik dan toch moet kiezen, kies ik voor Lucas. Simpelweg omdat hij té overdreven aanwezig is, te stereotiep en een veel te grote drama-queen. En ik weet heus wel dat er in het echte leven net zulke types rondlopen, maar daar heb ik ook niets mee en zie ik liever gaan dan komen.quote:En je vindt Lucas dus erger dan Edwin of zie ik dat verkeerd?
Zal ik het einde maar verklappenquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Nog minder dan 4 uur tot de uitzending.
En ja, ik heb niks beters te doen.
Ik heb aan de eerste 3 die jij noemt sowieso een bloedhekel en zie ik liever vandaag dan morgen vertrekken. Jack is een lulletje rozenwater: dus óf hij moet drastisch veranderen óf hij kan ook een enkeltje uitgang nemen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:29 schreef Frey het volgende:
De personages waar ik een hekel aan heb en die van mij meteen weg mogen, zijn Charlie, Danny, Bing en Jack.
Verder heb ik een hekel aan Nina op het moment, maar dat zal inderdaad wel weer veranderen als het goedkomt met Ludo en Janine.
Opvallend is dat ik sinds een tijdje geen hekel meer heb aan Maxime. Ik wil haar graag weer aan Ludo's zijde zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |