Hmm, naais, lijk je ook op ome Wubbo?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:52 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Okee, dan geef ik wel nog meer informatie.
Ik studeer luchtvaart- en ruimtevaarttechniek en heb daarnaast een eigen webshop
Mijn pincode is: 1234
Poetsspulletjesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, naais, lijk je ook op ome Wubbo?![]()
En websjop in watte? motorgoodies of iets nuttigs?
/jaloersquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:14 schreef cageon2 het volgende:
Donderdag weer knallen, mooi de bandenwarmerts + GPS logger uitproberen en weer wat rondjes maken op CPZ om goed voorbereid te verschijnen bij de ZAC op 6 Juli
Heb je ook gieters?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:04 schreef M3rcury het volgende:
[..]
PoetsspulletjesEn nee ik lijk niet op wubbo, in de verste verte niet
Met WD40 maak ik mijn ketting schoonquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:47 schreef PeeJie_ het volgende:
Hehe, lijkt me logisch, maar ik heb hem bijgevuld met wd40 net, ben benieuwd als ik thuis kom..
Die van mij is ook schoon aan het worden nuquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je ook gieters?ik poets mijn brommer alleen met regenwater, en als ik zo naar buiten kijk, kan hij elk moment gepoetst gaan worden
En de vorige keer was het een brommer/scooterzaak.quote:
Een porta-pottiquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En de vorige keer was het een brommer/scooterzaak.
Mannen kunnen een leugen nooit onthouden..
Vorig jaar een keer met de quad dit soort gelijke adviezen.
Hij had zelf ook motor gereden, een Honda 800 cc met cardan.
Maar het kon ook een Yamaha of Suzuki zijn..
Misschien Pacific Coast bedenk ik me nu.. toch een scooter dus..
Schijnt wel aardig te rijden op de snelweg trouwensquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kon me dus gisteren ook totaal geen Honda 800 cc met cardan voor de geest halen.
[ afbeelding ]
Iets meer aandacht voor het plaatwerk en het zou potentie kunnen gaan krijgenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:14 schreef Worldbeater het volgende:
Dit is dan wel weer lachen..
The car is built from a Honda Pacific Coast 800cc motorcycle and a VW beetle front running gear. It was built for hill climbs and sprints but never used in competition, instead it was registered for the road. It is single seat with sequential gearbox and very easy to drive.
[ afbeelding ]
http://motorbike-search-engine.co.uk/Custom/honda-trikes.php
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
Op zondag stampt 'ie al die kindertjes in de koffers en onder het zadel voor een rondje dijkraggen![]()
![]()
Functioneel vervoer denk ik.quote:
Dat je een oranje dragende idioot bent, die "sociaal verplicht" bij schaatswedstrijden staat te schreeuwen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:13 schreef Worldbeater het volgende:
En wat zegt Unox over je als persoon.![]()
Of .. daar gaan we weer.. het hippe Unox meisje..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:41 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat je een oranje dragende idioot bent, die "sociaal verplicht" bij schaatswedstrijden staat te schreeuwen.
Vrees dat zij een uitzondering isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Of .. daar gaan we weer.. het hippe Unox meisje..
Leuke ballen welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar als je 18 bent weet je niet beter.
Mag echt wel, gewoon zorgen dat ze je niet zien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:55 schreef krokdown het volgende:
jees hea, ik wil ook bij de FOK!mc, jammer dat ik niet op de openbare weg mag rijden met mijn motor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |