Gewoon de spanning opbouwen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heeeheeee, dat had je ook meteen kunnen melden natuurlijk
Klopt als een busquote:
Ja ja de kids worden groot!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:41 schreef M3rcury het volgende:
Ik ben 23, heb al meer dan 5 jaar mijn rijbewijs, en heb een 2007 gsx-r 600
Mjah, of een beetje zaagsel, of een banaan, óf je vervangt even de keerringenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen de lidwoorden lopen nog niet.
[..]
Dat zegt iedereen die langsloopt ookde motor aan het poetsen?
Nog een bejaarde mongooldie vroeger een motorzaak gehoud zou hebben.. ow lekke voorvork, doe je er toch dikkere olie in?
Normaal zit er W20 of W30 in, als je er W50 in doet nooit meer problemen!
UhuH.
Je bent ook parttime elektriciën?quote:
Okee, dan geef ik wel nog meer informatie.quote:
Hmm, naais, lijk je ook op ome Wubbo?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:52 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Okee, dan geef ik wel nog meer informatie.
Ik studeer luchtvaart- en ruimtevaarttechniek en heb daarnaast een eigen webshop
Mijn pincode is: 1234
Poetsspulletjesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, naais, lijk je ook op ome Wubbo?![]()
En websjop in watte? motorgoodies of iets nuttigs?
/jaloersquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:14 schreef cageon2 het volgende:
Donderdag weer knallen, mooi de bandenwarmerts + GPS logger uitproberen en weer wat rondjes maken op CPZ om goed voorbereid te verschijnen bij de ZAC op 6 Juli
Heb je ook gieters?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:04 schreef M3rcury het volgende:
[..]
PoetsspulletjesEn nee ik lijk niet op wubbo, in de verste verte niet
Met WD40 maak ik mijn ketting schoonquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:47 schreef PeeJie_ het volgende:
Hehe, lijkt me logisch, maar ik heb hem bijgevuld met wd40 net, ben benieuwd als ik thuis kom..
Die van mij is ook schoon aan het worden nuquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je ook gieters?ik poets mijn brommer alleen met regenwater, en als ik zo naar buiten kijk, kan hij elk moment gepoetst gaan worden
En de vorige keer was het een brommer/scooterzaak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |