Een porta-pottiquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En de vorige keer was het een brommer/scooterzaak.
Mannen kunnen een leugen nooit onthouden..
Vorig jaar een keer met de quad dit soort gelijke adviezen.
Hij had zelf ook motor gereden, een Honda 800 cc met cardan.
Maar het kon ook een Yamaha of Suzuki zijn..
Misschien Pacific Coast bedenk ik me nu.. toch een scooter dus..
Schijnt wel aardig te rijden op de snelweg trouwensquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kon me dus gisteren ook totaal geen Honda 800 cc met cardan voor de geest halen.
[ afbeelding ]
Iets meer aandacht voor het plaatwerk en het zou potentie kunnen gaan krijgenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:14 schreef Worldbeater het volgende:
Dit is dan wel weer lachen..
The car is built from a Honda Pacific Coast 800cc motorcycle and a VW beetle front running gear. It was built for hill climbs and sprints but never used in competition, instead it was registered for the road. It is single seat with sequential gearbox and very easy to drive.
[ afbeelding ]
http://motorbike-search-engine.co.uk/Custom/honda-trikes.php
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
Op zondag stampt 'ie al die kindertjes in de koffers en onder het zadel voor een rondje dijkraggen![]()
![]()
Functioneel vervoer denk ik.quote:
Dat je een oranje dragende idioot bent, die "sociaal verplicht" bij schaatswedstrijden staat te schreeuwen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:13 schreef Worldbeater het volgende:
En wat zegt Unox over je als persoon.![]()
Of .. daar gaan we weer.. het hippe Unox meisje..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:41 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat je een oranje dragende idioot bent, die "sociaal verplicht" bij schaatswedstrijden staat te schreeuwen.
Vrees dat zij een uitzondering isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Of .. daar gaan we weer.. het hippe Unox meisje..
Leuke ballen welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar als je 18 bent weet je niet beter.
Mag echt wel, gewoon zorgen dat ze je niet zien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:55 schreef krokdown het volgende:
jees hea, ik wil ook bij de FOK!mc, jammer dat ik niet op de openbare weg mag rijden met mijn motor
Het blijft me verbazen! Dat het kan! Een dunne tak met echte dikke tieten!quote:
Veel unox etenquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het blijft me verbazen! Dat het kan! Een dunne tak met echte dikke tieten!
Dat meisje van 17 had er ook niet om gevraagd, op een gegeven moment is zelfs de site uit de lucht gehaald vanwege alle reacties.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:40 schreef -XX- het volgende:
Het blijft me verbazen! Dat het kan! Een dunne tak met echte dikke tieten!
Dat is ook niet altijd waar hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat meisje van 17 had er ook niet om gevraagd, op een gegeven moment is zelfs de site uit de lucht gehaald vanwege alle reacties.Maar niets tegen magere kipfiletjes, die blijven beter als je ouder wordt.
Met z'n illigale plaatjequote:Op woensdag 29 juni 2011 01:55 schreef krokdown het volgende:
jees hea, ik wil ook bij de FOK!mc, jammer dat ik niet op de openbare weg mag rijden met mijn motor
Bedankt.quote:Beste PBart,dit is een V band dus hoge snelheid.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:29 schreef Worldbeater het volgende:
Pff mailtje via MP, zocht ff goedkope bandjes voor de VX.
Staat er eentje splinternieuw voor 50 euro, maar aan de andere kant van het land.
Dus dan wil je wel ff weten wat het type is.. en niet alleen de snelheidsindicatie.
Dus ik vragen.. en dat er alleen een snelheidsindicatie in zijn advertentie staat.. maar geen type..
[..]
Bedankt.
Tot je de steeg uit bent zekerquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:35 schreef krokdown het volgende:
[..]
wat wel leuk is dat ik met mijn 250'er de gemidelde. 600 eruit rijd.
2takt neem ik aan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:35 schreef krokdown het volgende:
[..]
wat wel leuk is dat ik met mijn 250'er de gemidelde. 600 eruit rijd.
Was jij het niet die zei dat ik beter iets betrouwbaars kon kopen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:24 schreef Worldbeater het volgende:
Roderick, er staat nog een groene kwaak in Aalsmeer voor 150 euro.
Zie MF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |