abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98905107
Hier zijn we echt afscheid aan het nemen van de shirtjes maat 50. Broekjes heeft ze niet echt aangehad, was al heel snel 56. Mevrouwtje heeft lange benen :D
Nu wordt het toch echt allemaal 56, jurkjes 62, want anders vind ik ze echt te kort. Je ziet nu haar rompertje er al onderuit komen.
Ze is zondag 8 weken. Maar hey, tis een meisje hè, K van J-net is een knul, kan me voorstellen dat daar ook verschil in zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door danic op 01-07-2011 13:17:02 ]
pi_98905498
wow jullie baby's zijn echt nog heel klein!!! Die verzuipen toch nog in maatje 62 en 68?!?!

Sarah draagt nu veelal 68 ik had leuke shirts gekocht,deed ik gister aan en toen dacht ik damn precies pas had beter 74 :X kunnen kopen... Maar dat klinkt al veeeel te groot dus daar begin ik nog niet aan!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_98905638
Jep, Eva verzuipt er gelukkig nog in. Behalve dan die jurkjes :D
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:30:22 #254
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98905821
Tussen maat 68 en 74 zat hier nogal een tijdje. Maar maat 74 kwam eigenlijk tegelijk met maat 80. Ik heb van beide van alles in de kast liggen en er zijn ook dingen maat 74 al weer veel te klein.
pi_98906657
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:21 schreef mignonne het volgende:

[..]

ik dacht al :o

heeft djeez aan het lettertype gesleuteld? :+
seriously kan ik dat veranderen ergens? :{
o|O ;)
pi_98906930
Mijn oudste heeft heel lang in maat 74 gezeten dus daar heb ik erg veel van liggen. Maat 80 juist weer heel weinig want dat heeft oudste maar een maand of 2/3 gedragen en daarna naar 86 waar ze nog steeds inzit.

Jongste zit nu in 68 en dat zit wel goed zo. Het is keurig op maat, nog groeiruimte maar niet te groot. Volgens mij is dat wel redelijk gemiddeld, ze is morgen 5 maanden oud alweer dus tsja. Ik denk dat ze na de zomer wel over zal gaan naar 74.
Zo stom, bij oudste had ik continu de neiging om door haar kast te gaan en kleertjes die te klein waren eruit te halen en nieuwe kleertjes erin te leggen, en ik kon niet wachten tot de volgende maat en alle nieuwe kleertjes die ik dan tevoorschijn kon trekken enzo :9 nu heb ik dat echt helemaaaaaal niet. Sterker nog ik vond het best erg toen 62 echt te kort/klein aan het worden was :') mn kleine baby, wat doe je ;(
:)
pi_98906958
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:50 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

o|O ;)
:D
sorry :+ :*
  vrijdag 1 juli 2011 @ 14:06:03 #258
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_98907426
Haha :D
Om eerlijk te zijn dacht ik hetzelfde maar ik wilde het niet in het babytopic zeggen :D

*ducks*

Ontopic: Mooie babies hier! Ik wil heb!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_98907509
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:45 schreef mignonne het volgende:
vanyel :o
fotoooo~!
Dan kejjet krijgen ook ;)

Ach, in het kader van foto's verwijderen doen we deze ook maar.

[ Bericht 8% gewijzigd door Vanyel op 01-07-2011 19:08:23 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_98908279
Ja hoor ik zie em! :D
pi_98908339
Ja hoor, ik zie een tandje! *O*

Qua kleertjes heeft Anne maat 50 nooit gepast (maar ja, 51 cm en 8 pond) en na een maandje was 56 te klein. Maar in 62 heeft ze heel lang gepast. 68 heeft ze zo goed als overgeslagen (gelukkig had ik daar niet zoveel van) en nu zit ze al een tijdje in 74. Qua jurkjes/shirtjes dan, want broekjes zijn altijd een maat kleiner bij Anne. Ze past zelfs nog een broekje in maat 62 :')
Ik hoop eigenlijk dat ze de hele zomer wel doorkan met 74, de dingen die ik in 80 heb (nog niet veel) zijn meer voor het najaar.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 1 juli 2011 @ 14:29:24 #262
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98908558
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dan kejjet krijgen ook ;)

[ afbeelding ]
Of pakt dat niet met een privealbum?
ik zie ook een tandje hoor!!!
het enige wat er aan prive-album prive is, is dat wanneer jij een directe link naar één foto geeft, ze de foto kunnen bekijken doordat ze de volledige url hebben. Ze kunnen wel gokken naar andere fotonamen/nummers, maar zolang ze ze niet tot op het karakter precies weten, komen ze niet bij je foto's. Bij een openbaar album kunnen ze gewoon doorklikken naar de volgende foto, dat kan bij prive niet)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 1 juli 2011 @ 14:32:22 #263
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98908684
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:21 schreef mignonne het volgende:

[..]

ik dacht al :o

heeft djeez aan het lettertype gesleuteld? :+
seriously kan ik dat veranderen ergens? :{
Je kan 'm tijdelijk op text-only zetten. dan ben je dat comic sans gedoe kwijt ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_98910577
Ja hoor, een tandje!!
Mijn dame wil nog steeds geen brood eten, ze drukt de stukjes er gewoon weer uit :') Ik heb nou maar boter gekocht, eens kijken of ze het dan lekkerder vindt.
Verder gaan we vanaf volgende week beginnen met de koemelkprovocatie, vindt het erg spannend!

Fannetje, hoe ging het fietsen? Vond ze het leuk? Kan ze al vanuit zichzelf van haar buik naar zitstand? Isabelle kan dat nog niet, dus ik durf het nog niet zo goed aan.
pi_98910763
Noa, probeer eens een stukje brood in haar wangzak te stoppen. Dan moet ze wel kauwen. Kijken of ze dat snapt en dan gaat eten. Of lust ze rijstewafeltjes? Wij moeten nu 2 hapjes rijstewafel geven, daarna 2 hapjes rijstewafel met beleg en daarna hapjes brood met datzelfde beleg (dus je verandert 1 ding steeds)

Ik ben nog op zoek naar brood dat koemelkvrij is en glutenvrij. Had van de AH uit de vriezer maar dat vergruist tussen je vinger, valt niet te eten voor Amy.

Oh over het fietsen, wij zijn gaan fietsen toen Amy heel stevig kon zitten zelf. Ze kan pas sinds maandag als ze op haar buik ligt, gaan zitten.
pi_98911866
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:29 schreef DJMO het volgende:
het enige wat er aan prive-album prive is, is dat wanneer jij een directe link naar één foto geeft, ze de foto kunnen bekijken doordat ze de volledige url hebben. Ze kunnen wel gokken naar andere fotonamen/nummers, maar zolang ze ze niet tot op het karakter precies weten, komen ze niet bij je foto's. Bij een openbaar album kunnen ze gewoon doorklikken naar de volgende foto, dat kan bij prive niet)
K tnx
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_98911939
Noa, wat gaf je nu dan op haar brood?
Anne krijgt een boterham met boter aan jam. Gisteren probeerde ik smeerkaas, dat was geen succes. Met jam eet ze tussen een halve en een hele boterham.

Anne kan nog niet zelf gaan zitten. Maar ze zit wel heel stevig, van het CB mochten we fietsen. Ze vindt het heel erg leuk!

Sola, is dat blue band brood niet gluten- en koemelkvrij?
pi_98912446
nee bluebandbrood bevat gewoon gluten zoals al het andere brood.
Sola pm evenstar anders eens, die heeft geloof ik ook koemelk en glutenvrij brood voor Arwen.
Je zou ook kunnen overwegen om een broodbakmachine aan te schaffen en zelf te bakken.
pi_98912876
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:24 schreef Fannetje het volgende:
Ja hoor, ik zie een tandje! *O*

Qua kleertjes heeft Anne maat 50 nooit gepast (maar ja, 51 cm en 8 pond) en na een maandje was 56 te klein. Maar in 62 heeft ze heel lang gepast. 68 heeft ze zo goed als overgeslagen (gelukkig had ik daar niet zoveel van) en nu zit ze al een tijdje in 74. Qua jurkjes/shirtjes dan, want broekjes zijn altijd een maat kleiner bij Anne. Ze past zelfs nog een broekje in maat 62 :')
Ik hoop eigenlijk dat ze de hele zomer wel doorkan met 74, de dingen die ik in 80 heb (nog niet veel) zijn meer voor het najaar.
ja...mijn jongen is 55cm en 7,5 pond en past wel in een maat 50...hij heeft lange benen en lange armen...z'n rompmaat is normaal. Het is ook meer 50/56 dan 50 volgens mij.
pi_98914327
Floris zit al sinds januari in 74 :D vandaag heeft ie een setje 80 aan en dat past ook.
Veel shirtjes 80zijn nog te groot. Broeken al helemaal. Hij heeft broeken die hij past vanaf 4maanden
Maar die worden nu wel te kort.

Oh en hij is net zn eerste bult gevallen :X
Denk dat ie straks een blauw voorhoofd en oog heeft. Hij is buiten aan t spelen en opeens hoorde k *tok* achter me.
Ben benieuwd of de vallen en stoten gek gaat helpen :D
pi_98917337
Marinde was afgelopen zondag 3 maanden en past nog steeds maat 56...sterker nog, sommige dingetjes in die maat zitten nog te ruim!

Oh...en de tandjes... O+
pi_98917342
Ik was bezig maat 50/56 in de kast te leggen maar toen moest ik naar de da. Ik geloof dat ik een beetje veel heb.

Ean heeft te weinig rode bloedlichaampjes en krijgt nu een ijzerdrankje
pi_98917461
Marinde O+ ukkie

Ach Ean, ook dat nog. Mag ze dat in haar flesje door de melk of moet je het apart geven?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:19:30 #274
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_98918650
Vanyel, nu al tandjes :o

Bij Eline is nog niets in zicht, maar dat vind ik niet erg. Ze is qua motorische ontwikkeling al zo ontzettend snel, ze tijgert nu als een speer. Volgende week is ze een half jaar, maar maat 62 past nu precies.
pi_98919874
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:19 schreef Sugarsnap het volgende:
Vanyel, nu al tandjes :o
Ja van mij had het ook niet gehoeven. Op het kdv zeiden ze er boven ook een te voelen, maar die kon ik zo snel niet vinden.

quote:
Bij Eline is nog niets in zicht, maar dat vind ik niet erg. Ze is qua motorische ontwikkeling al zo ontzettend snel, ze tijgert nu als een speer. Volgende week is ze een half jaar, maar maat 62 past nu precies.
:o
Jij hebt echt een mini :D Dottir zit comfy in 68, ik was juist aan het overwegen eens wat 74 klaar te gaan leggen voor als ze per ongeluk een groeispurt zou maken.
pi_98920231
Vanyel die foto :D das een echte O+ jeetje. Wat groot al lijkt dat zeg, tandjes.

Oeh die kleertjes moet je echt doen hoor, ik weet niet of je soms al door de kleertjes gaat, maar sommige merken vallen zoveel kleiner ineens dat het gewoon een hele maat scheelt. Als je dan blij je 74's tevoorschijn trekt dan is het zo zonde als er alweer gelijk dingen te klein zijn.

Eline :o noh! tijgeren?? jeetje, wat goed zeg! wat knap!
pi_98921677
Fannetje, we deden er nog niets op. Ik heb vandaag koemelkvrije boter gehaald, dat eens proberen en als ze het dan nog niet wil, maar eens jam ofzo. Even kijken wat ze mag hebben en wat niet. En wat leuk dat ze al mee mocht op de fiets, dat lijkt me zo gezellig!

Sola: Goeie tip, dat ga ik eens proberen! Ze slaapt vanacht een nachtje bij dr oma, maar we zullen morgen eens zien. Ik weet trouwens geen brood wat ook glutenvrij is...wel koemelkeiwit vrij, maar goed dat zocht je niet. Misschien zou je contact op kunnen nemen met een dietiste?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 20:28:57 #278
100412 mefke79
komt goed!
pi_98924178
Mijn 'kleine' man past ook al niet meer in de eerste 50/56 rompers. En die is pas net 3 (!) weken. En wat Mignonne al zegt, ik kon de vorige keer niet wachten op een nieuwe maat, nu vind ik het vooral jammer dat het zo snel gaat.
Vandaag kwam er kraambezoek met kleertjes in maat 50/56, ik ben benieuwd of het nog past. Ik zou dat sowieso dus nooit doen, zo'n klein maatje. En deze mensen hadden deze kleren gekocht nadat ze Tienus al gezien hadden en dus wisten dat ie bij geboorte al 54 cm was.

Tienus lijkt ook sinds gisteren ineens veel 'wakkerder' als ie wakker is. Hij kijkt serieus al naar de mobile in de box en volgt die ook echt. Ik kan me niet heugen dat Driekus dat zo vroeg al deed.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_98924301
Bartje doet dat ook al Mefke, zo'n leuk gezicht!

En ik heb vandaag kleding in maat 74 gekregen, echt leuk! En in die maat hadden we ook nog niet zoveel..
  vrijdag 1 juli 2011 @ 20:45:55 #280
100412 mefke79
komt goed!
pi_98924929
Danic, hoe ging het met drinken vandaag trouwens? Of heb je dat al ergens staan, ben niet heel goed bijgelezen...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_98929100
Hier inderdaad ook erg veel last gehad van onweer, ik baalde want was doodmoe om 22.00 uur naar bed gegaan, maar kon niet slapen. Heb het 1 uur zien worden, toen wakker van het onweer en daarna half 6 omdat ik moest werken. pfff. En nu zit ik ook voor het eerst vanavond. Lang leve mijn contract verlaging per vandaag.

Mignonne wat goed dat ze zelf in slaap is gevallen *O*

Wat betreft kleding zit Yaro nu in 80, heb zo hier en daar nog een 74 liggen maar dat wordt meer als reserve kleding gebruikt bij mijn ouders. Hij heeft hier bijna niet in 68 gezeten.

En Dottir al een tandje, snel zeg.

En Floris hard gevallen, heeft hij er nog veel last van gehad?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:27:05 #282
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_98929551
DJMO, wat n plaatje O+
Niet mieten! Door gieten!
pi_98932352
Hier een meiske dat sinds een paar dagen even blijft zitten als je haar zo neerzet dat ze op haar handen kan steunen. Vannacht had ze zich door het bed heen gewerkt, lag schuin overdwars met haar hoofd op de plaats waar haar voeten gister begonnen.
Lief roept meteen dat we haar bed lager moeten zetten, maar dat is toch nog lang niet nodig met een kind dat niet zelf kan gaan zitten?
pi_98932566
Nee, pas als ze gaan proberen op te trekken Vanyel, Mex probeert dat nu pas(9 maanden)
pi_98932576
Volgens mij niet hoor Vanyel. Marinde werkt zich ook al een tijdje door haar bed heen en die kan nog niet eens haar hoofd zelf ophouden.
pi_98932745
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 23:24 schreef -Nienna- het volgende:
Volgens mij niet hoor Vanyel. Marinde werkt zich ook al een tijdje door haar bed heen en die kan nog niet eens haar hoofd zelf ophouden.
_O-
  vrijdag 1 juli 2011 @ 23:31:18 #287
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_98932957
Hier hebben we idd het bedje omlaag gezet toen Mikai zich begon uit te rekken naar bovenrandjes ed. Het bed doorschuiven is vrij normaal toch??
Toen nog op de middenstand en nu - een paar weken later - helemaal. Hij gaat gewoon ineens vanuit liggen vloeiend zitten en staan (leuk!):

Nu nog leren zitten vanuit staan en nog leren vooruit kruipen ipv alleen maar achteruit ;) .

(en dan waren wij na de geboorte voorbereid op dat alles wat langer kon duren in de ontwikkeling.... volgens mij heeft hij dat gehoord en heeft meneertje haast gekregen)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 1 juli 2011 @ 23:48:49 #288
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98933778
dank je seilram ;)

Geert "tijgert"op z'n rug ook al de halve box door hoor. dan leg ik 'm links, ga ik even later kijken, ligt ie rechts (issie gewoon een halve slag gedraaid zeg maar). Geert past trouwens ook niet meer in 62, of heel lastig. Vooral z'n bovenbenen zijn "dik" . ik krijg maatje 62 er niet overheen. 68 wel, maar hij heeft ok al eens 74 aan, en dat zit ook goed, hoewel iets te lang misschien.

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 2 juli 2011 @ 00:10:43 #289
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98935119
yay! wij vieren vandaag een vermaanddag! Geert is vier maanden oud *O* zó leuk. Geert begint nu allerlei geluidjes te maken, echt te kletsen, en hij lijkt ook mensen te herkennen! tegen bekenden lacht hij, tegen mensen die hij mag lacht hij, tegen een wildvreemde kijkt hij eerst wat beteuterd etc. Maar echt zó leuk om te horen dat hij nu al verschillende klanken produceert (nrrr, aaaaaaaah, nnnnnnn, zoiets zeg maar :P ) ipv alleen maar te huilen. (hij maakt meer verschillende geluiden dan z'n broer met die leeftijd) .

pi_98940829
Nienna :D Eva doet dat ook! De afgelopen 3 dagen heb ik haar overdwars uit haar bedje gevist. Gewoon een kwartslag gedraaid op haar zij. In de box doet ze dat ook. Merkte gisteren dat ze eigenlijk wel door zou willen rollen naar haar buik, maar ja die onderste arm hè! Ze zet zo'n kracht dat ze haar hoofd gewoon iets optilt, maar ze komt niet over haar arm gerold.

Mefke, haar flesje gaat goed. Ik maak haar niet meer wakker en daardoor drinkt ze grotere flessen. Alleen zit daar natuurlijk niet evenveel tijd tussen, dus we moeten het een beetje beïnvloeden zodat ze voor het naar bed gaan genoeg op heeft, om te voorkomen dat ze ineens 's nachts zou komen. Ze slaapt door en dat willen we wel graag zo houden ;) .
Als ze lang geslapen heeft, klokt ze soms gewoon 150 cc weg. Vaak is het nu 110/130. Maar 5 flessen van 130 is prima.
pi_98940838
Geert, gefeliciteerd met je vermaanddag! *O*

En een *O* voor As, voor het minder uren gaan werken. Lekker joh!
pi_98941209
Jemig, dat zijn heuse tandjes, Vanyel. :o M.b.t. het bed zou ik m'n gevoel volgen. Je hebt bedden die een héél hoge stand en een middenstand hebben. Die hoge stand vond ik al vrij gauw eng worden, ookal was het onwaarschijnlijk dat er iets zou gebeuren. Lena ligt nu in een bedje met een vrij lage hoogste stand en dat vind ik een fijner idee. Het enige nadeel is dat je zelf meer moet bukken. Ik heb nu trouwens ook de klamboe weggehaald. Lena trekt dat ding haar bedje in en ik vind het niet veilig meer.

Wauw, wat knap dat Eline al kan tijgeren, Sugarsnap! Wat is ze snel!

Mijn kinderen hebben het zo leuk samen. Als ik Lena voed komt Ivan ernaast liggen in de co-sleeper. Lena is al zo gauw afgeleid en hij heeft dat heel goed door. Elke keer als Lena weer gaat drinken gaat hij boven haar 'NENA NEE NEE NENA NEE' roepen en dan draait ze zich weer om. En hij maar lachen. :Y) Net rende Ivan door het huis heen en deed telkens alsof hij viel, en Lena maar kirren. Nu liggen ze samen op het kleed en leest hij een boekje aan haar voor. Ik heb gewoon geen werk meer aan die twee. :+

Op het kinderdagverblijf schijnt Lena pas een half uur lang naar een knuffel gekird te hebben. De leidsters hebben zich bescheurd. :D O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98941222
Oh nog een keer over die tandjes. Vanaf de eerste tand poetsen? Maar dan toch niet met tandpasta neem ik aan?

Het bed staat echt hoog vind ik, maar ze trekt zich echt nog totaal niet op, ook niet tot zitstand. Van mij mag ze dus nog even.

Broertjes en zusjes O+
pi_98941233
Er is een babytandpasta die je meteen kunt gebruiken. Je hoeft niet te spoelen of zo.

Ze was toch met sit-ups bezig? Of was dat Puck?
pi_98941239
Nee dat zitten is alleen als je haar neerzet, nog niet zelf.
pi_98941242
Nee, dat begrijp ik. Maar ze doet geen pogingen vanuit ligstand om haar hoofd iets omhoog te brengen?

Nou ja, je hebt het meteen door als het gevaarlijk wordt.
pi_98941244
Wat Claudia zegt Vanyel.
Ik weet niet of je de Wij hebt, maar daar stond in de laatste editie een heel stuk over tanden poetsen.
pi_98941270
Het idee is ook dat je vrij vroeg begint met poetsen zodat jij eraan went en het kind ook, maar de ervaring leert dat héél veel kinderen er op een bepaald moment moeite mee krijgen.

Ik moet Lena eigenlijk eens aan de douchestraal gaan laten wennen. Ivan is daar nog steeds panisch voor dus ik moet omzichtig met bekertjes in de weer gaan.
pi_98941301
Het douchen gaat hier helemaal goed, Dottir gaat vaker onder de douche dan in bad. Tegenwoordig begint ze ook enorm te lachen als we de douche ingaan en toen ze laatst per ongeluk haar hele gezicht onder de straal parkeerde vond ze dat ook alleen maar leuk. Vroeg investeren lijkt dus wel vruchten af te werpen.
Dat moeten we dan met dat poetsen idd ook maar proberen. 4 maanden :(

Geen Wij hier.
pi_98942011
Tanden poetsen moesten wij hier ook al vroeg doen. Hij vond het helemaal geweldig, maar laatst wilde hij steeds zijn mond niet opendoen of draaide hij zijn hoofd weg. Nu is hier de oplossing, heb naar zichzelf laten kijken in de spiegel. Zijn mond kan nu niet wijder open.

Geert gefeliciteerd met je 4 maanden vandaag!

Fijn dat Ivan zo leuk met Lena bezig is Claudia, lijkt me echt heerlijk om te zien. En zo te horen kan je kleine meid zich prima vermaken.

Wij hebben het bed ook redelijk snel naar beneden gedaan. We hadden ook een vrij hoge stand. Maar dat bukken was inderdaad niet fijn voor mijn rug. Vond het dan ook fijn toen hij ging staan, dat scheelde echt een hoop. (het nadeel is dan wel weer dat als hij niet wil slapen, hij direct gaat staan)

En hier is alle met water leuk. Mijn broer heeft zo'n waterverstuiver, nou die is toch echt wel een grote hit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')