quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:56 schreef pessie het volgende:
Vanyel ik vond het eruit zien alsof mijn kleine baby veel te klein was voor de buggy inzet. Iets met negeren dat je kind ouder wordt denk ik...
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn kind heeft een tand, dat ze zich daar ook ook maar naar gedraagt.
Wij gebruiken de wagen trouwens meer dan verwacht. O.a. omdat het wat kut zit op een terras met je kind op de rug.
ik dacht alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het probleem is alleen dat als ie wakker is, hij ook minimaal een uur per keer wakker blijft.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:12 schreef pessie het volgende:
cleany mijn mannetje wordt nog steeds standaard 3 keer wakker 's nachts. Hij slaapt nu overdag wel veel beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
Zit er al een stoeltje bij de mama-fiets? ze verkopen leuke kussentjes en fietstassen enzo, dat vond ik erg leuk om te krijgen voor mn verjaardag destijds.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:07 schreef cleany het volgende:
beetje misplaatst misschien, maar m'n vrouw krijgt sowieso een mamafiets, maar ik wil er ook iets kleins bij doen. Wat vinden jullie echt iets leuks voor een verse mama?
zo...maat 68 al...dat is best snel of hoort dat zo? :|quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:15 schreef J-net het volgende:
Vandaag 12 weken. En eigenlijk is t beter als ik m maat 68 ga aantrekken, 1 keer gedaan vandeweek, maar ben erg geestelijk nog niet aan toe dat mn baby groter wordt, dus vandaag broek 68 en nog shirtje 62(kansloos i know)
Tijd om maat 74 te gaan verzamelen, maar ja wordt hopenlijk einde zomer, dus heb meer herfstspullen nodig dan allemaal korte broeken enz.
En t grote voordeel van lezen op d Ipad is dat ik geen Comic sans ziemaar gewoon normaal lettertype.
Een cadeau dat niets met haar baby te maken heeft! Voor de baby krijgt ze al zoveel waarschijnlijk van de kraamvisite..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:07 schreef cleany het volgende:
beetje misplaatst misschien, maar m'n vrouw krijgt sowieso een mamafiets voor d'r verjaardag volgende week, maar ik wil er ook iets kleins bij doen. Wat vinden jullie echt iets leuks voor een verse mama?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |