abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98881187
Ja bij nader inzien had ik beter kunnen gaan vliegen met Puck maar ja dat bedacht ik me vanavond pas dat dit ook gekund had :')

Ach ja. Even doorbijten ;(

Geniet van dit stille moment zou ik zeggen :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_98881292
Ik wilde eigenlijk naar bed want ik heb afgelopen nacht maar 2 uur geslapen.

En goede ingevingen komen vaak net te laat. Kun je wellicht terug vliegen?
pi_98881327
Succes met autorijden DML
Ik heb Jelle van de week voor het eerst in de wandelwageninzet gezet, nog wel zoveel mogelijk in ligstand. 't is ook gewoon even kijken hoe het gaat :*

Ean O+ Wat een klein droppie zeg!

En Bientje op de fiets O+

Had ik al gezegd dat tandje 6 vanmorgen er ook wel bleek te zitten? Nja..bij deze dan ;)

Ow en over slecht slapen gesproken..meneertje wordt erg regelmatig 's nachts wakker en gaat dan lekker zitten spelen, poepen, drinken, spelen, wakker zijn en uiteindelijk na vaak 1,5 uur weer slapen. Beetje jammer alleen dat het dan vaak al 05:30 ofzo is..vanmorgen 05:50 en een uur later ging de wekker weer..
pi_98881373
Nog een tandje voor Jelle *O*
Mrien sturen jullie vanuit het andere forum een kaartje? Ik weet dat ik dat heel erg kon waarderen. En nu zal ik er niet meer over beginnen
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:15:55 #205
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98881571
DML Nathan heeft tot een maand of 7 in de kinderwagenbak gelegen, hij kon nog niet zelfstandig zitten toen ik em overdeed maar hij zat wel goed op schoot. Hij paste niet meer.
pi_98881977
7 maanden Pessie? Nou dat hebben we hier echt niet gehaald.

Succes DML met de reis, maar ook vooral veel plezier.

Is ze al gekomen voor haar fles FR, zodat je ook je bed in kan?

Al 6 tandjes voor Jelle, die gaat echt snel!

Hier is Yaro ook steeds vaker om 6 uur wakker, maakt voor mij niet zo veel uit als ik een dagdienst heb, dan moet ik er toch ook uit (eigenlijk iets eerder, maar het bed ligt zo lekker).
pi_98882359
Ze slaapt nog steeds en ligt beneden en ik wil haar hier niet laten liggen.
ALs ik haar nu optil wordt ze wakker en dat wil ik ook weer niet
pi_98882693
Ik ben vandaag de hele dag druk bezig geweest met bartje. Op 1 keer na heeft hij overdag niet langer dan 2 uur tussen voedingen gelaten. En maar piepen tussendoor... Intensief dagje dus. Gelukkig heeft O+ hem even overgenomen toen hij thuis kwam..
pi_98882844
Is inderdaad zwaar he zo'n dagje l'tiekje?
En FR is inderdaad een lastige keuze. Kan je niet even op de bank liggen en je ogen dicht doen, zodat je in ieder geval je rust pakt?
pi_98882886
Dan slaap ik dus niet en lig ik maar te liggen.
Maar ik hoorde net wat gekreun dus verwacht dat ze zo komt en morgen kan ik na de voeding weer terug hoef pas om 14:00 bij de da te zijn
pi_98883118
Hopelijk komt ze snel en kan jij lekker je bedje in. Fijn dat je morgenochtend nog even terug kan.
Ik ga ook naar bed, stort bijna in. Morgen weer vroege dienst.
pi_98886470
leuke foto's zag ik! O+

Verder hier niet veel bijzonders. Ik kwam om even voor tienen thuis en toen was Sarah nog flink in de weer, ze heeft papa goed bezig gehouden vanavond! En nu slaapt ze maar zometeen moet ze nog een fles. Waarschijnlijk moet ik haar daarvoor wakker maken, beetje sneu maar helaas. We gebruiken sinds gister geen infacol meer trouwens en het lijkt goed te gaan *O*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:21:28 #213
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_98895960
Binnenvalt*
Mag ik even jompelen, *O* ik heb voor het eerst sinds 3-4 maanden een nachtje doorgeslapen :o Wat was ik daar aan toe zeg :X :@ Wat merk je dan pas goed hoe slecht je hebt geslapen (met een gemiddelde van 3x per nacht je bed uit) als je eens een nacht wél goed slaapt. Sinds Ylana tanden krijgt heb ik niet meer zó heerlijk geslapen. Ik heb aan je gedacht Claudia :*
Als deze trend zich wat vaker voordoet kom ik hier ook weer wat meer posten.
Einde egopost ;)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_98896073
Fijn saffier! Hopelijk wordt t de nieuwe trend!

Wij hadden vannacht onweer. Opgeven moment onwijze klap en gelijk donder. Hier in t huis of dicht in de buurt ingeslagen.
Babyfoon piepen, kapot dus. Vandaag even mn zus dr babyfoon regelen.
Gingen even floris zn raam dichtdoen. Komen zn kamer binnen stond ie gelijk op. Gelijk vrolijk om 4uur s nachts. Hij was ook geschrokken volgens mij. Even eruit gehaald en toen weer teruggelegd. Was 3seconden huilen. Voor k in mn slaapkamer was sliep ie alweer. Hoezo moe :D
pi_98896084
Geniet van je energie :)

Niet schrikken als je eind van de dag toch moe bent. Uit onderzoek blijkt dat een goeie nacht na zoveel slechte je het gevoel kan geven dat je helemaal bijgeslapen bent, maar dat er toch iets meer voor nodig is om je structureel beter te voelen. Op naar weer zo'n goede nacht dus.

Cutiepie, ik heb zowaar een licht onscherpe foto van de tandpuntjes weten te maken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:38:18 #216
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_98896163
Oh Vanyel ik voel de vermoeidheid nog wel in mijn lijf (en hoofd) zitten hoor. Dat is niet met 1 nachtje opgelost, maar ik geniet er wél even van :Y Het doorslapen deed ze zo af en toe wel (4 maanden geleden dus) en dan was ik een stuk brakker dan met 1 keer wakker worden. Maar nú.... *O* en vanavond weer lekker vroeg naar bed

*O* tandpuntjes *O*
Son wij hadden hier ook onweer begreep ik van mijn vriendinnetje, maar ik heb er ditkeer lekker doorheen kunnen slapen ;)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_98896213
Gelukkig! Ik werd er wakker van...beetje jammer
pi_98896214
ik ben inderdaad altijd mega-gaar als we een nacht wel doorslapen :P daar is echt minimaal een week goed slapen ofzo voor nodig om me goed uitgerust te voelen.

Maar woehoe fijn Saffier!! *O*

Mrien oef :{ fijn zo'n timing. Jongste wordt hier ook rond half 6 wakker, ze gaat niet meer slapen ook dan, beetje jammer want ik ben echt zo erg geen ochtendmens :')
:)
pi_98896238
ohja en dat wilde ik nog zeggen, DML jongste heeft vorige week voor het eerst een uurtje in de buggy gezeten. Ze was ontzettend onrustig en de doek was zo vreselijk warm. We hebben oudste laten lopen en jongste op de laagste stand in de buggy gedaan. Ging goed maar ik vond het toch nog wat te vroeg.
pi_98896299
Oh wij zijn ook net aan t overwegen om de kinderwagenbak te vervangen voor het zitje. Dottir vindt liggen beduidend minder leuk dan rondkijken in bijvoorbeeld de maxicosi. Nou kun je zo'n zitje volgens mij nog best vlak zetten, ben benieuwd wat ze ervan vindt (en of ik het er ok uit vind zien).
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:56:52 #221
259886 pessie
pi_98896482
Vanyel ik vond het eruit zien alsof mijn kleine baby veel te klein was voor de buggy inzet. Iets met negeren dat je kind ouder wordt denk ik...

Mijn ouders schijnen gisteren weer in het land aangekomen te zijn. Ben benieuwd of ik ze vandaag nog zie. Morgen komen ze sowieso feestvieren.
pi_98896496
In onze kinderwagen (de Bugaboo Bee) is de ligstand ook de babystand, alleen gaat er dan een extra zak op. Ik geloof trouwens dat ik Lena nog geen één keer in de Bugaboo heb gehad. :o

Op het kinderdagverblijf hebben ze een buggy en wandelwagen met bak voor de baby's. Lena kan al een tijdje niet meer in de bak. Ze wipt daar veel te veel voor en ze zijn bang dat ze er zo uitwipt. Het zal niet snel gebeuren, maar toch. Bovendien voelt die bak veel te beklemmend voor haar. Ze gaat in de buggy, maar die is eigenlijk nog wel wat groot voor haar.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98896580
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:56 schreef pessie het volgende:
Vanyel ik vond het eruit zien alsof mijn kleine baby veel te klein was voor de buggy inzet. Iets met negeren dat je kind ouder wordt denk ik...
:{w Mijn kind heeft een tand, dat ze zich daar ook ook maar naar gedraagt. ;)

Wij gebruiken de wagen trouwens meer dan verwacht. O.a. omdat het wat kut zit op een terras met je kind op de rug.
pi_98896601
Ik zal blij zijn als Lena zelf kan zitten. Zijn we ook weer van dat probleem verlost.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98896648
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 09:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:{w Mijn kind heeft een tand, dat ze zich daar ook ook maar naar gedraagt. ;)

Wij gebruiken de wagen trouwens meer dan verwacht. O.a. omdat het wat kut zit op een terras met je kind op de rug.
:D _O-

Met die temperaturen zoals afgelopen weekend vond ik het erg fijn om jongste in de buggy te kunnen doen. Veul te warm voor de doek, ik ben dan een beetje bang voor warmtestuwing altijd.

Hoe veel slaapt dottir eigk op een dag? 3 slaapjes ofzo?
Ik wil wat meer omlijnde structuur aan gaan bieden hier. Niet dat ze dan ook daadwerkelijk op gezette tijden zal slapen ofzo :') maar wie weet wat het doet.
pi_98896733
Ze was een tijd ongeveer 2 uur wakker, dan een kleine 2 uur slaap, voeding na het wakker worden. Toen idd altijd 3 per dag. Ze is dat nu zelf aan het veranderen.
Ochtendslaap (na 2 uur op) wordt opeens een stuk langer, die kan wel 3, á 3,5 uur duren sinds een weekje oid. Dan is ze daarna ook wat langer wakker en doet ze nog 1x wat langer of 2x kort slaapje voor we haar tussen 5 en 8 (paar dagen weg, dag ritme) in bed stoppen.
pi_98896851
thnx :)
pi_98898380
Oh dat comic :(
pi_98898471
Dacht al dat ik gek geworden was en instellingen had veranderd....niet dus :(
pi_98898695
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:12 schreef Vanyel het volgende:
Oh dat comic :(
ik dacht al :o

heeft djeez aan het lettertype gesleuteld? :+
seriously kan ik dat veranderen ergens? :{
pi_98898743
Het is Comic Sans MS dag !

Sofie is hier met een maand of 5 naar de buggy inzet gegaan. Ze probeerde al een tijdje omhoog te komen om meer te zien. De buggy gaat nog wel liggend.

Ze heeft het rollen thuis helemaal ontdekt. Ze gaat de hele woonkamer door. Bij de gastouder vertikte ze het gister. :D

[ Bericht 33% gewijzigd door kaatjejannie op 01-07-2011 10:29:06 ]
*poef* nu is het weg
pi_98898760
Ja :r
pi_98898968
buh :r
nouja goed... weten we dat ook weer.

Mn kleinste is net helemaal zelf in slaap gevallen boven! *O* op haar zij, met haar lelikke careyn-tuttel tegen dr neusje gedrukt O+
pi_98899123
*O*

De mijne is op het kdv -O-
pi_98899573
Als ik het zo lees wat voor slaapproblemen sommige kindjes hebben en daarmee de ouders ook, dan mag ik mijn handen heel stijf dichtknijpen geloof ik. Marinde is tot nu toe zo verschrikkelijk makkelijk.
Dat is geen garantie natuurlijk dat het zo blijft, maar tot nu toe heb ik niks te klagen.
pi_98900185
ik moest gisteren weer werken...ik hoorde dat m'n mannetje 's middags van streek raakte en dat bleef ie ook een paar uur...toen hebben we maar een autoritje gemaakt.

wat betreft slaapproblemen...tja...volgens mij veranderen patronen om de paar weken of niet?
onze kleine kan nu ook eindelijk overdag slapen. nadeel is dat ie weer 3 keer 's nachts wakker wordt soms.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:12:14 #237
259886 pessie
pi_98900808
cleany mijn mannetje wordt nog steeds standaard 3 keer wakker 's nachts. Hij slaapt nu overdag wel veel beter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98900874
Qua slapen mag ik ook niet klagen hier, al slaapt ze sinds zondag ineens wel heel erg veel. De koorts is inmiddels wel over, maar ik denk dat ze nog wel ergens last van heeft.

Vandaag was ze om 7.30 wakker, heeft ontbeten, om 8.00 is ze alweer naar bed gegaan. Om 10.00 ging ik eens kijken en toen werd ze wakker. Uit bed gehaald, fruit gegeten, in bad geweest en daarna begon ze alweer door haar ogen te wrijven. Nog voor elven lag ze dus alweer in bed. :o

Zeer irritant inderdaad, dat Comic Sans
pi_98901039
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:12 schreef pessie het volgende:
cleany mijn mannetje wordt nog steeds standaard 3 keer wakker 's nachts. Hij slaapt nu overdag wel veel beter.
het probleem is alleen dat als ie wakker is, hij ook minimaal een uur per keer wakker blijft.
Nu vind ik dat geen probleem, want maar 4 uur slapen per nacht overleef ik ook best wel.
In de eerste week was het niet abnormaal dat hij 15-18 uur per dag aan 1 stuk wakker bleef.
pi_98901812
Saffier wat fijn van je nacht

Ik vind dat CS niet veel

Ik merk wel dat de nachten mij een beetje gaan breken ze kwam om 01:30 en toen om 04:30 na de fles kon ik haar opnieuw verschonen. Lig ik koud in bed :'( weer een vieze luier
Net :'( weer een vieze luier en nu is ze het er nog niet helemaal mee eens
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:41:46 #241
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98902004
F_R dat is pittig, maar het kan ook zo veranderen. Zoveel mogelijk proberen te rusten tussendoor!

Met Seth hebben we wdb ook niets te klagen. Die slaapt prima. Overdag steeds minder, maar de avond en nacht doet ie prima. Vaak twee keer een shift van 5 uur.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_98903087
beetje misplaatst misschien, maar m'n vrouw krijgt sowieso een mamafiets voor d'r verjaardag volgende week, maar ik wil er ook iets kleins bij doen. Wat vinden jullie echt iets leuks voor een verse mama?

[ Bericht 9% gewijzigd door cleany op 01-07-2011 12:13:45 ]
pi_98903136
Bartje heeft nu eindelijk zijn dag en nachtritme omgedraaid, 's nachts redelijk rustig met voedingen om de 4 uur, overdag meer wakker met voedingen om de 2,5-3 uur..

Helemaal neit erg, alleen jammer dat ik de kraamvisite zo had gepland dat het redelijk kort na een voeding zou zijn, en het nu dus vlak voor een voeding is.. :')
pi_98903196
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:07 schreef cleany het volgende:
beetje misplaatst misschien, maar m'n vrouw krijgt sowieso een mamafiets, maar ik wil er ook iets kleins bij doen. Wat vinden jullie echt iets leuks voor een verse mama?
Zit er al een stoeltje bij de mama-fiets? ze verkopen leuke kussentjes en fietstassen enzo, dat vond ik erg leuk om te krijgen voor mn verjaardag destijds.

En verder weet k niet wat jij onder iets kleins verstaat :P budget? welke richting zat je zelf te denken?

ohja en wat lief O+
pi_98903335
iets kleins...eh...euro'tje of 50?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 12:15:21 #246
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_98903403
Vandaag 12 weken. En eigenlijk is t beter als ik m maat 68 ga aantrekken, 1 keer gedaan vandeweek, maar ben erg geestelijk nog niet aan toe dat mn baby groter wordt, dus vandaag broek 68 en nog shirtje 62 :') (kansloos i know)
Tijd om maat 74 te gaan verzamelen, maar ja wordt hopenlijk einde zomer, dus heb meer herfstspullen nodig dan allemaal korte broeken enz.

En t grote voordeel van lezen op d Ipad is dat ik geen Comic sans zie ;) maar gewoon normaal lettertype.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_98903593
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:15 schreef J-net het volgende:
Vandaag 12 weken. En eigenlijk is t beter als ik m maat 68 ga aantrekken, 1 keer gedaan vandeweek, maar ben erg geestelijk nog niet aan toe dat mn baby groter wordt, dus vandaag broek 68 en nog shirtje 62 :') (kansloos i know)
Tijd om maat 74 te gaan verzamelen, maar ja wordt hopenlijk einde zomer, dus heb meer herfstspullen nodig dan allemaal korte broeken enz.

En t grote voordeel van lezen op d Ipad is dat ik geen Comic sans zie ;) maar gewoon normaal lettertype.
zo...maat 68 al...dat is best snel of hoort dat zo? :|
onze kleine is 2 weken en heeft nu nog maat 50 (hoewel hij 55cm is voor zover ik weet), sokken wel al de 6-12 maanden maat.
pi_98903840
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:07 schreef cleany het volgende:
beetje misplaatst misschien, maar m'n vrouw krijgt sowieso een mamafiets voor d'r verjaardag volgende week, maar ik wil er ook iets kleins bij doen. Wat vinden jullie echt iets leuks voor een verse mama?
Een cadeau dat niets met haar baby te maken heeft! Voor de baby krijgt ze al zoveel waarschijnlijk van de kraamvisite..
pi_98904316
Cleany, ik ben met 4 weken net over naar maat 56, maat 50 is echt hoog water...
En ik ben me aan het voorbereiden om de doos met maatje 62 eens in te duiken, voordat de kleine dingetjes daar niet meer passen...
  vrijdag 1 juli 2011 @ 12:53:13 #250
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_98904608
Hier ging hij met 4,5 weken naar maat 62, toen was maat 56 al hoog water en dat gebeurd nu ook met maat 62; veel broeken zie je deel beetjes, shirtjes die elke keerhoog zitten lmdat ze maar net tot op broekrand komen. En ik was op 40 en kleren gaan niet in de droger.

Kiran was vorige week met 11 weken 61,4 cm en zit boven het gemiddelde met lengte. Qua gewicht zit hij net iets onder het gemiddelde.

En ik vind het zelf ook snel, aamr moet wel zeggen dat maat 68 veel beter zit dan maat 62 :-(

En maat 50 heeft ie nooit aangehad :+
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')