quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:08 schreef Troeta het volgende:
Dit hele heftige duurt echt maar een paar maanden en straks mis je je baby die lekker bij je slaapt.
Groot gelijk!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:31 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Gisteren lag Seth prinsheerlijk op mij te slapen. Ik dacht, ik kan hem wegleggen, maar ja, dan moet ik gaan stofzuigen, dus blijf maar liggen kleine plakbaby...
quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:28 schreef Troeta het volgende:
hmm, die piep uit je bed weghalen pessie??
Ik heb Mex net ingeschreven op samenspel,peuterspeelzaal en de basisschool. Nu nog even op zoek naar een middelbare
Ik heb getwijfeld of ik het zo op zou schrijven, want ik wil je situatie niet bagatelliseren. Ik houd er niet van om vervelende situaties weg te relativeren omdat er altijd wel iemand anders is die het slechter heeft. Maar ik denk dat het je in dit geval kan helpen om realistische verwachtingen te hebben. Onrealistische verwachtingen kunnen een bron van frustratie zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:16 schreef danic het volgende:
Aan de ene kant ben ik ook blij hoor, dat ze tussendoor in de nacht zich niet meldt, ik weet dat we echt niet te klagen hebben.
Heb je wel eens iets gelezen over veilig samen slapen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:05 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik probeer er echt van te genieten, als Larissa bij mij slaapt, maar op een of andere manier lukt dat echt niet. Ik ben bang dat ze van mij af rolt (als ze op mij op de bank slaapt), of dat ik op haar ga liggen (in bed)
Nee, geen visite hier vandaagquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:17 schreef laiveneertiekje het volgende:
Nienna, ik was net boodschappen doen(uurtje of 3), en kwam iemand tegen die daarna het kindje van de juf even moest bewonderen. Dat was jij toch niet toevallig?
het was in het winkelcentrum, dus geen visite bij je thuis.. Maar er zullen vast wel meer juffen met kleintjes zijn in onze wijk..quote:
Nou gemakzucht dient de mens. Ik vind het maar wat handig dat ik Puck tot zijn romper strip en hem niet weer iets over het hoofd aan hoef te trekken. Dus het is maar net wat je zelf prettig vindt. Niks hoeft.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:19 schreef -Nienna- het volgende:
Als signaal hoef ik het niet te doen...Marinde is 's avonds en 's nachts een erg makkelijke slaapster. Rond 19.30/20.00 uur een fles, nog even op schoot zitten en dan naar bed. Om 23.30/24.00 moeten we haar echt uit een diepe slaap halen voor de laatste fles...dan krijgt ze haar slaapzak aan en gaat direct na de fles weer op bed en slaapt zo verder.
De volgende ochtend meldt ze zich dan weer rond 07.30/08.00.
Ze is nu 3 maanden, dus ik was vooral benieuwd naar het geschikte moment zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |